• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billetter til Royal League

Started by Ole Brom, November 01, 2004, 18:29:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Blir spennende å se hva Brann gjør med tanke på billettgangen til kampene. Om det blir en "RL pakke" til sesongkortinnehaverne eller om det blir "åpent salg". For at det skal komme mest mulig tilskuere burde Brann laget en slik pakke til alle med sesongkort hvor man kan få kjøpt billetter til hjemmekampene billigere. Og i tillegg fått forkjøpsrett til en evt finale. For etter det jeg forstod ville denne gå på en av finalelagets hjemmebane.

Jeg ser for meg samme scenario som med cupfinalen der "alle" og enhver skal på en evt finale. Det er da viktig for Brann at de har en løsning før "problemet" kommer.

Uansett spennende å se hva Brann legger opp til !

KNUDSEN

Quote from: "Ole Brom"For etter det jeg forstod ville denne gå på en av finalelagets hjemmebane.

Den af de to finaleklubber, der har opnået den bedste gruppeplacering, får hjemmebane i finalen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Snorri

Så om Tromsø skulle overraske og klare seg bra i gruppen og komme til finalen, så blir finalen i RL spilt på Alfheim? :P
Blir vel gjerne Lerkendal i så fall.

--- Post nr. 50 - Woohoo! ---
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Nixon

Jeg vil tro at vi med partoutkort vil få forkjøpsrett på plassene våre. Og det med rabatt ved kjøp av flere kamper er ingen dum ide. Dette er jo ekstra penger for Brann, og jeg tror ikke de vil tape mye på det. Og mer folk betyr jo større interesse og mer folk i Brann-butikken.
Rød makt på Hansa!

KNUDSEN

Eg vet i alle fall at eg skal på alle Heme kampen så lenge eg har råd til d
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

TjellFromHell

Hei....er det noen som skal på bortekampene i Sverige?? Bur der og har tenkt meg å reise både til Halmstad og Malmö..... Hadde värt kult og ikke väre den eneste rödtröyen der nede.....

Go Up