• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifo-gruppen

Started by BL, November 02, 2004, 18:57:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

satt og så gjennom en del gamle tribunebilder og lurer då på et par ting...
dette er ikkje pÃ¥ noen som helst mÃ¥te ment som kritikk til tifo-gruppen. eg er rett og slett bare nysjerrig  :)

kor mange flagg har tifo-gruppen? store og små
har hørt noen rykter om at dere har bluss og røykbomber liggende. stemmer dette og kommer det til å bli brukt?
kor har det blitt av drakten og OH-flagget?

kommer det til å bli invistert i noe nytt hvis de er ødelagt, som eg har hørt?

og hadde det kanskje vært en liten ide og malt over chess-reklame på OH'en som ble brukt 16mai i fjor, og så kan vi kanskje bruke det engang til?? hvis tifo-gruppen har det liggende et sted då

takker for svar :)
Hansa-
Felt Z

Erik

Flagg er vell ingen som vet hvor mangen det er... Men det er no en del... Røybomber osv har vi eller hadde... Men det er jo ikke lov og bruke det. Så det ligger trygt.. Brann vil ikke at vi skal male over chess reklamen, så da får bare banneren ligger på kontoret til Brann og mygle..

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

Nixon

La oss for all del slippe det vi hørte på semien på Nadderud:
Idar Vollvik, klapp klapp klapp
Idar Vollvik, klapp klapp klapp
Rød makt på Hansa!

Svante!!

pga vollviks fantastiske innsats skiftet jeg til chess forrige uke.  han har gjort sÃ¥ mye for meg at jeg kan gi han litt tilbake!!
rann er best

brannfrik

vi har 11 storflagg som går an å bruke og litt fler stenger.når det gjelder småflagg lagde vi 300stk og de 2 gangene vi har brukt de har vel ca 20-30 stykker forsvunnet eller blitt ødelagt. vet ikkje kor chess banneret e, men eg håper at det e brent eller ligger stuet vekk et sted der solen aldri skinner og at vi aldri vil se det igjen på stadda.

BL

Quote from: "brannfrik"vi har 11 storflagg som går an å bruke og litt fler stenger.når det gjelder småflagg lagde vi 300stk og de 2 gangene vi har brukt de har vel ca 20-30 stykker forsvunnet eller blitt ødelagt. vet ikkje kor chess banneret e, men eg håper at det e brent eller ligger stuet vekk et sted der solen aldri skinner og at vi aldri vil se det igjen på stadda.

kommer alle flaggene til å befinne seg i cola-svingen til helgen?? og korfor ikkje male over eller klippe vekk den helvetes chess-reklamen og bruke banneret?

og er det ingen som vet kor drakten og OH-flagget har tatt turen?
Hansa-
Felt Z

Christian

Drakten mener eg at har blitt klassifisert som spesialavfall for lenge siden. Tror stikkordene var: våt - sammenrullet - ligge lenge - fysjogæsj...

Ole Brom

Quote from: "Christian"Drakten mener eg at har blitt klassifisert som spesialavfall for lenge siden. Tror stikkordene var: våt - sammenrullet - ligge lenge - fysjogæsj...

Ring Vollvik og hør om han vil skaffe en ny, UTEN REKLAME vel om merke !

Erik

Han vil nokk ha CHESS over halve drakten vil jeg tro før han bruker en krone på en ny drakt!!!

SeTrE

Hvorfor skal vi være sååå jævla imot at en stor banner har to små chess merker på hver sin side...BRANN logoen er jo 3 ganger sååå stor, og jeg tipper folk som ser den legger mest merke til det!!!

Når det gjelder det med røyl bomber og bluss sååå skjønner jeg ikke helt hva som er skadelig...Var selv med og fyrte opp en røyk bombe på skolen vår i 8 klasse for og slipppe en stor matte prøve...OG DET var jævlig kult og se på...setter jo en utrolig farge og skaper jo selvfølgelig STORE overskrifter..Bare synd at vi kommer til og få en kreklig stor bot fra NFF(HATE over allle hat)...

Det med og blusse blir neppe slått sååå hardt ned på..Vi må bare passe på at vi har sååååå mye bluss at purken og andre funksjonærer ikke kan gripe innn!!

oG tror neppe noe vil bli gjordt..For pakke fra trondheim blusset jo under siste seriekamp iår når de sikret gullet..

HÃ¥per for all del folk tar med bluss og flagg for der blir utrolig kult med bluss bak flagg og bannere.....her er et eksempel...:

http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2004/hammarby20041019/01.jpg

Og gleder meg til RL, for da må vell svenske og danske regler for TIFO oxo gjelde i NORGE!!!!!:)

SeTrE

En annen ting vi oxo må fokusere på under cupfinalen( Gjelder jo seff alle kamper) er bruken av skjerf under BYEN E bergen!!

ER liksom litt av vitsen at ALLLE skal ta fram skjerfe sitt og holde det opp når vi synger lalala......Har sett en på en del kamper i år, at folk ikke gidder og dra av seg skjerfe, og det synes jeg er HELT på trynnet!!

Opplevde faktisk på åråsen her for leden at han som stod ved siden av meg blei sur, fordi han ikke såååååå noe pga jeg hadde det oppe under kampen....VAR like før jeg klinte til han...(TROR jeg hadde gjordt det på stillingen 3-0 til lsk, og vi hadde havna på 5 plass:P

Her er et bra eksempel på Skjerfhav:

http://www.aiktifo.com/bilder/aik/2004/sundsvall040404/14.jpg

Viss alle vi hadde gjordt dette, ville det satt såååå farge på tribunen fordi rødt lyser såååå sinnsykt mye bedre opp!!

eriksen_30

55 bluss è å vei til oslo ikveld og tilsvarende til bergen. Ta kontakt på PM hvis det è interessant...

BL

Quote from: "eriksen_30"55 bluss è å vei til oslo ikveld og tilsvarende til bergen. Ta kontakt på PM hvis det è interessant...

haddde kanskje vært en fordel om du la ut et tlf nummer...? eg reiser til oslo om et par timer og då har eg ikkje tilgang på internett
Hansa-
Felt Z

Erik

55 bluss er jo latterlig... bør vere 100 ihvertfall!!!

eriksen_30

Vil du ha bluss så ring 93468607

Eg skal frakte med meg alt sammen utenom egent bag og de veier litt når mengden blir stor, men eg skal se om eg ikkje får med meg noen ekstra hvis du mener det. Men då må folk ville ha og. tar ikkje med bort for å sitte igjen med halvparten

HaterRævBK

ser at chess banneret blir brukt i spectrum i dag...
så d er no et tegn på at de har det, men vi får bare vente å se om det blir brukt i morgen under kampen.
S slaur.....

Go Up