• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

SOMA..

Started by Digg Jan, November 09, 2004, 20:41:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Digg Jan

Må bare si det at Soma va helt genial mot Lyn.
Leste dette inn på Lyn forumet.
Hill soma!!!! Den jævelen er faen meg god!! Han saboterte alt spillet til lyn på en så arrogant måte at man fikk lyst til å slå til han, han fikk jo derek til å se ut som en amatør. At ikke han fikk prisen for årets forsvarsspiller når ikke psycho fikk den er faen meg halt utrolig!
Eg er helt enig. Soma e stor.
Håper bare vi klaare og holde han enn sesong til.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

brann-mann

holde han en sesong til????? jada.... tror ikke han kommer til å gå fra brann.. uten han i midtforsvaret går det til h*lvete, det skal jeg låve dere.
oma é vår mann!

Ole Brom

Nixon

Ingen er uerstatterlig. Vi kommer til å få så mange penger fra Rosenborg når de kjøper Soma at vi kan kjøpe en nesten like god midtstopper og enda har en slump penger til overs. Og islendingen kommer til å vokse med oppgaven når han må overta sjefsjobben.
Rød makt på Hansa!

viks

Quote from: "Nixon"Ingen er uerstatterlig. Vi kommer til å få så mange penger fra Rosenborg når de kjøper Soma at vi kan kjøpe en nesten like god midtstopper og enda har en slump penger til overs. Og islendingen kommer til å vokse med oppgaven når han må overta sjefsjobben.

E d ironi i luften her eller?
håper d i alle fall...
Selge han til RBK er vel d mest uaktuelle temaet noensinne på stadda, men d er jo nesten som man sitter og håper at Soma skal spille litt dårligere i noen kamper slik at ikke et eller annet europeisk storlag bivåner hans herjinger...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Digg Jan

Soma sa etter kampen at vis han gikk noen steder gikk han såfall ikke til en anne norak klubb. Brann va den eneste norske klubben han ville spille for. Tviler på at Soma tar en Azar...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

espen

Han sa også det er å gå til rbk var et hypotetisk spørsmål og at han ikke ville svare på det før det evt ble ett faktum.. Så jeg tror ikke du skal utelukke det,,

Samtidig vil jeg ligge til at han har gitt klar beskjed om at han stikker så fort han får ett tilbud..

Så hjertet er ikke i brann, men han sier det er en sinnnsyk klubb å spille for.

Go Up