• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

skjerf og flagg ikveld

Started by BL, November 11, 2004, 15:28:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hansa-
Felt Z

ole3000

tar med meg cupfinaleflagget eg;)
i går for en til!

Ole Brom

Jøvla rått å se på når Hansa dro igang byen e bergen, DET skjerfhavet :)

Alexåsane

Quote from: "Ole Brom"Jøvla rått å se på når Hansa dro igang byen e bergen, DET skjerfhavet :)

rettere sagt noen skjerf her og der
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

det é en ting som iriterer meg veldig mye. Det é når folk har sjerf og flagg, men ikkje bruket det under "Byen é Bergen" og på andre sanger der det kan bli brukt sjerf og flagg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Kruxleiven

Var dårlig med skjerf ja. Må være et helt annet publikum enn på cupfinalen i dag. Jeg så ikke et eneste av cupfinaleskjerfene som hadde Brann med svart skrift på ene siden og hvit på den andre. På cupfinalen hadde 50 % av Brannfansen disse. Må visst større anledninger til for at folk skal ta med seg skjerf.

Ole Brom

Quote from: "Kruxleiven"Var dårlig med skjerf ja. Må være et helt annet publikum enn på cupfinalen i dag. Jeg så ikke et eneste av cupfinaleskjerfene som hadde Brann med svart skrift på ene siden og hvit på den andre. På cupfinalen hadde 50 % av Brannfansen disse. Må visst større anledninger til for at folk skal ta med seg skjerf.

Go Up