• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

I morgen!!!

Started by Digg Jan, November 04, 2004, 12:33:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Digg Jan

Jepp.... I morgen reiser eg.. Eg gleder meg så sinnsykt. Ankommer Oslo Lørdag morgen. Da ska byen males rød. Dette blir årets feste. Kor mange bergensere e det i Oslo den helgen tror dere???
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

ole

BL

tja, ca 8000 kanskje... sÃ¥ hvis alle skal skrive kortid de reiser og ankommer oslo kan det bli litt voldsomt  :wink:
Hansa-
Felt Z

Digg Jan

nei nei, konge det da...

Ole Brom

Tror det er over 10 000 bergensere i Oslo i helga. Tipper 2/3 av supporterne er Brann sine :)

viks

Drar og i morgen. Var oppe i Brann butikken i dag for å sikre meg effekter. Har gått og tenkt på fredag og avreise hele uken, og da jeg traff vår kjære Raymond Kvisvik i døren på vei ut, utbrøt jeg selvfølgelig
-"lykke til i morgen", hvorpå han så på meg og sa
-"i morgen?", "Du mener Søndag".
-"Søndag ja.."

hehe, litt flaut, men eg klarer faen ikke tenke på annet enn å kommme meg til oslo snarest....

Jeeseees
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Digg Jan

EEg kjøpte effekter på mandag, da traff eg Jan Tore.
Eg sa.

E det stengt her? ( fordi den inngangen eg e vant te ikke va åpen)
Jan Tore te meg. Bare gå inn denne veien(jan Tore pekte)
Eg sa takk.
Jan Tore snakket grovt trønder, ikke særlig pent og høre på.
Men vi e glad i han for det.

Alexåsane

Quote from: "viks"Drar og i morgen. Var oppe i Brann butikken i dag for å sikre meg effekter. Har gått og tenkt på fredag og avreise hele uken, og da jeg traff vår kjære Raymond Kvisvik i døren på vei ut, utbrøt jeg selvfølgelig
-"lykke til i morgen", hvorpå han så på meg og sa
-"i morgen?", "Du mener Søndag".
-"Søndag ja.."

hehe, litt flaut, men eg klarer faen ikke tenke på annet enn å kommme meg til oslo snarest....

Jeeseees

hahaha, der fikk eg meg en god latter:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

og eg møtte snurre sprett og han sa til meg, bare gå inn ditt du, så eg gikk inn der og der møtte eg kalle anka som viste meg veien til ullevål, men der var det ingen fordet kampen var på søndag :D
tå på Brann

Go Up