• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ståle Stennsås!

Started by Digg Jan, November 02, 2004, 19:25:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Digg Jan

Håper ikke han kommer til Brann....
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

byen e bergen

Nei vel...
Er han aktuell i det hele tatt da???
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Svante!!

Vi har ikke bruk får venstre back!!!  Og i hvert fall ikke stensaas.  Da skulle vi fått 40 mill
rann er best

Digg Jan

Nope, har ikke hørt at han er aktuel. Ville bare si at det er en mann eg ikke ønsker og se i Brann drakten.
Var det teit av meg og ssi ka eg mener?

Svante!!

Jeg ble så redd at hjerte satt i tenna mine.  Det hadde vært årtusenets verste kjøp.  Ståle sin "karriere" er på hell.  (bør egentlig ikke kalles karriere).  Skandalespiller
rann er best

BL

Quote from: "Digg Jan"Nope, har ikke hørt at han er aktuel. Ville bare si at det er en mann eg ikke ønsker og se i Brann drakten.

greit nok det... men blir kanskje litt voldtsomt hvis alle skal starte en tråd der de skrive kem de ikkje vil ha til brann  :wink:
Hansa-
Felt Z

Kruxleiven

Skjønner ikke hvor du har dette fra nei. Vi må da kaste ut en venstreback før vi kan få en ny. Hnastveit og Guntveit er nok dekning på venstreback. Dette må du ha tatt ut av løse luften. Heller trenger vi en ny midtstopper. Ulfstein drar. Har vi da noen andre midtstoppere enn Soma og Olli the eagle? Ophaug kan vel steppe inn, men det virker som for få. Walde kommer vel hjem, men om Haugesund rykket ned. Hvor bra er da Walde? Hva skjer med Landro? Var han på lån til Kongsvinger, eller dro han permanent? Vi har 10 tap i år og 40 innslupne mål. Stabæk hadde like mange innslupne og de rykket ned. Kanskje det er Mjeldes fortjeneste med å spille såpass offensivt, men jeg tror det ville vært fornuftig å styrke forsvaret.

Ehh ja. Det var teit Digg Jan. Vi drukner i innlegg om dagen. Man kan prøve å holde en viss kvalitet på dem i stedenfor at alle skal lage hver sin tråd om hvem de ikke vil ha til Brann.

Nixon

Vi kan jo starte en tråd om at vi ikke vil ha Digg Jan på dette forumet...:)
Ellers har ikke Landro vært på utlån. Og det har vært en finsk midtstopper på prøvespill denne uken.
Rød makt på Hansa!

Digg Jan

Eg tar hintet og kaller meg teit.. Men det fins da teitere innleg enn mitt her inne. Eg fant et innleg som kansje kan være nominert til årets teiteste innleg.
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=2918

Svante!!

klart årets dårligste innlegg
rann er best

Kruxleiven

Sant nok, men han skrev nok innlegg for å provosere og ødelegge forumet. Det er visst slutt på å slette innlegg her og utestenge folk. Tror det burde fortsatt.

Digg Jan

Quote from: "Nixon"Vi kan jo starte en tråd om at vi ikke vil ha Digg Jan på dette forumet...:)
Det hadde vert morsomt.. En slags avstemmining. Men det er sikkert vansklig for mange og stemme siden de ikke kjenner meg personlig.
Litt info.
20 år.
Mye hår på ryggen.
Spiller litt gitar.
Glad i saft.
Glad i mor.
Glad i Brann.
Ikke særlig strek.
Gått likt av jenter og gutter.
str 43 i sko.
Står på store stå.
Snuser.
Noen som vil vite noe mer?

KNUDSEN

kansje adresse, tlf nr og sevilstatus og e du homo eller strait?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Digg Jan

Klart du ska få det..
Adresse e kiwi.
Tlefonnummer velger eg og ikke gi ut av flere årsaker, men det starter med 95.. og eg e veldig glad i jenter, alså ikke homofil.

Toa

Quote from: "Digg Jan"Nope, har ikke hørt at han er aktuel. Ville bare si at det er en mann eg ikke ønsker og se i Brann drakten.

Neida, helt ok å begynne å ramse opp spillere en ikke vil ha på laget, som uansett ikke er aktuell.

Kom, så lager vi en tråd om at vi ikke vil ha Lars Moldestad tilbake til Brann.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up