• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bengt!!!1

Started by RC, November 11, 2004, 00:29:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Måtte bare skrive en ny tråd om Bengt Sæternes!!!
Utrolig denne mannen; han e så ydmyk og beskjeden....
++en glimrende spiss!!!

må si at når han spilte for glimt, så syns eg han var sykt usympatisk!! husker når vi møtte de på stadion, d  ble 1-3 tap og han ble skaddet... då hattet eg fyren, no elsker eg han!!

sekto

Er drakten vi elsker, så varierer jo fort hvem vi forguder og hvem vi hater.

Se på Azar, gikk fra publikumsfavoritt til hatobjekt nr. 1 i Bergen når han tok på seg feil drakt.

Men selvfølgelig hyggeligere når man kan gå fra hat til udødelig kjærlighet. Glad i Bengt, han har allerede gjort nok til å rettferdiggjøre en liten statue utenfor Stadion.. :0P

Toa

Kjekt at han er ydmyk og beskjeden, men syns det var gøyere med Nhleko som var det motsatte. Haha! Den fyren fikk meg til å le! Nhleko var konge! "I'm a lion!" wohoo! :)
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

DrMeland

Quote from: "Toa"Kjekt at han er ydmyk og beskjeden, men syns det var gøyere med Nhleko som var det motsatte. Haha! Den fyren fikk meg til å le! Nhleko var konge! "I'm a lion!" wohoo! :)

Haha! Koko var konge!

"Iff jo wanna bi king, jo hæff to wørk laik a sleeivv!",

sa mannen og la seg på stranden i 2 måneder:) Klassiker...
rMeland

Christian

Hehe, var fin han. Er han i statene fremdeles? Noen som vet?

Ellers fulgte jo Hanstveit opp den løve-kommentaren på en herlig måte: "Eg er ein fjellgeit!"

panZer micky

Quote from: "sekto"Er drakten vi elsker, så varierer jo fort hvem vi forguder og hvem vi hater.

Se på Azar, gikk fra publikumsfavoritt til hatobjekt nr. 1 i Bergen når han tok på seg feil drakt.

Men selvfølgelig hyggeligere når man kan gå fra hat til udødelig kjærlighet. Glad i Bengt, han har allerede gjort nok til å rettferdiggjøre en liten statue utenfor Stadion.. :0P

KennethS

Quote from: "Christian"Hehe, var fin han. Er han i statene fremdeles? Noen som vet?

Ellers fulgte jo Hanstveit opp den løve-kommentaren på en herlig måte: "Eg er ein fjellgeit!"

Ja, han e stjernen på Dallas.
tå på Brann

_owenz_

QuoteJa, han e stjernen på Dallas.

oh well....

http://www.3rddegree.net/thirdindex.cfm?page=article&show=477

Missing in Action

Being that this is a mini-camp after the season, not everyone is here.  All players will be in eventually except Nhleko.

Tony Nhleko went back to Africa on some family business, but he is not expected back until '05.  If, that is, he is still in the plans.  Much will be learned after the expansion draft.  Who knows if we will ever see Toni again."

Vil tro de får seg en overraskelse hvis Tony kommer tilbake...  Rund som en ball...

owenz

ekte kjuagutt

hahaha.. gode gamle tony:P

han e meg en god en:P

Svante!!

Sinnsykt morsom kar!!

Han klarer det igjen!

hahaha
rann er best

SK BRANN

Tony var en god man, hadde ekstreme kvaliteter, men brukte de på stranden istedenfor på stadion, synd. Kunne blitt en stor spiller med de rette holdningene....
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Toa

Quote from: "SK BRANN"Tony var en god man, hadde ekstreme kvaliteter, men brukte de på stranden istedenfor på stadion, synd. Kunne blitt en stor spiller med de rette holdningene....

Ja, ser for meg han bruke sine ekstreme kvaliteter på stranden. Hmmm...

Men det ble litt feil når han dro fram sine strand-kvaliteter midt i en kamp, og la seg ned på ryggen i midtsirkelen fordi solen steikte litt for mye.

Den mannen har ikke godt av sol!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up