• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

sutre folk i Lyn?

Started by KennethS, November 08, 2004, 00:50:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Dagens ord
(Angående Bataljonens kritikk av videoen) Supporterne i Bergen er de siste som bør uttale seg om supporterkultur. Brann er best på publikum, men er de dårligste når det gjelder supportere. De har 15 000 tilskuere på kampene, men bare 500-600 supportere som står og klapper. Når Lyn spiller hjemme i sin «tomme katedral», står minst 1000 av de 3000 på tribunen og klapper og synger, sier Bastionen-sjef Magnus Wattne.

klippet fra Bastionen.no
tå på Brann

sekto

hahaha.. Den var jo litt artig da.. Kan jo merke seg hvor mange som stod igjen å klappet for laget når de gikk opp å mottok sølvmedaljen..

Nixon

Nå er jo alle aviser over seg at vi stod så lenge igjen og hyllet spillerene etter kampen. Jeg vet ikke hva de er vant til på Ullevaal. Men for oss var det da helt naturlig å overvære et par æresrunder. Jeg synes nesten spillerne gikk for tidlig i garderoben...
Rød makt på Hansa!

jkippers

Quote from: "Nixon"Nå er jo alle aviser over seg at vi stod så lenge igjen og hyllet spillerene etter kampen. Jeg vet ikke hva de er vant til på Ullevaal. Men for oss var det da helt naturlig å overvære et par æresrunder. Jeg synes nesten spillerne gikk for tidlig i garderoben...

Jeg - og mange med meg - var klar til å bli stående enda lenger. Men speakeren drepte det hele med musikken. Umulig å synge unisont med så høy musikk. Og da tenker jeg på det som kom etter "simply the best" som vi jo sang med på.
Gull 09

Christian

Var generelt sett masse unødvendig høy musikk på Ullevål. Var jo ikkje akkurat som om vi trengte den for å holde stemningen oppe...

Ole Brom

Quote from: "Christian"Var generelt sett masse unødvendig høy musikk på Ullevål. Var jo ikkje akkurat som om vi trengte den for å holde stemningen oppe...

Det er sikkert samme speaker som på Røkkeløkka, han med den forferdelige musikken sin.

Go Up