• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spektrum stenger ved midnatt ???

Started by pathel, November 03, 2004, 19:29:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pathel

Ja det stÃ¥r det altsÃ¥ i toppnyheten pÃ¥ forsiden her! Det var litt av en skuffelse mÃ¥ eg si. Trodde eg betalte for en helaften nÃ¥r du mÃ¥ ut med 275 kr. ikke et vorspiel!  

4 usle timer blir det. under det lignende showet i spektrum i 95 varte det til godt utpå natten. Dette var en stor skuffelse hvis det er sånn det blir.

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Digg Jan

Showet starter kl 20.,00.  Dørene Ã¥pner 18.00
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

"Etter det ligger Oslo for våre føtter" står det.
Vel, når 6000 berusete bergensere strømmer ut av Spektrum rundt midnatt kan det umulig gå helt smertefritt for seg. Når alle disse prøver å finne seg et utested i nærheten og blande seg med lokalbefolkningen. Kan ikke helt skjønne at de involverte ikke ser fordelen med å la oss feste fra oss i Spektrum. Spesielt politiet vil jeg tro.
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

Det e sant.. Men eg regner med og ungå bråk siden eg er alkoholfri. Det er viktig at vi oppfører oss som de gode supporterene som vi e, og ikke lager bråk. La oslo by få oppleve årets fest av årets supportere. Dette blir konge..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

eksilbergenser

Gjør jo ikke noe med litt "stuebytte" utpå kvelden. Vi har jo Sir winston, Tostrupkjelleren og Champs som ofisielle steder. Er ikke noe problem å få seg litt å drikke ;)
lt for Brann!

grei

Spørs om det er igjen mye stemme og ork i folket klokken 13.00 søndag morgen...

KennethS

Spektrum stenger vel kl 01.00, har vel med at de vil ha folk opplagt til dagen etterpå. Men har vel mer en følese av at de fleste ender på seine nachspiel uansett :D
tå på Brann

Brannfrelst

Quote from: "grei"Spørs om det er igjen mye stemme og ork i folket klokken 13.00 søndag morgen...

Dette frykter eg og. Virker som mange er i Oslo for festen sin skyld,men i hovedsak er vi jo der for å støtte Brann til å vinne sitt sjette cupgull!!!
Folk må jo ha krefter igjen til søndagen. Synge fra klokken 11-16 i strekk!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Christian

Deler noe av den bekymringen når eg leser enkeltes festfantasier her inne. Eg skal i alle fall ikkje sove gjennom cupfinalen, eller stå i dokø, eller sitte på glattcelle...

Festen kommer først på søndag - ingen vits å slite seg ut på vorspielet ;)

Ole Brom

Syntes det er g reit at de stenger kl 2400. Vi må huske på at kampen begynner tidlig søndag og det er ikke noe vits i å være fyllasjuk på kampen og bare sitte der å glo og syntes synd på seg selv. Vi skal stå å synge og rable gal, det er det vi skal !

Nixon

Folk vil ikke slutte å drikke bare fordi Spektrum stenger. Tror det vil være litt naivt å tro det. Nå vil mange tusen flomme ut på byen på jakt etter nye drikkesteder. Det mener jeg kunne vært forhindret dersom man hadde holdt Spektrum åpent lengre. Men det kan jo være Spektrum som har denne stengetiden.
Rød makt på Hansa!

klovn

Jeg skal i hvert fall fyre meg i hjel!!! Ingen bedre bakruskur enn å se fotball dagen derpå. Pluss 4 hotdoger. (Det kan jeg vel bare glemme siden det går i lompe der nede)

atlascopo

Quote from: "klovn"Jeg skal i hvert fall fyre meg i hjel!!! Ingen bedre bakruskur enn å se fotball dagen derpå. Pluss 4 hotdoger. (Det kan jeg vel bare glemme siden det går i lompe der nede)

lompe er undervudert. reiser og ned der for å feste.

stig

pølse i vaffel e faktisk bedre enn den jæ.... lompen. men til UllevÃ¥l tar eg med hot dogs brød og ber om Ã¥ fÃ¥ servert pølsen i den. (hvis den overlever bussturen og  eg gidd Ã¥ drasse pÃ¥ den i toget opp)
Nettsideansvarlig

Drunkie

Quote from: "stig"pølse i vaffel e faktisk bedre enn den jæ.... lompen. men til UllevÃ¥l tar eg med hot dogs brød og ber om Ã¥ fÃ¥ servert pølsen i den. (hvis den overlever bussturen og  eg gidd Ã¥ drasse pÃ¥ den i toget opp)

Har du et par stk til overs?
Kan hjelpe å bære jeg!!!

stig

jepp. skal bare ha en eller to sjøl. resten går til gribbene. dvs ca 6 skt
Nettsideansvarlig

Go Up