• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Halmstad skjelver..

Started by Odd, November 07, 2004, 20:17:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Odd

Halmstads BK venter tøff motstand i Royal League-kampen mot Brann på torsdag.

En "speider" fra Halmstad var på plass på tribunen på Ullevål i dag..

Se nyhet på Halmstads hjemmesider:
http://www.halmstadsbk.se/nyheter.asp?nid=1927

Snorri

Etter at Brann har vunnet cupen blir det også mange på stadion, og jeg blir ikke overrasket om det blir utsolgt også. Brann kommer til å ri på denne bølgen ihvertfall litt til, og knuse Halmstad i den første RL kampen.

"de har ett bra kantspel"

Det må vel være Kvisvik de snakker om. Selv om Martin Knudsen ikke var noe ufarlig på høyrekanten, så er jo ikke den siden av angrepsspillet vårt det vi skryter mest av. Men at de har fått øynene opp for Sæternes (Säternäs) og Winters, det er jo åpenbart. Etter en slik kamp ville blinde menn si at de spilte bra.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

KennethS

Quote from: "Snorri"Etter at Brann har vunnet cupen blir det også mange på stadion, og jeg blir ikke overrasket om det blir utsolgt også. Brann kommer til å ri på denne bølgen ihvertfall litt til, og knuse Halmstad i den første RL kampen.

Det må vel være Kvisvik de snakker om. Selv om Martin Knudsen ikke var noe ufarlig på høyrekanten, så er jo ikke den siden av angrepsspillet vårt det vi skryter mest av. Men at de har fått øynene opp for Sæternes (Säternäs) og Winters, det er jo åpenbart. Etter en slik kamp ville blinde menn si at de spilte bra.

Tror faktisk de snakker om Martin Knudsen, han hadde 3 målgivende passninger og spilte sin desidert beste kamp i Brann trøyen noensinne. Ihvertfall de 15 første minuttene når Brann fullstendig kjørte over Lyn. Synd han e så utrolig ustabil.
tå på Brann

Christian

Kenneth har nok rett. Knudsen var langt mer involvert i målene i går enn Kvisvik. Det er noe alle Knudsen-hetsere bare må bite i seg - akkurat som scoringen mot Stabæk.

Knudsen har mykje bra i seg, men er ustabil. Kanskje dette kan gi han et løft.

Aam

Quote from: "KennethS"
Tror faktisk de snakker om Martin Knudsen, han hadde 3 målgivende passninger og spilte sin desidert beste kamp i Brann trøyen noensinne. .

I dette utsagnet er jeg litt uenig.. Jeg mener Knudsen spilte sin KLART beste kamp mot Lyn på Stadion.. Men kan hende det bare er meg, men den kampen hadde jeg en følelse at Knudsen var Branns beste.. Men for all del, ros for fin kamp (igjen) av Knudsen!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

oleberg

Snorri

Quote from: "Snorri"Etter at Brann har vunnet cupen blir det også mange på stadion, og jeg blir ikke overrasket om det blir utsolgt også. Brann kommer til å ri på denne bølgen ihvertfall litt til, og knuse Halmstad i den første RL kampen.

Tror faktisk de snakker om Martin Knudsen, han hadde 3 målgivende passninger og spilte sin desidert beste kamp i Brann trøyen noensinne. Ihvertfall de 15 første minuttene når Brann fullstendig kjørte over Lyn. Synd han e så utrolig ustabil.

Det er jo sant, han hadde en fantastisk kamp, men jeg tenkte mer generelt når jeg sa det. Kom nok ikke så godt frem da, men du har rett i det du sier.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

KennethS

Quote from: "Aam"
Tror faktisk de snakker om Martin Knudsen, han hadde 3 målgivende passninger og spilte sin desidert beste kamp i Brann trøyen noensinne. .

I dette utsagnet er jeg litt uenig.. Jeg mener Knudsen spilte sin KLART beste kamp mot Lyn på Stadion.. Men kan hende det bare er meg, men den kampen hadde jeg en følelse at Knudsen var Branns beste.. Men for all del, ros for fin kamp (igjen) av Knudsen!

Mulig mulig mulig, normalt mener eg Martin speller dritt, men var litt snill med han nå siden vi VANT CUPFINALEN!!!!
tå på Brann

Odd

Quote from: "KennethS"Mulig mulig mulig, normalt mener eg Martin speller dritt, men var litt snill med han nå siden vi VANT CUPFINALEN!!!!

Jeg var før som deg. Men fra høsten 2003 har jeg innsett at det er bare vås å kritisere Knudsen.

Vår trofaste nummer 5 har bare blitt bedre og bedre, og selv ser jeg nå på Knudsen som en av Branns virkelig gode midtbanespillere. Han har en utrolig fart, kan avslutte, vinner mange baller, og leverer gode innlegg. Jeg tror nok at Halmstad fikk et positivt inntrykk av ham som spiller på Ullevål i går.

Go Up