• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FÃ¥ bill. - Brann-Halmstad

Started by jkippers, November 10, 2004, 15:31:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jkippers

Ticnet har nå satt markeringen "få billetter" på Brann - Halmstad. Suverent!

Spesielt for dere som får sett kampen. Det har vært diskutert mye vedr. Canal pluss og minus her og der, men hva med web-tv? Finnes det muligheter der?

Kanskje vi a en svensk portal?
Gull 09

eksilbergenser

Canal+ streamer dessverre ikke over web-tv
lt for Brann!

Straffe!!!

Ifølge Kari hos Brann (etter 15 minutter i telefonkø) får man kjøpt billett til Bataljonen-feltet både på stadion og på fotikken.

Hun opplyste samtidig at det ikke var nødvendig med Bataljonen-medlemskap til denne kampen, fordi de måtte få solgt ut hele feltet og det mente hun ikke gikk ann kun til Bataljonen.

Hun hadde litt over 700 billetter igjen.

Hm...

arild

eg kjøpte 3 uten BBB kort i går... så ikke noen problemer...

Ole Brom

Quote from: "Straffe!!!"

Hun opplyste samtidig at det ikke var nødvendig med Bataljonen-medlemskap til denne kampen, fordi de måtte få solgt ut hele feltet og det mente hun ikke gikk ann kun til Bataljonen.


Ja vi kan lure på hvorfor vi er medlemmer..!

mister

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Straffe!!!"

Hun opplyste samtidig at det ikke var nødvendig med Bataljonen-medlemskap til denne kampen, fordi de måtte få solgt ut hele feltet og det mente hun ikke gikk ann kun til Bataljonen.


Ja vi kan lure på hvorfor vi er medlemmer..!


til helvete med hele oppdelingen, så få vi bedre stemning og så ser d litt mer folksomt ut der, oppdelingen e noe drittt, ser helt fucket ut, to del for faen..

_owenz_

QuoteTicnet har nå satt markeringen "få billetter" på Brann - Halmstad. Suverent!



Det er grønt helt til det er mindre enn  10% billetter igjen... NÃ¥ sier den at det er fÃ¥ billetter dvs. at det sannsynligvis er mindre enn 1500 billetter....

Ser også at VIF-RBK er på 4. plass nå... noe jalla Hockey greier selger bedre...


owenz

KennethS

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Straffe!!!"

Hun opplyste samtidig at det ikke var nødvendig med Bataljonen-medlemskap til denne kampen, fordi de måtte få solgt ut hele feltet og det mente hun ikke gikk ann kun til Bataljonen.


Ja vi kan lure på hvorfor vi er medlemmer..!


Ja koffor har vi fagforbund? Bataljonen i denne sammenhengen fungere som et slags fagborbund. Jo flere medlemmer jo sterkere står vi. Spesielt når Cupfinale billetter og slikt skal deles ut. Dessuten står BBB for arrangering av borteturer. Problemet med mange folk her inne e at de e jævlig flink til og kritisere istedenfor og komme med forslag på ka som kan gjøres bedre. Det e bedre med 10 dårlige forslag en ingen i det hele tatt.
tå på Brann

HaterRævBK

tror vi vil fulle dette feltet hver kamp neste sesong, hører om flere og flere som skal melde seg inn no...
kan ikke forvente at alt skal være perfekt første året med inndeling!
S slaur.....

Bent

Hva ? Ikke BBB medlemmer på Q feltet ? hva faen tenker de på ? går jeg glipp av denne kampen (som jeg også gjorde 16. mai) blir jeg gal
Ut med RBH

KennethS

Quote from: "Bent"Hva ? Ikke BBB medlemmer på Q feltet ? hva faen tenker de på ? går jeg glipp av denne kampen (som jeg også gjorde 16. mai) blir jeg gal


Løp og kjøp!
tå på Brann

viks

Syntes syngingen lider under to delingen, er jo til stadighet en låt på ene siden mens en annen runger fra andre siden...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Bent

Quote from: "KennethS"

Ja koffor har vi fagforbund? Bataljonen i denne sammenhengen fungere som et slags fagborbund. Jo flere medlemmer jo sterkere står vi. Spesielt når Cupfinale billetter og slikt skal deles ut. Dessuten står BBB for arrangering av borteturer. Problemet med mange folk her inne e at de e jævlig flink til og kritisere istedenfor og komme med forslag på ka som kan gjøres bedre. Det e bedre med 10 dårlige forslag en ingen i det hele tatt.


Men da bør BBB ta opp saken med brann angående biletter til q feltet ganske raskt (igjen). Etter det jeg har skjønt så skulle dette feltet være for medlemmer av bataljonen og ingen andre. Det er heller ikke alle som bare kan stikke ned på narvesen og hente bilettene.
Brann ser jo ut til å drite i bataljonens meninger uansett.
16 mai, cupfinalen og nå på torsdag.

Fra Branns hjemmeside :

I den midtre sone vil det kun være adgang for Brann Bataljonen Bergen (BBB) sine medlemmer. Her er det solgt partoutkort til supporterklubbens medlemmer, og det vil være salg av enkelt billetter på kampene, men kun til medlemmer. Den nye sone på midten vil få en ny egen inngang, og pris pr billett er kr 100,- ( kun medlemmer i BBB)
Ut med RBH

Ole Brom

Og nå er visstnok kampen utsolgt...

Nixon

Man kan ikke ha en kamp som blir utsolgt og så skal det finnes et felt som ikke er fullt som ekskluderer folk som vil inn. Det er greit når folk kan stå i svingen, men det kan de ikke i morgen. Det må BBB-medlemmene her også skjønne. De har jo tross alt hatt mange dager å kjøpe billett på. De som kommer for sent har seg selv å takke.
Rød makt på Hansa!

Bent

de kunne hatt en ordning der de solgte de resterende ledige plassene 30 minutter-1time før kampstart.. ikke dager før.
Ut med RBH

Nixon

Quote from: "Bent"de kunne hatt en ordning der de solgte de resterende ledige plassene 30 minutter-1time før kampstart.. ikke dager før.


Tull! Vi vil ha flest mulig folk på kamp, og folk vil kjøpe billett i god tid slik at de vet at de kommer inn. Ellers kan vi risikere et stappfullt Stadion unntatt blant de syngende supporterne. Ikke bra i det hele tatt. BBB-medlemmene må da skaffe seg billetter i tide slik andre folk.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Man kan ikke ha en kamp som blir utsolgt og så skal det finnes et felt som ikke er fullt som ekskluderer folk som vil inn. Det er greit når folk kan stå i svingen, men det kan de ikke i morgen. Det må BBB-medlemmene her også skjønne. De har jo tross alt hatt mange dager å kjøpe billett på. De som kommer for sent har seg selv å takke.


Det som er hovedproblemet til en slik kamp hvor det er rift om billettene er at vi er ikke nok BBB medlemmer til å fylle opp dette feltet. Dette gjør vi ikke til en vanlig seriekamp og heller ei til en slik kamp som dette.

Nå ble denne inndelingen av SS foretatt ifjor og det har vært romslig med plass på midtfeltet. Men dette vil gå seg til. Det er nok mange flere som kjøper sesongkort på midtfeltet til neste sesong og sesongen derretter.

Og er enig at Brann ikke kan sitte å se på et halvfullt midtfelt mens tusenvis står utenfor og vil inn å se kampen.

I realiteten har vi kun oss selv å takke for vi er ikke nok BBB medlemmer som står der !

Bent

er enda ikke tomt for biletter... jeg fikk reservert en på felt a, nå nettopp... bare finne en måte å komme meg til bergen før kl 1300 i morgen så går d bra :)
Ut med RBH

Digg Jan

Går denne kampen på TV??? Tv Norege eller Canal +?
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

the_bjarne

Quote from: "Digg Jan"Går denne kampen på TV??? Tv Norege eller Canal +?


Ja... heldigvis!
Skulle ønske eg kunne gått på stadion, men eg får klare meg med tv... :S

http://www.canaldigital.no/templates_CD/NewsPage.aspx?id=4236

paf

Quote from: "Nixon"Man kan ikke ha en kamp som blir utsolgt og så skal det finnes et felt som ikke er fullt som ekskluderer folk som vil inn. Det er greit når folk kan stå i svingen, men det kan de ikke i morgen. Det må BBB-medlemmene her også skjønne. De har jo tross alt hatt mange dager å kjøpe billett på. De som kommer for sent har seg selv å takke.

Dette stemmer jo ikke. Informasjonen om kjøp av billetter på dette feltet ble postet klokken 17:30 i dag. Forhåndssalg har ikke vært mulig på samme måte som for resten av stadion. For øvrig dementerer styret i Bataljonen at det midtre feltet skal selges til ikke-medlemmer. Det vil nå vise seg - men her gjelder det åpenbart å være kjapp med å komme seg innom puben i morgen tidlig.

Yngve

Quote from: "Bent"er enda ikke tomt for biletter... jeg fikk reservert en på felt a, nå nettopp... bare finne en måte å komme meg til bergen før kl 1300 i morgen så går d bra :)


Er imponert over at du kalrde å kjøpe bill. til a feltet.. eg prøvde på to narvesen kioskar i sentrum og fekk kun på c feltet, då ga eg opp heile driten og ba om bill høgast mogleg oppe på på hansa svingen og enda opp på rad 1..

P.S dette var på søndag, i lang tid før det vart utsolgt..

Odd

Narvesen har et elendig system for det der.. Såfremt du bor i Bergen by, gå på (MIX) Sleire på Minde eller evt. på Stadion. De har fremdeles sitt gode, gamle system, og kan gi deg eksakte plasser. Du kan også få se nøyaktig hvilke plasser som er opptatte og hvilke som er ledige.

Narvesen kan kun velge en prisklasse, og får automatisk opp en helt tilfeldig plass blant dem som er ledige.

Timmen

Billetter til alle som vil ha. Ihvertfall hos Ticnet.

Go Up