• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde uten pokal?

Started by Christophe, November 08, 2004, 13:41:38 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Christophe

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253544

Rett og slett skandale. Synest vi må gå sammen å lage en pokal til stakkars Mjelde  :D

sekto

Selve grunnen er jo grei nok med at det er visse krav, men de reglene er jo idiotisk.
Fyren har ført Brann fra randen av nedrykk til medalje i serien og cupgull på bare noen år, så skal NFF ikke gi han en en pokal for han ikke har D-kurs.

Er helt latterlig og en skandale. Han vant den finalen like mye som alle andre på det Brannlaget.. Skulle bare mangle han fikk beviset på det også

Aluminat integraf

Treneren som førte Brann til cupgull får ikke medalje. Det gjør derimot 2-lagsspilleren som fikk seg et minutt i kvarten mot Bryne. Vi vet jo fra før at sunn fornuft og kloke valg har ingenting å si målt opp mot stive regler i Norges Fotballforbund. NFF har et stort markeringsbehov. Man er uhyre nærmt denne grensen hvor seriøsitet går over til å bli klovneri.

Ole Brom

Dette er rett og slett latterlig !! Her må BBB få tak i en pokal og få den gravert !

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Dette er rett og slett latterlig !! Her må BBB få tak i en pokal og få den gravert !


http://www.premiebua.no

Firma i Bergen som kan gjøre det raskt.
Hadde vært utrolig bra med utdeling av en pokal fra BBB før kampen.
Selvsagt med en passende inngravering:
Verdens beste trener uten D-kurs
Mons Ivar Mjelde
Cupmester 2004
Rød makt på Hansa!

sekto

Han burde få en ekte en.. Det er jo en selvfølge.. Og vi burde jo jobbe for å få skaffet han en.
Men går ikke det.. Så syntes jeg absolutt BBB burde skrape sammen noen kroner og gravere inn en fin pokal. Så kan vi overrekke den på torsdag..

Jeg spytter gladelig inn noen kroner om BBB tar initiativ og setter i gang dette..

_owenz_

De har ekte pokaler på den siden hvis du klikker på "Luxury line" ... har en fin til 1800,- x511, 59cm... Er vel bare for BBB å legge ut bank nummeret på forsiden så kommer det nok inn 2 tusen relativt fort...


owenz

Christophe

ja, alle gir en tier så går det  nok fort. For min del kan jeg strekke meg til 50......

sekto

Enkel skrift Kr 0,90,- pr tegn

Dobbel skrift Kr 1.30 pr tegn

Må legge på dette også, men burde ikke by på noe problem. Folk er nok i det gavmilde hjørnet nå.

Jeg spytter inn et par hundre.. Bare noen setter det i gang..

Nixon

Håper noen tar tak i dette. Kanskje noen her på denne siden som kjenner noen i BBB-styret som kan formidle det videre. Er ikke sikkert at BBB-gutta har kommet såpass ned at de klarer å tenke klart!:)

For Mons Ivar fortjener virkelig en ekstra oppmerksomhet på torsdag!
Rød makt på Hansa!

BL

BBb ordner pokal, og alle på store stå kjøper blomster og gir til mjelde når han tar sin faste tur bort til ss før kampen begynner
Hansa-
Felt Z

Odd

Dette var da et glimrende forslag!! Om symbolet han får kommer fra supporterne, på supporternes initiativ og regning, gjør vel bare det hele ekstra verdi- og æresfullt? Jeg skal heller ikke være vanskelig når det kommer til å spytte inn litt penger her. Et par hundre kan ofres for dette.

Nixon

Quote from: "BL"BBb ordner pokal, og alle på store stå kjøper blomster og gir til mjelde når han tar sin faste tur bort til ss før kampen begynner


Er det bestemt? Og det med blomstene er faktisk en god ide. Fyll banen med blomster slik at VM i kunstløp blir som en parantes å regne!
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BL"BBb ordner pokal, og alle på store stå kjøper blomster og gir til mjelde når han tar sin faste tur bort til ss før kampen begynner


Er det bestemt? Og det med blomstene er faktisk en god ide. Fyll banen med blomster slik at VM i kunstløp blir som en parantes å regne!


Det er vel bare å få ringt en blomsterforhandler i byen og deale en god pris på en bukett ? Tror ikke det skal være så vanskelig å få en god pris om en bestiller en 7-800 stk ?

Kall det "Brannbuketten", skriv hvor man kan få kjøpt denne så er det bare løp og kjøp !

jkippers

Quote from: "_owenz_"De har ekte pokaler på den siden hvis du klikker på "Luxury line" ... har en fin til 1800,- x511, 59cm... Er vel bare for BBB å legge ut bank nummeret på forsiden så kommer det nok inn 2 tusen relativt fort...


owenz


Jeg spytter gjerne i til en slik kronerulling, men på den annen side har vel BBB et visst overskudd å ta av etter festen??
Gull 09

sekto

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "BL"BBb ordner pokal, og alle på store stå kjøper blomster og gir til mjelde når han tar sin faste tur bort til ss før kampen begynner


Er det bestemt? Og det med blomstene er faktisk en god ide. Fyll banen med blomster slik at VM i kunstløp blir som en parantes å regne!


Det er vel bare å få ringt en blomsterforhandler i byen og deale en god pris på en bukett ? Tror ikke det skal være så vanskelig å få en god pris om en bestiller en 7-800 stk ?

Kall det "Brannbuketten", skriv hvor man kan få kjøpt denne så er det bare løp og kjøp !


Tror nok ikke det var noe som var bestemt, var vel mer en "slik gjør vi det, så kom igjen."

Hadde uansett vært en fantastisk hyllest..
Hva om alle kjøpte en rød rose og skapte litt "kunstløpstemning", evt organisere bukett kjøp..

BL

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BL"BBb ordner pokal, og alle på store stå kjøper blomster og gir til mjelde når han tar sin faste tur bort til ss før kampen begynner


Er det bestemt? Og det med blomstene er faktisk en god ide. Fyll banen med blomster slik at VM i kunstløp blir som en parantes å regne!


det var bare et forslag... men vi kan jo kjøpe en rose hver, rød såklart, tilsammen så blir det en fin butikk til monsen
Hansa-
Felt Z

pusuren

håper d skjer, eg kjøper lett en rose te mons hehe.. håper folk virkelig gjør d også då..

BL

dette er jo en fin mulighet for alle utlendingene de som går rundt i byn i helgen og selger roser  :D
få de opp til stadion så blir dette bra  :wink:
Hansa-
Felt Z

sekto

Jeg kjøper også en rose om andre følger med, men er vel bare å vente nå og se om noen i Bataljonen plukker opp denne tråden og gjør noe offisielt ut av det.

De har jo styrt sinnsykt på frem mot cupfinalen, så mulig de er klar for en liten pause nå, så støtter Nixon i at om noen kan gi en liten beskjed til noen i styre og høre hvorden de ser på dette, så får vi det avklart..

BL

Quote from: "sekto"Jeg kjøper også en rose om andre følger med, men er vel bare å vente nå og se om noen i Bataljonen plukker opp denne tråden og gjør noe offisielt ut av det.

De har jo styrt sinnsykt på frem mot cupfinalen, så mulig de er klar for en liten pause nå, så støtter Nixon i at om noen kan gi en liten beskjed til noen i styre og høre hvorden de ser på dette, så får vi det avklart..


hvis dette skal gjennomføres må det være skikkelig. det blir bare for dumt hvis det står 6-7 stk med rose på torsdag. då kan vi like godt drite i det..
få noen til å selge utenfor stadion, då kommer folk til å kjøpe
Hansa-
Felt Z

Nixon

Det må være gjennomført. Så kanskje "bare" en pokal kan gjøre susen. Det blir en flott markering!
Rød makt på Hansa!

sekto

Helt enig, skal det gjøres, så skal det gjøres SKIKKELIG! En pokal er helt nødvendig.. og det er egentlig nok.. Det sier vel egentlig alt.
Skal vi ha noen blomster, så må noen selge utenfor Stadion. Eller vi kan kjøpe en veldig fin bukett med 22 røde roser, en for hvert år vi har ventet på dette..

Det enkle er vel kanskje ofte best..

BL

Quote from: "sekto"Helt enig, skal det gjøres, så skal det gjøres SKIKKELIG! En pokal er helt nødvendig.. og det er egentlig nok.. Det sier vel egentlig alt.
Skal vi ha noen blomster, så må noen selge utenfor Stadion. Eller vi kan kjøpe en veldig fin bukett med 22 røde roser, en for hvert år vi har ventet på dette..

Det enkle er vel kanskje ofte best..


22 var kanskje litt få... eg ser for meg at alle på store stå har en rose til mjelde når han tar turen bort under oppvarmingen
Hansa-
Felt Z

sekto


loland

e dette bestemt? BBB burde jo ha tatt dette på forsiden sånn at folk e oppmerksom på det.. eg kjøper uansett en rose til mons ivar, hvis andre gjør det også då. hadde vært bra med en bekreftelse eller noe på at dette skal gjennomføres liksom..

Mr. Walde

Eg e også med på rose greiene... Ka med at når han kommer bort  ber vi han være stille og så synger vi

se mons ivar trener bergens stolthet
c-kurs d-kurs trenger ikkje han
det er fordi han hater alle bønder
og fordi han elsker elsker BRANN


så kaster vi rosene utpå

kanskje fått hele laget bort mens vi synger....

kommentarer

olga

Flott forslag, eg e bare lei meg for at eg ikkje kan være der. Håper det er mange som slenger seg på!

pusuren

Quote from: "Mr. Walde"Eg e også med på rose greiene... Ka med at når han kommer bort  ber vi han være stille og så synger vi

se mons ivar trener bergens stolthet
c-kurs d-kurs trenger ikkje han
det er fordi han hater alle bønder
og fordi han elsker elsker BRANN


så kaster vi rosene utpå

kanskje fått hele laget bort mens vi synger....

kommentarer


hehe... konge forslag etter min menning. det bør vi bruke også, hadde faen vært kult ass;) håper virkelig dette gjennomføres!!

pusuren

e noe bestemt i her eller???

fettnok

stusser litt på linjen: det er fordi han hater alle bønder...
ette går aaaaaldri bra!

grei

En smått legendarisk linje som han ikke hadde særlig sansen for da han var spiller, med hans lett bondske strilebakgrunn er det lite som tyder på at han har noe imot bønder, verken i bokstavelig eller overført betydning.

Nixon

Mjelde ler bare av den linjen.
- Jeg setter det på kontoen for glød og entusiasme, og bærer lett over med teksten, sier Mjelde med et stort glis.

bt.no
Rød makt på Hansa!

Syng for Brann

Blir det noe av pokalen til MIM?

sekto

Quote from: "Syng for Brann"Blir det noe av pokalen til MIM?


Gjentar spørsmålet nå når det offisielt er kamp dag..
Er det noen som har fikset pokal eller er det ingen som har fått gjort noe med dette?

Er fortsatt mulig å gjøre det om noen tar på seg ansvaret i løpet av morgenen og henter den på ettermiddagen før kampen begynner.

Dette må vi få gjort!

Go Up