• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettkaos i NFF

Started by viks, November 03, 2004, 16:12:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article298090.ece

Da er det bevist en gang for alle: Naziforbundet driter på supportere, og på klubber, så lenge de meler sin egen kake.

Jeg foreslår at vi stormer banen etter finaleseieren, da NFF er arrangements ansvarlig vil de bøtelegge seg selv, og kanskje noe da kan tilfalle oss?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

jkippers

Dette kom ikke som noen overraskelse. Nå får vi håpe noen tar affære på neste fotballting!!!

Aksjon Rettferdig cupfinalebillett-fordeling
Gull 09

HaterRævBK

HATER NFF!!!

gleder meg så sykt til TV2-hjelper deg i kveld...
håper 90% av idiotene i NFF får fyken på dagen.
S slaur.....

byen e bergen

Så nettopp ett inslag på tv2-sporten om denne saken.
Tv2 hjelper deg redaksjonen hadde kjøpt en billett pÃ¥ svartebørsen og pÃ¥ billetten stod det "Kjøper: NFF".      

Jeg kjøpte nemlig min billett ogsÃ¥ pÃ¥ svartebørs og der stÃ¥r det nemlig ingenting ved "Kjøper:"  

Dere andre som har kjøpt billett på svartebørs, står det noen kjøper på deres billett??

Jeg regner med at jeg kommer inn på kampen selv om det ikke står noen kjøper på billetten.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

ekte kjuagutt

Tror det bare står skrevet på de forhåndsbestilte bilettene...

på min står d trøndelag fotballkrets ellar nokke i den duren:)

Straffe!!!

Folkens!
Viktig at dere som har handlet på svartebørs tar vare på gjenparten av billettene og overleverer de til paf eller noen andre som vil til bunns i denne saken etter finalen! Får ingen betydning for dere, men vil underbygge saken de som jobber med den. Evt. hvis dere vil ha billetten som et minne kan jo en kopi overleveres.

klovn

Svante!!

Quote from: "viks"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article298090.ece

Da er det bevist en gang for alle: Naziforbundet driter på supportere, og på klubber, så lenge de meler sin egen kake.

Jeg foreslår at vi stormer banen etter finaleseieren, da NFF er arrangements ansvarlig vil de bøtelegge seg selv, og kanskje noe da kan tilfalle oss?
rann er best

Ole Brom

Go Up