• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

"Ullevål igjen" mp3 med Njøten&Thue her:

Started by komankoman, November 03, 2004, 01:06:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

komankoman

CuplÃ¥ten  "UllevÃ¥l igjen" med Njøten og Thue er endelig klar pÃ¥ nett.
Last ned mp3 og skriv ut sangtekst her:

http://www.komankoman.com
rann e laget i vårt hjerte
Brann e Bergens røde sjel
Brann e stolthet, fryd og smerte
Brann e Vestlandets juvel

Nixon

Utenom det legendariske partiet fra gode gamle Saft var dette en skuffelse. Lite kreativt med både tekst og melodi.
Rød makt på Hansa!

Roffarne

Hva i alle?!?
Er dette en spøk, KomanKoman?
Dette er virkelig lavmål. Hvis han godeste Thue ikke klarer å finne på fler tonesammensentinger slik at han må stjele fra sine tidligere verk, så kan det bare være. Falsk, stakato og ufengende. Jeg ser virkelig for meg at dette blir den opplagte pissepause på Spectrumfesten:)
Nu går alt så meget bedre.

P-K

Her nærmer vi oss "Olé for Tore André"...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DrMeland

Quote from: "Nixon"Utenom det legendariske partiet fra gode gamle Saft var dette en skuffelse. Lite kreativt med både tekst og melodi.
rMeland

KNUDSEN

kan faen meg ikke måle seg med de gode gamle slagerene Thue & co rett og slett en skandale av sang
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Digg Jan

Der ble eg skuffet... Hørtes ut som en dårlig 60 taalls hit.. Nei, no vart eg skuffet. Det blir røyke pause når denne skal spilles i spectrum. Bra at den 12 mann klarer og holde nivået oppe. Mesterlag var jo MYE bedre enn dette.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!


Ole Brom


byen e bergen

Må si dette var litt skuffende, har hørt bedre
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Ole Brom

Vi får håe de spiller den i pissepausen da :)

Nei må virkelig si at nå er det på tide at Thue slutter mens leken er god. Dette bidraget er rett og slett for ille.

Nixon

Jeg tok sjansen på å høre på sangen en gang til. Og den er nesten dårligere andre gang. Stort mer traurig blir det ikke. Foreslår at de aller nådigst får lov til på spille den litt over klokken seks...
Rød makt på Hansa!

sveines

Lastet ned og sjekket ut Thue/Njøten sangen. Skikkelig dårlig, klarte ikke og høre ferdig, til og skjemmes av!

Ove Thue skal til Spektrum slik jeg forstår? Håper de ikke gjør noe stort nummer av denne!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Møllaren

Ja gud dette var grusomt. Takk for at vi har den 12.mann.
øllaren

FK Godfoten

E det mulig??? Her har man fatt Saft med på laget og fått en glimrende mulighet til å lage en kanon sang og så er dette resultatet??? Huff..
Takker høyere makter for at den12.mann har gitt oss sanger med kvalitet og ikkje det første og beste oppgulpet man kom på.
Synes og litt syn på Thue som mister litt av den stjernestatusen han hadde.
Ove Thue's Brann Galla på kassett er et kjært barndomsminne for meg.
eriemester 2005!

grei

Hva forventer folk egentlig? De gamle Thue-kassettene er da ikke spekket med god musikk akkurat. De har et par ubestridte klassikere som har blitt  allemannseie, utover dette har de mest nostalgisk verdi.

Arnamann

Takk til Neil McLo-ohoh-d... hahahaha latterlig dårlig
Bra-bra-bra-bra-a-a-n  :oops:  :lol:

Arnamann
rnamann

eksilbergenser

Søppel rett og slett! Spar oss for Njøten og Thue!!
lt for Brann!

Erik

Pissepause pissepause shalalalala lalala!!! Den sangen er noe av det dårligste som tilhører Brannsanger!!!

Aluminat integraf

Hadde Ove Thue gått av med "Brannpensjon" på 80-tallet og dukket opp i små doser med sine 70-tallsslagere de gangene Brann kommer til cupfinalen hadde han nydt stor respekt av alle Brannsupportere. Han hadde vært en legende. Et par av sangene han sto bak på 70-tallet er ikke bare store Brannlåter, men store fotballåter. Dessverre har han siden kommet i litt for store doser samt med nytt sangmateriale som til tider er skremmende svakt. Trist.

enavgutta

Slenger meg på i pipekonserten og "Ut med pakket" for dette var virkelig kritisk dårlig. Håper vi slipper å høre dette bosset i noen sammenheng i cupfinalehelgen. Pakk sakene og dra til Knarvik i steden!

BrannMann

denne sangen var dømt nord og ned før den var kommet ut og årsaken påstår jeg er pga Håkon Njøten.. Tror den ville vært bedre om Thue hadde sunget alene.. Er deler av teksten som ikke er så verst.. men skal innrømme at jeg har hørt bedre...
jokomelk og brød og seriegull!!!

bitta

De har sikkert satset på alle småripsene.
itta savner Olof!

Go Up