• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fikk blussing konsekvenser?

Started by sekto, November 10, 2004, 16:08:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Det ble jo før cupfinalen diskutert mye frem og tilbake om dette med blussing. Det jeg lurer på nå er hva som skjedde med et par ting.

1. Ble det noen straff fra NFF til Rosenborg etter blussingen under siste seriekamp?
2. Skjedde det noe med de som blusset på Ullevaal?

Jeg så flere som slapp greit unna med det, men en rett foran meg ble i hvert fall fratatt blussen og så ut som han ble tatt med ut, men vanskelig å si.

Får ikke blussing på tribunen konsekvenser ved store anledninger, så kommer i hvert fall folk se på det som en liten tillatelse til å blusse når laget gjør det bra.

Og om noen blir straffet og andre slipper unna, så er det jo bare nok et bevis på hvordan NFF forskjellsbehandler..

Ole Brom

Quote from: "sekto"Det ble jo før cupfinalen diskutert mye frem og tilbake om dette med blussing. Det jeg lurer på nå er hva som skjedde med et par ting.

1. Ble det noen straff fra NFF til Rosenborg etter blussingen under siste seriekamp?
2. Skjedde det noe med de som blusset på Ullevaal?

Jeg så flere som slapp greit unna med det, men en rett foran meg ble i hvert fall fratatt blussen og så ut som han ble tatt med ut, men vanskelig å si.

Får ikke blussing på tribunen konsekvenser ved store anledninger, så kommer i hvert fall folk se på det som en liten tillatelse til å blusse når laget gjør det bra.

Og om noen blir straffet og andre slipper unna, så er det jo bare nok et bevis på hvordan NFF forskjellsbehandler..

NFF måtte i såfall bøtelegge seg sjøl siden de sto som arrangør av cupfinalen.

Helge

Burde kanskje gitt en bot til seg selv pga dårlig sikkerhet og siden han derre kødden av en klovn klarte å storme banen??? Men det går vel forbi i all stillhet tenker eg....
å på en smell og reis deg igjen!

pusuren

Go Up