• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

En takk til alle som var på Ullevaal

Started by Valhall, November 08, 2004, 03:15:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Valhall

Aller først vil jeg gratulere SK Brann,spillere,styre,byen,klubbens ekte 12.menn, og ikke minst Mons Ivar. Jeg er en trøndergutt på 20 som til og med bor i Trondheim, 5 minutter gangavstand til Lerkendal Stadion.

Men nok om det. Mitt hjerte er dypt plassert i SK Brann, og jeg drar så ofte som det lar seg gjøre til Bergen, på stadder'n og får med meg kamp. Dessverre klarte jeg ikke å skaffe meg billett til kampen, men jeg og min bror som deler min "skjebne" som SK Brann-patriot benket oss ned foran tv'n. Og for en fest det ble! Ikke nok med at Brann knuste Lyn og eide kampen fullstendig, men det aller beste var etter kampen. Dere som var på stadion og heiet fram våre helter skal ha en ufattelig stor takk for at jeg satt i sofaen og gråt. Jeg ble helt satt ut da jeg, og over en million andre satt og såg dere stod der og sang og jubla og tok helt av!

Tusen takk skal dere ha for at dere gjorde festen komplett for oss som ikke var tilstede :)

Mvh Stein Naavik Reinan, Trondheim

Alexåsane

får frysninger av å lese sånt:`)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Quote from: "Alexåsane"får frysninger av å lese sånt:`)

Ja gjett om ! Synd at han ikke fikk oppleve den fantastiske Ullevåll festen !

Digg Jan

Enig. Nå må eg få lånt videone så eg får med meg begge opplevelsene, den på Ulevål og den i sstuen. Men ingen ting slår den på Ulevål. Det er det sykeste eg har vert med på.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

brannsupporteren:-D

Quote from: "Valhall"Aller først vil jeg gratulere SK Brann,spillere,styre,byen,klubbens ekte 12.menn, og ikke minst Mons Ivar. Jeg er en trøndergutt på 20 som til og med bor i Trondheim, 5 minutter gangavstand til Lerkendal Stadion.

Men nok om det. Mitt hjerte er dypt plassert i SK Brann, og jeg drar så ofte som det lar seg gjøre til Bergen, på stadder'n og får med meg kamp. Dessverre klarte jeg ikke å skaffe meg billett til kampen, men jeg og min bror som deler min "skjebne" som SK Brann-patriot benket oss ned foran tv'n. Og for en fest det ble! Ikke nok med at Brann knuste Lyn og eide kampen fullstendig, men det aller beste var etter kampen. Dere som var på stadion og heiet fram våre helter skal ha en ufattelig stor takk for at jeg satt i sofaen og gråt. Jeg ble helt satt ut da jeg, og over en million andre satt og såg dere stod der og sang og jubla og tok helt av!

Tusen takk skal dere ha for at dere gjorde festen komplett for oss som ikke var tilstede :)

Mvh Stein Naavik Reinan, Trondheim

alltid kjekt å høre sånn! TUSEN takk til deg og!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Eden

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk ska DU ha!!!! Varmer eit lite vestlandshjerte å lese eit sånnt innlegg:D
Og du va ikkje den einaste som blei rørt! Såg kampen på pub i Oslo og tårene pressa på når dommeren blåste av kampen:o)

Go Up