• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Raymond Kvisvik.... kan komme bud!

Started by _owenz_, November 08, 2004, 04:50:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

_owenz_

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article299504.ece

I det siste har det vært noen rykter om interesse fra kontinentet... Viser seg vel at det er litt mer håndfast nå. Visst det er snakk om at noen kan legge inn bud, og at de kanskje var og så på Cup finalen...

Kvisvik imponerte vel kanskje ikke så altfor mye igår. Tviler på at noen lar seg imponere av alle hælsparkene han utførte. 1-2 mål ble servert fra høyrekanten av Knudsen. Resten ble vel snappet opp på Lyns halvdel av spissene selv. Samt at Kvisvik signaliserte at han var skadet/krampe og ville byttes ut. Får ikke håpe det er noe med lysken. Ser at Kvisvik har fått gode karakterer på spillerbørsene...men,men... Får håpe det kommer en avklaring litt kjapt slik at det blir god tid til å finne en erstatning.

owenz

Christoball

tror ikke han reiser ifra oss...
han blir i brenn til kontrakten går ut, så reiser han hjem til fredrikstad og avslutter en fantastisk kariere der, tipper eg

Snorri

Helt enig med deg Ole Brom, han har ingen grunn til å forlate Brann nå. Etter bronse i serien og gull i cupen så kan du ikke si at det går dårlig her, og nå blir det RL og deretter UEFA cup på Brann Stadion, så det blir litt prestisje å hente for han her også. Bedre det enn å gå til et halvveis bra lag i Europa.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Odd

Quote from: "_owenz_"...
Tviler på at noen lar seg imponere av alle hælsparkene han utførte.
...
owenz

For hva det er verdt lot i hvert fall jeg meg imponere..

KNUDSEN

kvisvik drev leke stue med lyn spillerene til tider morsomt og se på også innponerene til tider
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Digg Jan

Kan ikke kjønne ka de utenlandsk klubbene ser i Kvisvik, han suger jo. Nei, som stor fan av utenalndsk fotball håper eg de driter i elendige Kvisvik. Han får bli i Bergen der han hører hjemme.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Odd

Quote from: "Digg Jan"Kan ikke kjønne ka de utenlandsk klubbene ser i Kvisvik, han suger jo. Nei, som stor fan av utenalndsk fotball håper eg de driter i elendige Kvisvik. Han får bli i Bergen der han hører hjemme.

Ligger det noe alvor i denne uttalelsen? Det må være det verste jeg har lest siden Arafat fikk Nobels fredspris.

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Ole Brom

Quote from: "Digg Jan"

Hehe ja han prøvde med fikk det ikke til:) Sky bare kylt stanga i midtsirkelen så hadde det stått :)

Ingen tvil om at Kvisvik er viktig for Brann, ser for meg om en ti års tid så returnerer han nok engang til stadion og redder oss for å unngå nedrykk:)

jkippers

Quote from: "Ole Brom"Hehe ja han prøvde med fikk det ikke til:) Sky bare kylt stanga i midtsirkelen så hadde det stått :)

Gull 09

Odd

Go Up