• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

F*** sendes ikke kampen på TV?????

Started by Xminator, November 09, 2004, 09:09:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Skulle gjerne vert der, men 10 timer bil i midtuken med arbeid som skal taes igjen er ikke aktuelt.

Slår derfor opp på TV Norge for å se når kampen starter og hva ser jeg??? RBK - Djurgården.... Hva i helvete tenker de med? Her har de en by der ALLE er giret som pokker for RL, og en som syter og klager på hvor mye bedre det er med CL. Og de velger den som ikke gir katten likevel?

Grattis TV Norge! Dere har skutt RL gjennom hodet. Det er ikke de 15000 som sitter på Stadion Torsdag som er viktigst for dere, det er de 400000 dere kan nå med en TV-sending fra en kamp med fullsatte tribuner.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Xminator

Kanal og tidspunkt? (er lettere forbannet :p)

Nixon

Kampen begynner kl. 18.00. Og sendes vel på Canal+ Sport vil jeg tro.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Da jeg sjekket anal + sport var det ikke noe om RL på torsdag. Og de forbannede sidene til C+ er jo totalt ubrukelige.

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3692&brann=942fe535b9ec6c4a8325f24943538a8b

Jeg tar utgangspunkt i det som står på brann.no. Forhåpentligvis er det til å stole på slik at flest mulig frå med seg kampen. Enten har man kanalene selv, kjenner noen som har eller så bor vel de fleste i nærheten av en pub som sender.

Brann - Malmø vises på TV Norge.
Odense - Brann vises på Canal Digital.
Rød makt på Hansa!

Lefty

"Canal Digital"???

Det er jo ikke EN kanal, men en hel haug! Umulig å vite hvilken de mener,da?!

Men jeg har et håp om at det menes Canal+

Lefty

Nixon

Quote from: "Lefty""Canal Digital"???

Det er jo ikke EN kanal, men en hel haug! Umulig å vite hvilken de mener,da?!

Men jeg har et håp om at det menes Canal+

Lefty

Det er 100% sikkert Canal+ de snakker om.
Rød makt på Hansa!

P-K

Alle Branns Royal League kamper kommer til å gå på TVNorge eller Canal+.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Kruxleiven

Jeg tror ikke det er snakk om Canal + sport nei. Jeg har sjekket kommende kamper på Canal + og programinformasjon. Ingfen Brannkamp på torsdag. Imidlertid ligger det vel to kanaler kalt royal league og royal league 2 på kanalplass 100 og 101 for de som har canal digital. Så det er vel noe slags pay per view greier da. Merkelig at det ikke ligger infor om det på www.canaldigital.no. Det vil si. Dette var hva jeg fant. http://www.canaldigital.no/templates_CD/NewsPage.aspx?id=4209

Nixon

Jeg leser det slik at det er gratis. Står at kanalene blir fritt tilgjengelig. Kan ikke se at det nevnes pris i det hele tatt. Man må bare reinnstallere for å få kanalene opp. Og to kanaler betyr vel at man kan velge mellom to kamper?
Rød makt på Hansa!

Kruxleiven

Etter å ha lest linken jeg satt opp grundigere så fikk jeg inntrykk av at det er gratis jeg også. Om ikke annet så kan man da gå på pub og se den.

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

_owenz_

Alle som før hadde Telenor Avidi har nå Canal Digital...

Fra Canal digitals hjemmeside...

QuoteTVNorges sendinger fra rundene vil starte kl. 20.00. Kampstart vil være kl. 20.30. I tillegg kan alle Canal Digital kunder få med seg inntil 15 kamper som sendes eksklusivt på kanalplass 100 og 101. For å få inn de nye kanalene må du reinstallere din dekoder.

http://www.canaldigital.no/templates_CD/NewsPage.aspx?id=4175

Så har du Canal Digital/Telenor avidi så trenger du å skaffe deg en dekoder evt. resette den gammle... tror kampene er gratis... må bare programmere dekoderen.

Ang kabel kunder:

Inntill 15 ekstra kamper vises på Canal Digital
Det hele starter altså 11. november. Kampene vil bli vist på TVNorge og på to egne kanaler for Canal Digital kunder. Disse to ekstra kanalene gjøres fritt  tilgjengelig i LOCAL -pakken på DTH og bak dekoder CATV. De to kanalene er allerede oppe - så her er det bare å gjøre en reinstallasjon (parabol) eller hurtigsøk (kabel-tv) og gjøre seg klar! Kampene er tilgjengelige på kanalplass 100 og 101 for parabol kunder og på plass 81 og 82 for kabel-tv kunder. TVNorges sendinger fra rundene vi starte kl. 20.00, kampstart vil være kl. 20.30.

Jeg har ingen dekoder, men er knyttet til Canal Digital.. har søkt og søkt. men finner ingen kanal med Royal Leage.. antar egentlig at man må ha en dekoder.. aner ikke hvordan man får tak i det, har kanalene som er i grunnpakken til Canal Digital.. Discovery/Animal planet osv... Får også Canal+ når de har gratis helger.. hmmm... dunno..

owenz

Go Up