• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Når reiser vi tilbake?

Started by bjarnepedersen, November 03, 2004, 03:07:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bjarnepedersen

Når er det Brann reiser til Bergen igjen? Sliter litt med å få flybillett, og vil gjerne få med meg festen i sentrum...

Noen som vet?

Rudi

Laget er på Flesland ca kl 23.00. NSB har satt opp to ekstratog i 5 og 6-tiden tror jeg (men vet ikke om de er full), ellers kan du prøve å sjekke om det er noe ledig fly fra Sandefjord.
Selv om du er en fyrig elsker, så er du ikke automatisk skikket til å være gynekolog!"
Ivar Hoff om at Kjetil Rekdal ønsket å bli Brann-trener i framtiden.

Hansakongen

Quote from: "bjarnepedersen"Når er det Brann reiser til Bergen igjen? Sliter litt med å få flybillett, og vil gjerne få med meg festen i sentrum...

Noen som vet?



Tror du kan glemme å ta fly tilbake til bergen denne kvelden der... da burde du vært mye tidligere ute, de billettene ble utsolgt for 4 uker siden eller med andre ord bare dager etter semien...

ekte kjuagutt

Vi ska vel lage et helvete i Oslo og!! selv om d hadde vert fett og ta av hjemme... eg blir i oslo til d blir fyllekalas på nattoget hem kl. 11

kih

Quote
Tror du kan glemme å ta fly tilbake til bergen denne kvelden der...


spesielt mtp den vulkanskyen som er på vei

selv har en fly til barteby 22.30 søndag kveld

Sharpy

Tror vi må lage vår egen lille seiersfest i Bartebyen, kih. Det bærer rett på Frakken! Se ikke bort fra at vi støter på Rønningen i baren heller;)

Tar Norwegian til trønderstaden søndag klokken 2230, tror jeg.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Vidarvalium

Ta fly til Stord...kystbuss til Bergen...

Go Up