• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

SK Brann - Halmstad BK

Started by _owenz_, November 09, 2004, 15:13:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

_owenz_

Siste nytt er at Robbie Winters ikke spiller, kanskje det blir Miller som hengende spiss igjen? 9000 billetter er solgt.

owenz

KennethS

Gi Dylan sjangsen fra start. Bare eg slipper og se Ystaas.
tå på Brann

Ole Brom

Nja de har vel regnet med samtlige partoutkort og fristen for å hente disse billettene er idag så sum sumaru er vel ikke det solgt mer enn 3000 billetter. Men håper og tror allikavel at det skal bli fullt, for hvem vil vel ikke se Bergens Stolthet sine guttar løpe rundt på banen med pokalen ?:)

_owenz_

Dylan er vel ferdig for året? Har for høye blod verdier, noe som utelukker ham for spill. Men kan jo være han har blitt bedre i det siste, vet ikke helt. Noen som vet om han trener vanlig?

owenz

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Gi Dylan sjangsen fra start. Bare eg slipper og se Ystaas.

Dylan ? Da vil jeg heller se Walde ! Har virkelig tro på den mannen.

KennethS

Quote from: "_owenz_"Dylan er vel ferdig for året? Har for høye blod verdier, noe som utelukker ham for spill. Men kan jo være han har blitt bedre i det siste, vet ikke helt. Noen som vet om han trener vanlig?

owenz

Har ikkje hørt noe. Men frykter at Mjelde starter med Ystaas.... grøss og gru.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Gi Dylan sjangsen fra start. Bare eg slipper og se Ystaas.

Leste et sted at Dylan skal reise hjem til Australia for å roe ned blodverdiene sine. Så det er godt mulig at han ikke skal spille. Så du får nok se Ystaas! Eller Arve Walde.
Rød makt på Hansa!

Svante!!

Quote from: "_owenz_"Siste nytt er at Robbie Winters ikke spiller, kanskje det blir Miller som hengende spiss igjen? 9000 billetter er solgt.
rann er best

KNUDSEN

la no Thomas Lund få spille sier eg
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

byen e bergen

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/rl/article300393.ece

Hvem som erstatter Winters er usikkert.

- Jeg har Charlie Miller, Kristian Ystaas, Arve Walde og Thomas Lund. Vi får se. Halmstad har ikke all verdens fart i forsvaret, så vi vil ha folk som kan løpe fort der fremme, sier Mjelde.

Håper Mjelde velger Miller på topp sammen med Sæternes.
Folk var litt lunkne til Scharner og Haugen på midten i cupfinalen med de leverte så absolutt varene.[/i]
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

HaterRævBK

Ystaas må IKKE spille!!!!
vi vil bli gjort til latter i hele norden om den mannen skal snegle seg rundt om på banen...
la han heller varme benken til Miller e sliten og må ut :wink:
S slaur.....

pusuren

enig me at Ystaas isje må spille. erstatter for robbie må være charlie eller thomas lund..

Digg Jan

Synyes kansje Walde burde få prøve seg fra start.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

_owenz_

Er jo mulig å spille 4-5-1 også,

Ophaug - Bjarnason - Soma - Hanstveit

Knudsen - Guntveit -  Scharner - Haugen - Kvisvik

Sæternes

Litt Everton over dette, RBK har spilt slik endel på bortebane i CL.

Veldig defansivt, Guntveit kan spille midtbane, samt at vi sparer Miller, så kan han komme innpå hvis det trengs.

owenz

Nixon

Hvorfor skal vi spare Miller? Det såg ut som om han hadde massevis av energi da han kom inn i cupfinalen...
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "_owenz_"Er jo mulig å spille 4-5-1 også,

Sæternes

Veldig defansivt, Guntveit kan spille midtbane, samt at vi sparer Miller, så kan han komme innpå hvis det trengs.

owenz

Den dagen eg opplever at Brann spiller 4-5-1 den dagen kommer eg virkelig til og vurdere og slutte og gå på stadion.
tå på Brann

Ricky

Hvis alternativet er Ystaas på topp, så tar jeg heller en ekstra mann på midtbanen (Miller).

KNUDSEN

4-5-1 e en formasjon brann ikke bør vudere en gang
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

DonCorlione

opdal
ophaug-bjarnason-soma-hanstveit
guntveit-miller-scharner-kvisvik
sæternes-lund
rann + Hansa = Ekte Bergenser

byen e bergen

Quote from: "DonCorlione"opdal
sæternes-lund

ganske enig den

eventuelt erstatte Lund med Miller og sette Haugen på midten
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

brannsupporteren:-D

sett innpå arve for en gangs skyld, la gutten få prøve seg fra start!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

ole3000

Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "DonCorlione"opdal
sæternes-lund

ganske enig den

eventuelt erstatte Lund med Miller og sette Haugen på midten

absolutt ikke enig!!! få vekk ophaug med en eneste gang og hiv cato ned på backen.... Knudsen e for øyeblikket den aller beste høyrekanten i brann
i går for en til!

Andrews

Ut med Lund  nÃ¥r Brann nÃ¥ har bestemt seg for Ã¥ ikke satse pÃ¥ han, bør de begynne Ã¥ bruke yngre krefter!

andreas27

vist forsvaret til halmestad ikkje eiar fart så e no tomas lund rette mannen!
før ferien sa no winters at han likte best å spille med tomas! og vist bengt ble kjøpt fordi han passet winters i spillestill må vel tomas passe godt inn!
å for all del cato på backplass, knudsen var blandt de allarbeste påp søndag!

Henki

Synes Walde burde få prøve seg fra start igjen snart.
Ballen skal fremover!

Jo_

Hvordan fungerer dette med canal+ ?
Har lest noen steder at man må stille om frekvens eller noe..
Stemmer dette?
gÃ¥r  ikke kampen pÃ¥ de vanlige canal+ - kanalen jeg har?
noen som vet det?

SK BRANN

QuoteHvordan fungerer dette med canal+ ?
Har lest noen steder at man må stille om frekvens eller noe..
Stemmer dette?
går ikke kampen på de vanlige canal+ - kanalen jeg har?
noen som vet det?

Du må reinstallere kanalene på tuneren din. Så får du opp 2 RL kanaler som det går kamper på!
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

BrannMann

søk igjennom kanalene på dekoderen på nytt.. sjekk kanal 100 og 101, der ligger royal league kanal 1 og 2
jokomelk og brød og seriegull!!!

Nixon

Du må oppdatere kanallisten din. Så vil du se at det vil dukke opp to RL-kanaler et sted langt ute. Mine havnet på kanal 100 og 101.
Rød makt på Hansa!

Odd

Quote from: "_owenz_"Er jo mulig å spille 4-5-1 også,

Sæternes

owenz

Vi vet jo alle hvordan det har gått med Rosenborg på bortebane i CL de siste 5 årene, så støtter ikke helt det argumentet. Brann fungerer bra med to spisser, og det synes jeg de burde fortsette med. Og som Mjelde sier, vi må ha et godt angrep med fart. Jeg synes Thomas Lund fortjener en skikkelig avslutning på karrieren, og tror at han kan være en perfekt spissmakker for Sæternes i morgen.

Ystaas er det lite vits i å ha med i troppen, den mannen må det jobbes med (!). Lund i startoppstillingen og Walde som innbytter? Så lar vi Miller være Miller - han har ikke vist særlig positiv laginnstilling i det siste.

Go Up