• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

branngull

Started by hjallisen, November 08, 2004, 03:40:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

ed beina plantet på bakken

_owenz_

jkippers

Quote from: "_owenz_"

Vollvik sto jo på scena i Spektrum og sa at bare formaliteter manglet på at han kunne spille 11.november i RL. Om han hadde grunnlag for det, vet jeg ikke.
Gull 09

KennethS

tå på Brann

Kagain

Ole Brom

Quote from: "Røde Mor"

Eg følger deg på mye i det du skriver.

MEN det som jeg tror og som vil skje i fremtiden er nettopp at sponsorer går inn å kjøper en spiller og ser muligheten for å tjene penger på et videresalg seinere.

Dette har Brann vært heldig med bla Seyi. Vi vil nok i fremtiden se at andre klubber vll gjøre dette i en større skala enn dert som det er nå.

Kagain

Quote from: "Ole Brom"Eg følger deg på mye i det du skriver.

MEN det som jeg tror og som vil skje i fremtiden er nettopp at sponsorer går inn å kjøper en spiller og ser muligheten for å tjene penger på et videresalg seinere.

Dette har Brann vært heldig med bla Seyi. Vi vil nok i fremtiden se at andre klubber vll gjøre dette i en større skala enn dert som det er nå.

Ja, vi får se. Men jeg tror ikke markedet er så stort for det nå lengre. Selvsagt, enkelte spektakulære spillere vil man kunne tjene på, men de fleste blir vel solgt for en lavere sum.

Vi er ikke lengre på 90-tallet. Desverre. Den tiden en kunne få solgt en spiller om han bare hadde en norsk bestemor et sted i slekten.

Go Up