• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Strålende show!!

Started by Nixon, November 07, 2004, 00:46:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa!

Snorri

I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

HaterRævBK

Ikke bare gull i serien, ka med CL?

men denne dagen e bare helt konge, og festen i byn e knapt nok begynt!
S slaur.....

fettnok

for å være litt pessimsistisk så tror eg ikkje vi får beholde alle spillerene så veeeldig lenge for å si det sånn. har vært en tendens til å forsvinne spillere når det kommer ett bra tilbud til brann. men for all del får virkelig ikke håpe det skjer med det første.
ette går aaaaaldri bra!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"

Showet var KNALL !! Eneste var at Thue fikk holde på en time for mye etter min mening.

sekto

Syntes showet var fantastisk, men fire og en halv time ble litt i lengste laget.. Det merket man jo også på at noen sanger gikk både 4 og 5 ganger..
Greit med litt repetisjon på enkelte av slagerne, men virket som det var litt vanskelig å fylle tiden med mye forskjellig.
Men skal ikke klage.. Showet var utrolig bra, og en opplevelse i seg selv..
Perfekt oppladning til cupfinalen var det..

Nixon

Ryktene sier at arrangøren ikke akkurat hadde planlagt at den godeste Thue skulle holde på så lenge. Men alt er tilgitt!
Rød makt på Hansa!

Kallingen

Eg vil takke Bataljonen og alle som var der for en utrolig fest!

Xminator

Showet var en liten tanke for langt, har fremdeles vondt i ryggen :p

enavgutta

Showet var meget bra. Men til en annen gang burde man utnyttet setekapasiteten, slik som man gjør på konserter og fått inn vel 8000. Serveringen var også en skandale, 2 barer og 100 meter kø er uakseptabelt.

Kaya

Quote from: "enavgutta"Showet var meget bra. Men til en annen gang burde man utnyttet setekapasiteten, slik som man gjør på konserter og fått inn vel 8000. Serveringen var også en skandale, 2 barer og 100 meter kø er uakseptabelt.

Ja, det var en jente som kollapset like ved siden av meg i køen fordi presset ble for stort. Selv "bare" mistet jeg skjerfet mitt...

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"Showet var meget bra. Men til en annen gang burde man utnyttet setekapasiteten, slik som man gjør på konserter og fått inn vel 8000. Serveringen var også en skandale, 2 barer og 100 meter kø er uakseptabelt.

Jeg gikk no å vandret litt i Spectrum og det kunne da vært plass til ihvertfall 7-800 til etter min mening.

Og ja, når det nå ble utsolgt for ståplasser burde sitteplasser blitt lagt ut. Det var sikkert mange eldre med sponsorbilletter som aldri ellers går på kamp som ville sitte...

grei

Synes heller de burde solgt færre billetter. Det ble altfor masete med de lange ølkøene, barene i Spektrum er ikke lagd for så store og øltørste menneskemengder. Showet var også en time eller to for langt.

Nixon

Det må være bedre å organisere ølsalget på en skikkelig måte enn å nekte flere supportere å ta del i festlighetene.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Uansett ville det blitt kø når 5500 skal ha øl i Spectrum. Men er enig at organiseringen burde vært anderledes. Til neste års cupfinale er vel dette problemet løst :)

Sondre

Hadde øl kostet 50 kr, ikke 55 hadde køene blitt betydelig mindre.. Noe å tenke på til neste gang..

el-diego

udere est facere

Aluminat integraf

Quote from: "el-diego"

Det skyldtes nok like mye det faktum at så mange forlot showet tidlig.

Roffarne

Quote from: "Sondre"Hadde øl kostet 50 kr, ikke 55 hadde køene blitt betydelig mindre.. Noe å tenke på til neste gang..

Helt riktig. Det ante meg helt fra starten av at 55 NOK ville skape problemer. Dessuten hadde det ikke kostet dem allverdens å slenge opp en bar bak i lokalet.
Hva selve showet angår var det legendarisk. Strålende flott å dra inn Spetakkel, (deler av)Popium, (deler av)Radiofantomene, Reksten, Reksten og alle de andre. Variasjon innne samme sjanger en virkelig oppskrift på suksess. Nedturene ble Lollipop og Idol. Som forventet.

En absolutt høydare var en tårerørt Per Egil. Vi glemmer aldri..
Nu går alt så meget bedre.

DrMeland

Var kanskje mest overrasket over Spetakkel. Synes de var et friskt pust, og skapte variasjon utover de "tradisjonelle" sangene.

Nedturen var Njøten-tullingen, rævva lyd og en rævva artist. At han fikk synge den bedritne sangen sin 2 ganger irriterer. Ove Thue var også altfor dryg, og hva har "Reidar-sangen" med cupfinalen å gjøre? Tror han ble litt revet med, for det virket som om han nektet å gå av scenen:)

Alt i alt veldig bra! Og stor takk til arrangørene!
rMeland

Go Up