• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Betjent garderobe i Spektrum??

Started by el-diego, November 04, 2004, 18:45:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

el-diego

Noen som vet om det blir betjent garderobe inne i spektrum?  Folk har jo sikkert med seg sekker o.l som de ikke vil drasse rundt inne i spektrum.
udere est facere

Aluminat integraf

Quote from: "el-diego"Noen som vet om det blir betjent garderobe inne i spektrum?  Folk har jo sikkert med seg sekker o.l som de ikke vil drasse rundt inne i spektrum.

Det fantes da oppbevaringsbokser sist jeg var i Oslo. De er sikkert ikke fjernet alle sammen.

Ole Brom

Quote from: "Aluminat integraf"
Quote from: "el-diego"Noen som vet om det blir betjent garderobe inne i spektrum?  Folk har jo sikkert med seg sekker o.l som de ikke vil drasse rundt inne i spektrum.

Det fantes da oppbevaringsbokser sist jeg var i Oslo. De er sikkert ikke fjernet alle sammen.

Ja har brukt endel av disse da jeg har vært på konsert i Oslo tidligere. Oslo S har mange oppbevaringsbokser.

jkippers

Kan aldri tenke meg slikt finnes i Spektrum. Så i alle fall ikke snurten av det når jeg var på Team Antonsen.

Oslo S sine oppbevaringsbokser var jo et godt alternativt forslag, men OBS stengetid der.
Gull 09

Go Up