• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Haugen spiller - Miller på benken

Started by Nixon, November 05, 2004, 09:46:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toa

Quote from: "Svante!!"Husk semifinalen før Kvisvik kom inn: Sanne-Haugen-Scharner-Sanne.  Ikke en dritt skjedde offensivt!!!!

Ja, Sanne spiller for 2... :p

Ser heller ikke bort fra at Miller i form er en bedre fotballspiller enn Kvisvik...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Ikke rart siden Sanne måtte spille for to...:)
Rød makt på Hansa!

Svante!!

Bommet der.  Mente å skrive Knutsen!!  Skandale!!
rann er best

Svante!!

rann er best

Idiakez

Det som er forferdelig er at det nå kan se ut som vi mister Miller.

Det ville vært ufattelig trist for Brann og egentlig intet mindre enn en skandale. Her har vi fått en spiller som var rangert som ett av de største talentene på de britiske øyer. Han dominerte midtbanen på Dundee United og har ett større potensiale enn alle spillerene på Brann.

Han har ett blikk og teknikk som er unikt i norsk sammenheng. Riktignok var han ikke klar for spill i tippeligaen når han kom. Han hadde nettopp hatt ferie og overgangen til Norge kom nok brått på. Men sakte men sikkert har han blitt bedre og bedre og vi begynte å se konturene av en klasse spiller. Han tilpasset seg mye raskere enn Winters og jeg er overbevist om at han hadde blitt en enda større hit en Winters.

Han var i kjempeform og burde helt klart ha spilt cup finalen. Men han ble offer for den defensive tankegangen til trener teamet.

Tenker med grøss og gru på neste sesong, hvis Scharner og Haugen skal være vår sentrale midtbane. Aldri i livet om vi klarer å ta steget videre da. Liker ikke disse drillo holdningene. Vi må ha spillere med offensiv kraft på midtbanen. Hjelper ikke bare med kvisvik og tre som er glade i å løpe.

KennethS

Quote from: "Idiakez"Og jeg mener fortsatt Miller burde startet foran Haugen, eventuelt Scharner

Scharner e en mer komplett spiller en Haugen. Miller og Scharner bør være Brann sin sentrale midtbane til neste år.
tå på Brann

Ole Brom

Tar det med en klype salt at Miller's agent sier han vil gå. Dette tror jeg ikke noe på.

Selvfølgelig var han ovverasket og skuffet over å ikke starte cupfinalen. Det var vi også. Vi har noe stort på gang på stadion og dette vil nok Miller være med på så han blir.

Tror heller ikke Aberdeen har råd til han.

Toa

Vel, vi får håpe det beste. Miller er en mann for Brann!

megleren

Hva agenter gjør påvirker ikke Brann. Og Miller er ikke tilsalgs i følge Brann som eier spilleren. Og Miller selv har ikke nevnt et ord om å forlate klubben. Og han agenten der tror jeg ikke på. Han håper vel på mer spilletid for Miller selv? For å kunne si han jobber for spilleren og få mer penger for en jobb som spilleren må betale. Agenter er utsugere hele bunten.
r og blir et sittesvin på Hansa

Bombefar

Quote from: "megleren"Hva agenter gjør påvirker ikke Brann. Og Miller er ikke tilsalgs i følge Brann som eier spilleren. Og Miller selv har ikke nevnt et ord om å forlate klubben. Og han agenten der tror jeg ikke på. Han håper vel på mer spilletid for Miller selv? For å kunne si han jobber for spilleren og få mer penger for en jobb som spilleren må betale. Agenter er utsugere hele bunten.

Agenten håper vel på ett nytt salg som han kan ta prosenter av

Azzurri

Til SATAN...bla bla bla!!! Hva snakker du om??

Du har jo bare viss vass å komme med...helt utrolig at du kan si at Haugen var elendig på søndag. Sjekk spillerebørsen i de ulike avisene, og han fikk ikke elendig karakter noen plass. I Dagbladet var han blant Branns beste, bare Sæternes og Soma var bedre hos dem. Les kommentarene i alle avisene, og ingen sier han var elendig i den kampen. Var vi på samme kamp SATAN?

Han er rett og slett vår løpsmaskin på midtbanen, den gutten jobber, sliter og ødelegger motstanderens oppbyggende spill. Vi trenger sånne spillere Mr. Satan...ferdig arbeid!!! :))))

HEIA BRANN!!  :D

Idiakez

Quote from: "Azzurri"
Han er rett og slett vår løpsmaskin på midtbanen, den gutten jobber, sliter og ødelegger motstanderens oppbyggende spill. Vi trenger sånne spillere Mr. Satan...ferdig arbeid!!! :))))

Azzurri,

Synes du at en sentral midtbane med Scharner og Haugen er god nok til å kunne kjempe om liga gull neste år?

Er enig i at vi må ha ett defensivt arbeidsjern på midtbanen. Men det holder med EN. Fotball er ikke bare løping.

Sharpy

Jeg synes det er viktig å ha i minne at Charlie har vært best de gangene han har opptrådt som hengende spiss. Som sentral midtbanemann, i posisjonen til enten Scharner eller Haugen, har han ikke vært fullt så god.

Det ville vært synd og skam om vi mister Miller, helt klart, men å henge ut Haugen som en udugelig fotballspiller er gjennomført bullshit! Han har vært blant Branns viktigste spillere denne sesongen, sett gjennom mine øyne. Aldri blendende god, men et arbeidsjern slik som ALLE lag trenger. Trenger jeg å nevne Real Madrid med og uten Makelele? Joda, Makelele er bedre med ball enn Haugen, men spillernes viktighet kan likevel sammenlignes.

Forhåpentligvis vil Scharner blomstre litt offensivt etter hvert. Jeg ser ikke for meg at Haugen gjør det, selv om han helt tydelig er blitt bedre med ball denne sesongen. Får vi en høyreback som kan gå på offensive løp på lik linje med Hanstveit, da er mye gjort.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Svante!!

Quote from: "Sharpy"Jeg synes det er viktig å ha i minne at Charlie har vært best de gangene han har opptrådt som hengende spiss. Som sentral midtbanemann, i posisjonen til enten Scharner eller Haugen, har han ikke vært fullt så god.

Det ville vært synd og skam om vi mister Miller, helt klart, men å henge ut Haugen som en udugelig fotballspiller er gjennomført bullshit! Han har vært blant Branns viktigste spillere denne sesongen, sett gjennom mine øyne. Aldri blendende god, men et arbeidsjern slik som ALLE lag trenger. Trenger jeg å nevne Real Madrid med og uten Makelele? Joda, Makelele er bedre med ball enn Haugen, men spillernes viktighet kan likevel sammenlignes.

Forhåpentligvis vil Scharner blomstre litt offensivt etter hvert. Jeg ser ikke for meg at Haugen gjør det, selv om han helt tydelig er blitt bedre med ball denne sesongen. Får vi en høyreback som kan gå på offensive løp på lik linje med Hanstveit, da er mye gjort.

Da du mener Knutsen fortjener en plass på laget er du ute av diskusjonen.  Vi trenger mer kreativitet
rann er best

Sharpy

Quote from: "Svante!!"

Da du mener Knutsen fortjener en plass på laget er du ute av diskusjonen.  Vi trenger mer kreativitet
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Odd

Quote from: "Svante!!"

Hva i all verden er dette for en slags uttalelse? Knudsen har gjort svært mye bra for Brann denne sesongen. Dessuten er du ikke en til å bedømme hvem som er "ute av" en diskusjon eller ikke. Denne tråden handlet om Haugen og Miller på midtbanen, la oss heller holde diskusjonen om M. Knudsen, og hans nivå av kreativitet, utenfor.

satan

Quote from: "Azzurri"Til SATAN...bla bla bla!!! Hva snakker du om??

Du har jo bare viss vass å komme med...helt utrolig at du kan si at Haugen var elendig på søndag. Sjekk spillerebørsen i de ulike avisene, og han fikk ikke elendig karakter noen plass. I Dagbladet var han blant Branns beste, bare Sæternes og Soma var bedre hos dem. Les kommentarene i alle avisene, og ingen sier han var elendig i den kampen. Var vi på samme kamp SATAN?

HEIA BRANN!!  :D

Fint å se at du sluker alt som står i avisene. Hvorfor må du vise til avisene for å bedømme Gampe Haugen sin innsats? Var du ikke der å så selv?
Jeg vil se fotballspillere, ikke hekkeløpere.
Forøvrig syntes jeg kampen var helt middelmådig bortsett fra effektiviteten. Og Sæternes forsvarte definitivt ikke en ni på børsen

Hold deg på Fana Stadion du bonde..
t med Haugen

KennethS

Scorer du 3 mål så fortjener du automatisk 9 på børsen. Jobben som til en spiss e og score mål, måten Sæternes gjør det på i cupfinalen e enormt, han viser kvaliteter som vi ikkje har sett på mange år på stadion. Hadde han scoret på den enormet sjangsen han hadde i slutten av 2 omgang så hadde han fått 10 på børsen.
tå på Brann

satan

Greit nok. Jeg er av en annen oppfatning.
Du skal spille sykt bra for å få 9 på spillerbørsen.
Sæternes gjorde jobben som spiss, men det var det..
t med Haugen

Aluminat integraf

Quote from: "satan"Greit nok. Jeg er av en annen oppfatning.
Du skal spille sykt bra for å få 9 på spillerbørsen.
Sæternes gjorde jobben som spiss, men det var det..

Man kan da ikke ta spillerbørser seriøst. En subjektiv mening tatt på bakgrunn av hva journalisten forhandler seg frem til med de andre journalistene. Vissvass. Eller nesten. Gir en liten pekepinn. En liten babypekepinn. Spillerbørser må taes som underholdning. For det er det det er. Blir man opphisset av slikt har man et problem.

Nixon

Underholdning er det rette ordet. Men når Norges største avis har Robbie Winters som den beste spilleren ved sesongslutt, så er jo vi ikke så altfor uenig i det...:)
Rød makt på Hansa!

espen

Jeg vil nå helt ærlig si at for meg virker det som vi har fått en ny tommy i miller..  Han er jo i avisen annenhver dag for å klage på noe..

Hvis det skal være slik at han truer seg til plass hver gang han ikke får spille kan han likegodt dra seg vekk..

My two cents!

Toa

Kan jo også legge til at Winters var en del i avisen, da han var i samme situasjon som Miller.

Så vi kan liksågodt ha en ny Winters som en ny Knarvik...

Ole Brom

Quote from: "espen"Jeg vil nå helt ærlig si at for meg virker det som vi har fått en ny tommy i miller..  Han er jo i avisen annenhver dag for å klage på noe..

Hvis det skal være slik at han truer seg til plass hver gang han ikke får spille kan han likegodt dra seg vekk..

My two cents!

Nå er det no agenten som lager kvalme da ! Miller sier til dagens avis at han stortrives i Brann og vil være her ut kontraktstiden om Brann vil ha han !!!!!!!!!

espen

Jeg vet ikke jeg.... Hvis min agent hadde laget kvalme i avisen annenhver dag ville jeg gitt ham klar beskjed... Tror nok Miller har en finger med i spillet...

Men jeg håper jeg tar feil, Miller kan bli veldig viktig for Brann!

_owenz_

QuoteKan jo også legge til at Winters var en del i avisen, da han var i samme situasjon som Miller.

jepp, er mange likhetstrekk med Winters / Miller...

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article144422.ece

mycket inntresant artikkel... tok 341 min. å få en scoring og det skjedde på Brann-2 ... Var også Monsen som fikk lirket det ut av han...

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article144184.ece

oioi.. flere gullkorn.. på meg virker det som om mjelde var en bedre trener allerde da enn Teitur... iaf slik han uttaler seg i media...

QuoteHan har klagd på at han har vært tung i beina, og det har en også kunnet se. Jeg vet ikke, men han var kanskje ikke i toppform fysisk når han kom hit. -Mons Ivar Mjelde

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article529259.ece

Thomas Lund er bedre enn Winters.. osv...  inntresant artikkel om Lund sin "ekstreme" fart. tja..  kanskje det kan bli Lund innhopp i sluttminuttene?

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article591842.ece

aiaiai... Winters *Krever* spilletid, eller må han finne seg en ny klubb!

Lærer de disse frasene på fotballskolen i Skotland? lol

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article591442.ece

Ikke noe problem å skaffe Robbie kontrakt i skotland...

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article609365.ece

Winters drar etter sommeren....

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article715585.ece

Winters gjør comeback etter skade (Ble vel skadet i mai 2003 engang...)

Høst sesongen 2003 var vel Winters virkelige gjennombrudd! Brann måtte legge seg langfalt etter Winters i December 2003 for at han ikke skulle reise til Skotland, da konen led av hjemlengsel....

Jepp... mye det samme... Miller kan like gjerne dra en Winters....

owenz

Svante!!

Etter Millers mål i dag ber jeg alle Miller-tvilere holde kjeft!!!

Miller er kongen.  Vi har aldri hatt en bedre spiller på Brann siden 1963
rann er best

Nixon

Quote from: "Svante!!"Etter Millers mål i dag ber jeg alle Miller-tvilere holde kjeft!!!

Vi har hatt opptil flere. Og de fleste av de presterte over tid før de ble heltedyrket.
Rød makt på Hansa!

Toa

Miller var banens klare ener så lenge han var på banen. Den fyren er for god til å miste!

enavgutta

MILLER ER KONGE ! Og vi har bare sett noen av hans kvaliteter så langt ! Herlig å høre Hansa og Store Stå synge "Charlie Miller !!!!""

Aam

Ville ikke kalt det en sang, men heller et heiarop! Men en sang ville gjort susen, ja!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

olry

Tror Winters og Sæternes fungerer bedre enn Miller offensivt, og det er jo der han har vært god så langt.

Aluminat integraf

Quote from: "Aam"Ville ikke kalt det en sang, men heller et heiarop! Men en sang ville gjort susen, ja!

Om ikke ropet gjorde susen for deg, så gjorde det nok susen for Miller. Det var langt viktigere enn at du skal glede deg over mest mulig gøyale sanger...

grei

Vanvittig så folk deltok på Miller-ropet ja. Det samme med Sæternes-sangen. Og Soma-ropet i cupfinalen. Hvorfor? Fordi disse spillerne har imponert selvfølgelig, men også  fordi dette er enkle, fengende rop som krever minimalt av "utøverne". Dette passer menigmann, altså massene, i motsetning til de lange kompliserte heseblesende sangene med tekst av høyst varierende kvalitet som Store stå står i spissen for. Og det er tross alt publikum som helhet som er det som gjør at vi skiller oss ut i forhold til andre i Norge.

Idiakez

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Svante!!"Etter Millers mål i dag ber jeg alle Miller-tvilere holde kjeft!!!

Vi har hatt opptil flere. Og de fleste av de presterte over tid før de ble heltedyrket.

Jeg tror Miller er blant de spillerene med aller størst potensial som har spilt for Brann. Det er ikke uten grunn at han debuterte på Rangers allerede som 17 åring og har gjentatte ganger blitt sammenlignet med Gazza. Han har ett enormt medfødt talent og hvis han bare får tid i Brann drakten har jeg følelsen av at han vil dominere i tippeligaen.

Jeg tror nøkkelen til suksess neste sesong ligger i Miller. Hvis han får tillit og kommer seg i form tror jeg han kan føre oss helt til topps.

Målet han scoret i går viste hans klasse. Ikke mange spillere i Brann som gjør det etter han.

satan

Iallefall ikke Haugen. Han hadde blåst ballen til innkast for Halmstad.
t med Haugen

Go Up