• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bjørn Dahl i litt lykkerus eller? angående ødegaard??

Started by Hansakongen, November 08, 2004, 14:25:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Han håper at ødegaard er brannspiller innen torsdag? =)... han har vel sikkert glemt at overgangsvinduet åpner først igjen 15 nov da.




http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article299797.ece

Nixon

Spiller ingen rolle. Vi kan vente litt ekstra på han. Og Martin Knudsen fortjener å få starte og motta folkets hyllest!
Rød makt på Hansa!


Snorri

Jeg leser der at det er interesse fra engelske klubber allerede nå. Mon tro hvor lenge han varer i Brann om de allerede holdet et øye med han.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

sekto



KennethS

tå på Brann



Kagain


Nixon

Joda, lag som ikke har et sterkt næringsliv i ryggen vil ikke ha mulighet til følge med på karusellen. Men jeg er ikke redd for vår egen klubb siden klubben ikke kommer til å bruke flere penger enn de har råd til. Og dette er kanskje den eneste muligheten vi har til å en gang for alle å ta kampen opp mot Rosenborg.
Rød makt på Hansa!

Kagain

Quote from: "Nixon"Joda, lag som ikke har et sterkt næringsliv i ryggen vil ikke ha mulighet til følge med på karusellen. Men jeg er ikke redd for vår egen klubb siden klubben ikke kommer til å bruke flere penger enn de har råd til. Og dette er kanskje den eneste muligheten vi har til å en gang for alle å ta kampen opp mot Rosenborg.


Joda, det er et godt poeng det. For all del. Vi får se, men som sagt, jeg har blandede følelser omkring denne nye kjøpegaloppen. Men la meg ikke bringe dere andre ned nå som Brann er cupmestre og alt er rødt.

Odd

Røde Mor har nok mye rett i sine uttalelser. Lønnsmodellen kan lett sprekke før man egentlig vet ord av det, og allerede nå har vi fått en håndfull spillere som tjener mer enn de fleste andre i klubben. Sæternes, Scharner, Miller.. de tjener alle en del mer enn de øvrige spillerne, og sprenger lønnsmodellen som ble utformet 2002/2003.

Brann gjør klokt i å avvente og "tygge" litt på tingene først. Investorene tar en risiko når de blar opp millionsummer, og etter et par mislykkede salg kan engasjementet fra næringslivet synke drastisk. Brann bør satse høyt, men ta en ting om gangen. "Stein på stein" er den eneste riktige strategien for Brann.



Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Roffarne

Den dagen vi får Stadheim og Ludvigsen for en samlet prislapp på 10 skal jeg spise hatten min.
Dessuten er jeg ikke enig i kvantitetsteorien. Vi har ikke mangel på spillere, men vi har mangel på profiler. I alle fall med tanke på at de opplagte "enerne" på ett lag til en hver tid, i teorien, er på utkikk etter noe bedre. Robbie, Raymond, Ragnvald og Bengt kan fort komme i kikkerten til større klubber og da kommer Brann til å gi slipp på dem.
Heller da sitte igjen med 2-3 profiler enn halve reservelaget til Molde (som vel er typen spillere man kan forvente seg til 2 mill i disse dager).

Så er jo lønn og ett spørsmål da. Skal man ta sikte på å lønne 5 potensielle førstelagsspillere eller 1 "stjerne"? Man jobber ikke på dugnad bare fordi man ikke har ett "navn":)
Nu går alt så meget bedre.

Toa

Spørsmålet er om vi skal bruke mer penger på én spiller, enn vi har gjort på Soma, Kvisvik, Sæternes og Winters tilsammen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

makrellen

Quote from: "Nixon"Stadheim er en spiller med stort potensiale. Han har nok stagnert litt i år, men var jo i landslagsdiskusjonen for ikke så alt for lenge siden. Han er en spiller som jeg tror har godt av et miljøskifte, og Mons Ivar er mannen som kan få det beste ut av han. Virker som om Mjelde gjorde et godt inntrykk de få månedene han var i Sogndal for noen år siden. For det er alltid positivt at en spiller har Brann på førsteplass på listen over klubber.


Når det gjelder Miller så er jeg litt amvibalent. Han er en god spiller på sitt beste, men jeg liker ikke helt spillere som hele tiden truer med å forlate klubben. Og vil Aberdeen betale gode penger for han er Miller plutselig blitt en god investering. Og i Stadheim har vi en fullgod erstatter som i tillegg er så og si lokal. (Sinnsykt mange sogninger i Bergen...)

Får vi Stadheim og Ludvigsen skal jeg være godt fornøyd.

Roffarne

Quote from: "Toa"Spørsmålet er om vi skal bruke mer penger på én spiller, enn vi har gjort på Soma, Kvisvik, Sæternes og Winters tilsammen.
Nu går alt så meget bedre.

Xminator

Nå er ikke Stadheim, Grindheim og TFL akkurat andresortering og andrelaget til Molde. I så fall har de ett forbannet godt andrelag :p

jkippers

Gull 09

bernu

HANSA - Z

Roffarne

Quote from: "jkippers"
Quote from: "Roffarne"


Anse deg gjerne for korrigert. Selv har jeg sett gutten spille på begge sider så vel som sentralt. Ikke dumt det.
Nu går alt så meget bedre.

KennethS

tå på Brann

Xminator


B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Nixon

Quote from: "KennethS"


Herregud da mann. Ikke si at vi er tilbake der. Lett å glemme skjønner jeg. I sommer var POL den mest forhatte mann på denne siden. Så kom Sæternes, Scharner og Miller, og han var poppis igjen. Alle skrøt av hvor flink han var til å holde kortene tett til brystet og så videre og så videre.
Og så slenger noen fortsatt ut slike populistiske innlegg? Ta en pille!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Med Idar Vollviks kommentarer under cupfinaleshowet og alt som har stått i media i det siste e det vel lov og forvente at noe konkret skjer der oppe uten at vi skal sammenligne dette med tidligere overgangsaker. De bør ihvertfall finne ut om de har resurser til og hente han, eller om de bare kan legge hele saken på is så slipper vi og sitte på pinebenken hver dag.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Med Idar Vollviks kommentarer under cupfinaleshowet og alt som har stått i media i det siste e det vel lov og forvente at noe konkret skjer der oppe uten at vi skal sammenligne dette med tidligere overgangsaker. De bør ihvertfall finne ut om de har resurser til og hente han, eller om de bare kan legge hele saken på is så slipper vi og sitte på pinebenken hver dag.
Rød makt på Hansa!


KennethS

Quote from: "Svante!!"



Rosenborg e desperat , de betaler lett 10 mill for Ã?degaard.
tå på Brann

_owenz_

Idar Vollvik  er først og fremst inntresert i Ã¥ selge mobil abbonement og fÃ¥ masse pr i Norge. Det har han jo oppnÃ¥dd. Tviler pÃ¥ han er intressert i Ã¥ investere mer enn 2-3 mill. Det er jo det han pleier Ã¥ sponse Brann med... SÃ¥ fÃ¥r resten av investorene som fÃ¥r smuler av pr'en betale resten.  Brann er ikke tjent med Vollvik i lengden. Investor selskapet Hardball har gÃ¥tt inn med mer penger enn Vollvik, og de fÃ¥r nesten ingen pr igjen. De sitter nok litt pÃ¥ gjerdet nÃ¥r det gjelder Ã¥ sammarbeide med Vollvik. Men sÃ¥ har de jo hjertet i Brann, og er mer villig til Ã¥ hjelpe Brann enn Ã¥ fÃ¥ PR/penger igjen pÃ¥ investering.

Det morsomste er jo at Stabæk vil ha 10 mill. for Skeidar arvingen. lol. Er vel ingen klubber som er inntresert lengre.

owenz

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]


Go Up