• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Rakner det for RBK??

Started by Svante!!, November 10, 2004, 13:44:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Svante!!

Håper det blir kaos og sur stemning med den nye trenerkabalen.  Tror Eggen kommer til å holde for mye på det gamle og glemme at man burde starte en fornyelsesprosess.

Ser også at ikke alle spillere absolutt vil til RBK.

Men, dessverre har de for mange penger.... :(
rann er best

Aluminat integraf

Quote from: "Svante!!"Ser også at ikke alle spillere absolutt vil til RBK.
Men, dessverre har de for mange penger.... :(

Ja, men før var det bare RBK som hadde penger.

Xminator

Og det er ikke bare vi som supportere som ser att generasjonskiftet ikke går helt knirkefritt. Og nå ser ut til å være utsatt enda ett år til...

Straffe!!!

Hastig pressekonferanse i Fredrikstad kl. 15, gjelder hovedtrener... Kan jo gå begge veier, men hvis KTE går til RævBK nå eller om kort tid tror jeg det virkelig blir rot i rollefordelingen der oppe.

Kan jo bare håpe på KAOS!

jkippers

Quote from: "Straffe!!!"Hastig pressekonferanse i Fredrikstad kl. 15, gjelder hovedtrener... Kan jo gå begge veier, men hvis KTE går til RævBK nå eller om kort tid tror jeg det virkelig blir rot i rollefordelingen der oppe.

Kan jo bare håpe på KAOS!

Sønn som hovedtrener med far som assistenttrener? Dette lover bra - veien ligger åpen for Mjelde og hans menn!
Gull 09

Nixon

Er nok ikke det. RBK har ansatt ny hovedtrener. Og en trenerkvintett er vel i meste laget vil jeg tro...
Rød makt på Hansa!

_owenz_

QuoteEr nok ikke det. RBK har ansatt ny hovedtrener. Og en trenerkvintett er vel i meste laget vil jeg tro...

jepp.. RBK med 5 trenere.... blir litt i overkant. Det er mange andre klubber i Norge som trenger en god trener. F.eks Tromsø og Bodø-glimt?. Kontrakten til Eggen jr. åpner for at han kan gå nå.  Hvordan er dte i Lillestrøm? Skal Fjørtoft være trener eller er han en kontor rotte?

owenz

Nixon

LSK blir trent av han tyskeren. Husker ikke i farten navnet.
Rød makt på Hansa!

Svante!!

men KTE sa jo at det var uaktuelt å forlate FFK nå.

Mystisk!!
rann er best

KennethS

Quote from: "Nixon"LSK blir trent av han tyskeren. Husker ikke i farten navnet.

Uwe Røsler
tå på Brann

_owenz_

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253906

Siste rykte er at Drillo skal trene FFK ? jaja.. Det ble jo sagt at de spilte litt Drillo fotball når de spilte mot Brann sist. veldig defansivt og kontringsfotball.

owenz

Superjack

Det er ingen logikk i at KTE går fra Fredrikstad no, og får han sparken så gjør de en kjempebrøler av dimensjoner.
Kan jo hende han har inngått en avtale med RBK fra neste sesongen 2006 og derfor vil FFK kvitte seg med mannen?
i taper ALDRI!

Nixon

Eggen og Ahlsen blir visstnok hjelpetrenere for Drillo. Ja ja, glad vi har Mjelde!
Rød makt på Hansa!

Roffarne

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article300911.ece

Drillo til Fredrikstad.
KTE blir assistent (for antageligvis å bli hoved i RBK senere).
Men med Per Egil helt nede på ett 3dje valg i Plankebyen må det vel være rom for å hente ham hjem? Per Egil og Per Ove? Blir det bedre?!?
Nu går alt så meget bedre.

Xminator

Ahlsen var god fotballspiller, som trener har han ikke bevist noe.

Roffarne

Oki, den er grei.
Jeg tenkte dog ikke på Per Egil som arvtaker for Mjelde, men mer som en person jeg tror kan høste stor respekt i Brann. Enten på trener-siden eller i aparatet rundt. Det er tross alt Ahlsen det er snakk om.

Peddi eller Monsen hadde vel heller ikke allverdens med gull og glitter på CV`en før de gikk inn i sine nåværende stillinger, men jeg vil si det ser ut til å fungere fint:)

Jeg bare kjenner det på meg at det ville gi en god og varm følelse å få ham hjem. Som den onkelen som reiste til sjøss for mange år siden og man ikke har hørt noe fra før han plutselig står i stuen og deler ut tyggis.
Litt sånn.
Nu går alt så meget bedre.

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

_owenz_

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254005

Johnsen settes ned på  midtbane, brattbakk spiller spiss, i 4-2-1-3 formasjon.
jaha... må inrømme at jeg er spent på dette! Brattbakk er vel kjent som tippeligaens dårligste spiller iår.... Høres ut som om Eggen ser seg blind i det gammle, fint for oss, så slipper vi å møte møkkalag i Royal league,.,

owenz

Go Up