• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?rets cup-sang!

Started by Nixon, November 01, 2004, 17:51:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Mesterlag er en knallsang ! Stein på stein er også en annen god kandidat men jeg heller mot Mesterlag.

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Mesterlag er en knallsang ! Stein på stein er også en annen god kandidat men jeg heller mot Mesterlag.

Jeg var nok litt ordknapp. Ifølge TVHordaland har Mesterlag vunnet konkurransen.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Det har jeg fått med meg:) Jeg bare sa min mening:)

Snorri

Personlig mener jeg at det er den beste kandidaten. Likte ikke Stein på Stein. :/
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Bombefar

Quote from: "Ole Brom"Mesterlag er en knallsang ! Stein på stein er også en annen god kandidat men jeg heller mot Mesterlag.

Jeg mener også at "Mesterlag" er en bra sang, men jeg synes derimot at "Stein på stein" er den minst gode sangen på CDen.

Ole Brom

Quote from: "Bombefar"

Jeg mener også at "Mesterlag" er en bra sang, men jeg synes derimot at "Stein på stein" er den minst gode sangen på CDen.

Tenk kor kjedelig det hadde vært om vi alle va enige da :)

Bombefar

Kunne blitt litt kjedelig ja. Men bra Mesterlag vant :D

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Det har jeg fått med meg:) Jeg bare sa min mening:)

Da så:) Ellers er jeg enig i at Stein på stein like godt kunne vunnet. Det er noe med den sangen som gjør at den blir bedre og bedre. Er litt mer genuin på en måte. Hadde jeg vært musikalsk kunne jeg sikkert forklart det bedre. Gleder meg til å høre den live på lørdag!

Mesterlag har et utrolig fengende refreng som lett kan plukkes opp av SS. Men versene inneholder noe trøndergreier som ikke helt passer til årets cupfinale.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Ole Brom"Det har jeg fått med meg:) Jeg bare sa min mening:)

Da så:) Ellers er jeg enig i at Stein på stein like godt kunne vunnet. Det er noe med den sangen som gjør at den blir bedre og bedre. Er litt mer genuin på en måte. Hadde jeg vært musikalsk kunne jeg sikkert forklart det bedre. Gleder meg til å høre den live på lørdag!

Mesterlag har et utrolig fengende refreng som lett kan plukkes opp av SS. Men versene inneholder noe trøndergreier som ikke helt passer til årets cupfinale.

Nixon

Tror nok det vil bli mye allsang i Spektrum. Veldig mye allsang! Først gamle Brann- og Bergenssanger med Thue & Co. Og så nye slagere med den12.mann. Får håpe vi har stemme igjen til søndagen...:)
Rød makt på Hansa!

KennethS

12 feb borte mot Malmø FF bør vi stille mannsterke.
tå på Brann

Nixon

NÃ¥ brukte akkurat TV2 Mesterlag til et innslag om RL. Frysninger!!!
Rød makt på Hansa!

Go Up