• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NÃ¥ vet jeg hvor alle fjortissene...

Started by Nixon, November 01, 2004, 17:18:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

... kommer til å være neste søndag. På kino!

Jeg dristet meg til å stikke opp på kinoen i dag da jeg hadde lovet min nevø å kanskje skaffe en billett til kinovisningen av cupfinalen. Jeg kom opp 50 minutter før det åpnet og da var køen på opptil flere hundre mennesker. Og siden nesten alle helt sikkert skulle ha to gadd jeg ikke å prøve. Nevø eller ikke nevø...
Men gud bedre. Hele køen var okkupert av fjortisser. Jeg kødder ikke! Så jeg tipper at halve salen vil være mer opptatt av sidemannen og mobilen sin enn av kampen. Glad jeg er et helt annet sted!
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"... kommer til å være neste søndag. På kino!

Jeg dristet meg til å stikke opp på kinoen i dag da jeg hadde lovet min nevø å kanskje skaffe en billett til kinovisningen av cupfinalen. Jeg kom opp 50 minutter før det åpnet og da var køen på opptil flere hundre mennesker. Og siden nesten alle helt sikkert skulle ha to gadd jeg ikke å prøve. Nevø eller ikke nevø...
Men gud bedre. Hele køen var okkupert av fjortisser. Jeg kødder ikke! Så jeg tipper at halve salen vil være mer opptatt av sidemannen og mobilen sin enn av kampen. Glad jeg er et helt annet sted!

Er ikke dette flott da :)

Syntes det er et fint tiltak av Bergen Kino jeg. de fleste steder som skal vise kampen i byen har jo skjenkebevilling og der kommer jo ikke disse i denne alddersgrensen inn.

Og ja, jeg er også glad jeg er et helt annet sted, om 6 DAGER !!

HaterRævBK

var der selv kl 16:00 får å skaffe noen billetter, men snudde med en gang eg så de 1000 fjortissene som allerede var der...
noen av de har sikkert sove der i en uke!
Og stakkers alle de som var bakerst som enda ikke har fått med seg at d ikke vil være flere billetter igjen når de kommer frem...

men etter at eg så alle små ungene der frister d ikke å gå der selv, får nøye meg med den lille koselige Tv-en min hjemme i stuen med et stor glass Hansa øl. mmmh
S slaur.....

Nixon

Ikke misforstå. Flott tiltak. Men er så utrolig glad for at jeg ikke er der!
Rød makt på Hansa!

Zander:)

Dette var en stor skandale, jeg gikk der for Ã¥ sjekke og sÃ¥ at køen var ellerede stor 30 stk ca. jaja jeg stilte meg inn og det drøsset det pÃ¥ med folk, jeg greide og akkurat berge billett. Fikk plass 1 rekke 1 !  

det vil si at ca 120 hadde sneke seg inn i køen før meg, iom alle fikk 2 billetter hver og SPV fikk 200.

Uff, var kun drittunger og fjortiser der, var værste stedet noensinne, men er nødt til å trosse det for å gå sammen med en kompis og kose meg og se cupfinale.

Ole Brom

Quote from: "Zander:)"Dette var en stor skandale, jeg gikk der for Ã¥ sjekke og sÃ¥ at køen var ellerede stor 30 stk ca. jaja jeg stilte meg inn og det drøsset det pÃ¥ med folk, jeg greide og akkurat berge billett. Fikk plass 1 rekke 1 !  

det vil si at ca 120 hadde sneke seg inn i køen før meg, iom alle fikk 2 billetter hver og SPV fikk 200.

Uff, var kun drittunger og fjortiser der, var værste stedet noensinne, men er nødt til å trosse det for å gå sammen med en kompis og kose meg og se cupfinale.

Tja hva med å samle en gjeng hjemme, kjøpe masse godterier og brus og overvære kampen ?:)

Frister veldig, men nå har jeg slete for billettene, tror ikke jeg bare lavær å ikke bruke de..

Snorri

Jeg lurer på om jeg ikke bare skal invitere noen venner hjem og se kampen sånn noenlunde i fylla. Småkjedelig å sitte med én venn og se kampen edru ihvertfall.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Bombefar

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Zander:)"Dette var en stor skandale, jeg gikk der for Ã¥ sjekke og sÃ¥ at køen var ellerede stor 30 stk ca. jaja jeg stilte meg inn og det drøsset det pÃ¥ med folk, jeg greide og akkurat berge billett. Fikk plass 1 rekke 1 !  

Tja hva med å samle en gjeng hjemme, kjøpe masse godterier og brus og overvære kampen ?:)

Eller gå på teateret. skulle det ikke være visning der og?

Ole Brom

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Ole Brom"

Eller gå på teateret. skulle det ikke være visning der og?

Jo men kostet ikke det et par hundre spenn ?

Da ryker det vel et par ukelønner for fjortissene:)

inthahoodofbergen

rann!!

Det er faktisk navnet mitt, ikke tro jeg er fjortis

johnny på landet

zander med z ja, det var da bezynderlig, men artig, kozelig og ikke minst ztilig! tipper du zitter å tazter koz og klemz meldinger under hele cupfinalen! men men, er ikke noe bedre sjøl.

Zkyyyyyyt!
et finnes ikke noen gud, gud og allah er samme person, og han heter Justin Timberlake:)

Romani3

ALLE fjortissene? Nei da. Eg ska te Ullevaal, eg!
Og d e ikkje sånn at alle "fjortisser" e mer opptatt av sidemannen og mob. enn kampen! Kanskje du tror d, kanskje d virker sånn, men ikkje ALLE.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Alexåsane

Quote from: "johnny på landet"zander med z ja, det var da bezynderlig, men artig, kozelig og ikke minst ztilig! tipper du zitter å tazter koz og klemz meldinger under hele cupfinalen! men men, er ikke noe bedre sjøl.

Zkyyyyyyt!

Lagde du en helt ny profil bare for å skrive det:O du e min helt
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up