• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

ka som feiler Lyn då?

Started by HaterRævBK, November 06, 2004, 11:34:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

Klippet dette ut fra fremsiden til www.bastionen.no

Dagens ord
(Angående Bataljonens kritikk av videoen) Supporterne i Bergen er de siste som bør uttale seg om supporterkultur. Brann er best på publikum, men er de dårligste når det gjelder supportere. De har 15 000 tilskuere på kampene, men bare 500-600 supportere som står og klapper. Når Lyn spiller hjemme i sin «tomme katedral», står minst 1000 av de 3000 på tribunen og klapper og synger, sier Bastionen-sjef Magnus Wattne.

500-600 som klapper??? sier de som knapt får 500 supportere på kampene!
har vi gitt kritikk om denne videoen deres?
kan ikke huske at bataljonen har ment noe særlig om den...!
tror d har klikket helt for oslopakket...
S slaur.....

pusuren

ka faens klovn e d då, kossn kan vi være 500-600 på stadion som klapper når vi e 500-600 og kansje merre enn det som hyler og synger og klapper på bortbane for faen.. jævla bondknøl sier eg(Bastionen-sjef Magnus Wattne)

howie

500-600 som klapper!?
Mange flere enn det, hele stadion.

Og det er jo et problem!

Klapping ødlegger sangen!!!

Lyn har ikke skjønt det....

kabelmann

Quote from: "HaterRævBK"
kan ikke huske at bataljonen har ment noe særlig om den...!

Det var vel en eller annen Steffensen som var på TV og kritiserte den. Hvorfor folk gidder å kritisere den skjønner jeg ikke. Litt humor må man tåle.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Høyrebacken

Har dere ikke sett PostBanken reklamen?
"I Oslo har dom en klunn for dom med slips, og en for dom uten slips."
Fotball har aldri vært det helt store på Oslo Vest. Det ser man på tilskuerantallet både på Lyn sine kamper og Stabæk sine. På vestkanten i Oslo har man medlemskap i Bogstad Golfklubb eller Bygdøy Seilforening. "De spiller da ikke fotball. Nei, uff noe så lite kultivert. Nei vi menger da oss ikke med allmuen!"
E' dokkar med?
Det er sånn det er med Lyn. To trenere, en spillergruppe, en investor, 400-500 supportere er visstnok medlemmer i Bastionen.
Og bare for å ha sagt det; i følge broren til deres keeper Ali Al-Habsi, så er det flere Lyn supportere i Oman enn i Norge........
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Snorri

Quote from: "Høyrebacken"Har dere ikke sett PostBanken reklamen?
"I Oslo har dom en klunn for dom med slips, og en for dom uten slips."

Det er forresten OBOS det er reklame for, men ja, den reklamen er forøvrig genial.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

pusuren

så på ullevaal idg at d va ka 2000 lyn supportere eller noe sånt. og han sier vi e dårlige o.s.v når vi faen e 20.000 (som klapper og hyler) på ullevaal.- haha, tror du han føler seg dum noe eller?? hehe

Go Up