• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

BBB - medlemsverving

Started by jkippers, November 04, 2004, 21:32:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jkippers

Gull 09

Nixon

Der de to nevnte supporterklubber favner folk i alle aldre og fra alle tribuner, virker det som om ganske mange Brannsupportere ikke ser BBB som et alternativ. Enten har BBB feil image, eller så har mange feil oppfatning av vår supporterklubb. Melde seg inn vil de uansett ikke.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Ja tror det er rundt 1800 medlemmer nå. Nå har vel ikke verving av medlemmer vært førstepri til BBB's styre hittill. De har nok prioritert å få stablet en supporterklubb på beina og gjøre en best mulig jobb med dette. Og de har vel også uttalt at de ikke har hensikt å bli størst heller.

At klanene er så mange medlemmer har vel med at der melder de inn bikkjer, fugler og annet pikk og pakk:)

Syng for Brann

Selv om ikke BBB`s ikke er ute etter å være støst, så er vel det posetivt at flest mulig å få flest mulige til å målde seg inn.

Jeg er igrunn litt uenig her.  Jo flere, jo bedre.

SK BRANN

Er selv ikke med i batajonen og grunnen til det er at eg ikke føler at det ikke er noe å vits å være medlem. Reiser på borteturer uorganisert og har partoutkort på hansa. For at bataljonen skal få mye medlemmer på de få noe som får folk til å temke, wow eg e bare nødt til å bli medlem. Få folk til føle at de går glipp av noe ved å ikke være medlem
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Snorri

Har stått på SS i alle seriekampene siden pausen i tippeligaen, og blir medlem neste sesong for å få tilgang til felt Q. Det er billigere, og det er bedre stemning der. Det får ihvertfall meg til å føle at jeg går glipp av noe...
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Go Up