• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann følger børsen

Started by Sharpy, November 03, 2004, 17:00:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

En litt morsom oppdagelse, som viser at Brann gjør det skarpt i høykonjunkturstider.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252915
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

sekto

Heia gode tider fremover.. For Brann og økonomien.. :0P

jkippers

Quote from: "Sharpy"En litt morsom oppdagelse, som viser at Brann gjør det skarpt i høykonjunkturstider.

Og i USA skulle demokratene vinne, takket være Boston Red Sox bravader som også hadde uslåelig statistikk å vise til.  

Nånei, det må nok mere til for å roe mine nerver før finalen.
Gull 09

Sharpy

Quote from: "jkippers"
Og i USA skulle demokratene vinne, takket være Boston Red Sox bravader som også hadde uslåelig statistikk å vise til.  

Nå har det seg sånn at amerikanere ikke på langt nær er like smarte som bergensere;) ¨Nei, her er det bare å belage seg på en Champions League-finale mot Barcelona om få år...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Quote from: "Sharpy"En litt morsom oppdagelse, som viser at Brann gjør det skarpt i høykonjunkturstider.

Litt feil her. Red Sox hadde ikke vunnet serien siden 1920 eller noe sånt. Så den statistikken kan knapt være uslåelig. Du må nok tenke på Washington Redskins som alltid taper når den sittende presidenten taper. Så det var ikke bare feilt lag, men også feil idrett...:)
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"

Litt feil her. Red Sox hadde ikke vunnet serien siden 1920 eller noe sånt. Så den statistikken kan knapt være uslåelig. Du må nok tenke på Washington Redskins som alltid taper når den sittende presidenten taper. Så det var ikke bare feilt lag, men også feil idrett...:)

Ka du vet Nixon !:)

Nixon

Er Yankees-fan, så jeg fikk jo med meg at Red Sox vant etter 86 år. I den sammenheng er det ikke så lenge siden 1982...:)
Rød makt på Hansa!

Go Up