• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stolt og kry!!!!!!!!!!!

Started by Wena, November 08, 2004, 13:45:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wena

Eg har ikke ord for å beskrive denne fantastiske helgen! E det mulig - skrek eg mye på Ullevaal i går. Og eg må bare få si kor stolt eg e. Av laget, trenere, klubben og byen Bergen. Men kanskje aller mest av supporterne. En helg i Oslo,med en horde bergensere som alle oppfører seg kjempe bra. Ingen lager kvalme og ingen slåss. Vi har det bare kjempe gøy. Sånn som kun bergensere kan!!!! 7 november 2004 kommer eg alltid til å huske. HERREGUD - E DET MULIG? JAAAAAAAAAAA! For å si som Davy Wathne - eg elskar dokkar allesammen! GRATULERER :D  :D  :D

Christoball

jepp, dette er den beste helgen i hele mitt liv (og eventuelt forige liv)!
eneste som manglet var torgalmenningen (kom hjem idag) i går,
men det slår vel neppe gjengen som skulle til ullevåll?

Nixon

Quote from: "Christoball"jepp, dette er den beste helgen i hele mitt liv (og eventuelt forige liv)!
eneste som manglet var torgalmenningen (kom hjem idag) i går,
men det slår vel neppe gjengen som skulle til ullevåll?


Ullevaal var stort. Men jeg ville ikke gått glipp av festen på Torgallmenningen i går. Det var fantastisk! Så neste gang: Kom dere hjem til Bergen etter kampen!
Rød makt på Hansa!

Christian

Hoi!
Ikkje mob oss som ikkje kunne være så luksuriøse å fly frem og tilbake. Vi hadde det kjekt på bussen òg tenk! ;)

Festen fortsetter vel dessuten på torsdag, der den hører hjemme: På Stadion.

Christoball

Quote from: "Christian"Hoi!
Ikkje mob oss som ikkje kunne være så luksuriøse å fly frem og tilbake. Vi hadde det kjekt på bussen òg tenk! ;)

Festen fortsetter vel dessuten på torsdag, der den hører hjemme: På Stadion.


eg fløy til og fra, men når eg bestilte var ikke ekstra flyene satt opp...
lærer vel av dette også... ser festen bt.no (tvhordaland)

det er ikke den største folkemengden eg har sett i helgen  :P

Ole Brom

Konge med alle blussene på torgalmenningen igår, synd de ikke var ibruk på Ullevål etter kampen, så noen hadde bluss men tenk synet med 100 bluss i Cola svingen du :)

Snorri

Det var fantastisk når alle blussene ble tent og Mjelde kom og snakket, og fy faen for en stemning det var der. Jeg tror d12m spilte de samme sangene 3-4 ganger, men jeg dret og driter så langt oppi det fordi det var fantastisk og jeg sang og skrek med hele veien.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Go Up