• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Klanen Vs. Bergen

Started by pathel, November 04, 2004, 21:56:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pathel

Må bare få juble over Flyers sensasjonelle 6-1 seier over Frisk Asker i Asker i kveld! VIF sliter i hockeyen, og frykter Bergen nå etter dette!!
De to nye superstjernene til Flyers leverte varene så det holdt! Begge scoret , og de noterte 3 poeng hver!

Moralen blir at folk må valfarte til Jordal lørdag kl.16! Vi skal pisse på klanen på tribunen og vi har store sjanser til å vinne på isen også!

Billetter selges på Fotballpuben torsdag kveld og fredag. koster 120 kr. og da får du med billett til Flyers neste hjemmekamp på kjøpet!

Nixon

Ryktene sier at Klanen har sviktet på Jordal i år, medgangssupportere som de er. Men de kommer helt sikkert til å mobilisere på lørdag.
Rød makt på Hansa!

Snorri

Hva er dette "ishockey" som folk snakker om? Er det en slags sport?

Men alvorlig talt, er det mange som har tenkt seg å se disse kampene? Jeg har var på en eller to hockeykamper da jeg bodde i Oslo, og det eneste jeg husker var at de ikke var så voldsomt nærme sentrum, og at det ikke var så enkelt å komme seg dit.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Nixon

Jordal er bare en rask spasertur fra Spektrum over Grønland...
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

Når du kommer til grønland er det anbefalt og jogge/spurte et eller annet.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

KennethS

Kampen på jordal e ikkje ferdig før kl 18 nesten, vi blir garantert holdt igjen.. desverre hockey men kl 18 står eg i kø på vei inn på spektrum.
tå på Brann

Mr_Soma

Quote from: "pathel"

Norges nest største idrett du?
Haha -

Den var god du.

arild

eg ska no faen med støtte Flyers på lørdag.. det e no 100% sikkert... så ka resten av de folka gjør driter eg i.. stå i spektrun i 2 timer før det starter... jada.. jævla gøy......

BL

Quote from: "arild"eg ska no faen med støtte Flyers på lørdag.. det e no 100% sikkert... så ka resten av de folka gjør driter eg i.. stå i spektrun i 2 timer før det starter... jada.. jævla gøy......

nei, du får stille opp i 8-tiden du... får sikkert en jævlig fin plass  :roll:
5499stk forann deg med flagg, skjerf og alt mulig rart   :wink:

Quote from: "pathel"

haha!!! kappgang og bueskyting er større en ishockey her i norge  :P
men for all del... folk må gjøre som de vil
eg respekterer de som har interesse for hockey
Hansa-
Felt Z

arild

kampen e jo slutt rundt kl 18.30 mulig før det å... så ikke redd for å komme til spektrum før det.... e dr rundt 19... 19.30.....

pathel

folk må faen meg være bra dum i hovve her det er sikkert!
Ishockey er dokumenterbart norges nest største idrett, så mye vet eg som e inntressert. Bare sjekk tilskuertallene fra fjorårets Toppserie totalt opp mot Alle andre idretter! Dette kan dokumenteres. Folk som ikje er inntresert og attpåtil tror de vet dette best, det er tullinger det!!!

Reis til spektrum kl.12 på formiddagen dåkkar, fint det. kommer dåkkar sikkert fremst foran scenen, fjortiser!

Eg har vært på show i spektrum før (95) og vet hvordan det er! Man står da for faen ikke i ro i 4-5 timer!!!  Her farter man rundt alle mann. Dåkkar vet kort og godt ikje ka dåkkar snakkar om.

Gjør selvsagt som dere vil, men kom ikke med piss dåkkar ikje har peiling på!

Stå utenfor Spektrum dåkkar, mens over 1000 mann synger mot Klanen på Jordal...  hehe, tror ikke det e tvil om hvem som har det gøyest!

Aluminat integraf

Quote from: "pathel"folk må faen meg være bra dum i hovve her det er sikkert!
Ishockey er dokumenterbart norges nest største idrett, så mye vet eg som e inntressert. Bare sjekk tilskuertallene fra fjorårets Toppserie totalt opp mot Alle andre idretter!

Såså, ikke så fort her. Ishockey er, ifølge disse dokumenterbare fakta du snakker om, Norges nest største innendørsidrett målt opp etter hvor mange som ser idretten live. Ikke mer. Og jeg kan ikke si at disse tilskuertallene er spesielt imponerende. Tilskuersnittet er nærmere 1000 enn 2000. Litt mer enn håndball. Men håndball er mye mer populær idrett for det. Se på TVseertallene på Eliteseriekamper i håndball og ishockey. Til og med basket får jo høyere seertall enn ishockey. Noe sier meg at hockey er for de få og veldig engasjerte.

Og hvis du skal se deg blind på disse tilskuertallene, så finnes det flusst av utendørsidretter i Norge hvor det er høyere tilskuertall enn ishockey. Ski, hopp og motorsport for å nevne noen.

Christian

Er vel ingen grunn til å kjefte sånn.
Vi skal på tur til Oslo og Cupfinalen for å støtte Brann, men det er vel ingenting galt i at noen kan tenke seg å se Flyers slå Vif i samme slengen.

Spar oss for skjelling og smelling og bruk den energien på søndag.

Xminator

Ishockey er omtrent like intressant som innebandy og volleyball. Sikkert flere bergensutøvere i aksjon i Oslo den helgen der.

klovn

Vinteridrett generelt er jo ganske bås!

BL

Quote from: "pathel"folk må faen meg være bra dum i hovve her det er sikkert!
Ishockey er dokumenterbart norges nest største idrett, så mye vet eg som e inntressert. Bare sjekk tilskuertallene fra fjorårets Toppserie totalt opp mot Alle andre idretter! Dette kan dokumenteres. Folk som ikje er inntresert og attpåtil tror de vet dette best, det er tullinger det!!!

Reis til spektrum kl.12 på formiddagen dåkkar, fint det. kommer dåkkar sikkert fremst foran scenen, fjortiser!

Eg har vært på show i spektrum før (95) og vet hvordan det er! Man står da for faen ikke i ro i 4-5 timer!!!  Her farter man rundt alle mann. Dåkkar vet kort og godt ikje ka dåkkar snakkar om.

Gjør selvsagt som dere vil, men kom ikke med piss dåkkar ikje har peiling på!

Stå utenfor Spektrum dåkkar, mens over 1000 mann synger mot Klanen på Jordal...  hehe, tror ikke det e tvil om hvem som har det gøyest!

voldsomt så hissig vi ble då... gå på kamp du og kos deg
Hansa-
Felt Z

Go Up