• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spectrum er UTSOLGT!

Started by Thorleif, November 01, 2004, 14:31:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

arild

etter det eg ble fortalt på puben.. så blir det HANSA....

eriksen_30

Men det è vel spektrum som har bevilgningen og barene, og de har vel helt sikkert en avtale med ett bryggeri/leverandør. Vi får satse og håpe på at det ikkje è ringnes. Skål! Men det va ikkje dette vi skulle diskutere, fy oss. Skjekket nettopp ticknet, der va det fremdeles billetter å oppdrive men få...

Nixon

http://www.oslospektrum.no/

Ringnes er en av sponsorene til Spektrum. Vi får håpe BBB stilte et ultimatum...
Rød makt på Hansa!

Brannmann10

Slapp av ... Det er begge deler ...

KjellMo

Det selges både Ringnes og Hansa på Spektrum lørdag og da er jo valget enkelt om hva en bør kjøpe.
GGG Travel

Bergen Sin Gutt

Quote from: "KjellMo"Det selges både Ringnes og Hansa på Spektrum lørdag og da er jo valget enkelt om hva en bør kjøpe.


Men har de nok Hansa...? Til alle?

Thorleif

:-) Blir stående en tankvogn med 25.000 liter Hansa på utsiden av Spektrum.

paf

Quote from: "Thorleif":-) Blir stående en tankvogn med 25.000 liter Hansa på utsiden av Spektrum.

Det er jo alt for lite! Er bare drøyt fire halvlitere hver!
En bil til!
:D

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Thorleif":-) Blir stående en tankvogn med 25.000 liter Hansa på utsiden av Spektrum.

Det er jo alt for lite! Er bare drøyt fire halvlitere hver!
En bil til!
:D


Du mener vel åtte halvlitere hver...
Ellers drikker jeg ikke øl paf, så du kan få mine...:)
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Thorleif":-) Blir stående en tankvogn med 25.000 liter Hansa på utsiden av Spektrum.


Burde være minst 5 biler :D , blir kjipt og måtte kjøpe ringnes fordet de e tom for hansa.
tå på Brann

Nixon

Nå står det nok en gang utsolg på ticnet.no. Stemmer det denne gang? Og stoppet man på 6000?
Rød makt på Hansa!

paf

Quote from: "Nixon"
Du mener vel åtte halvlitere hver...
Ellers drikker jeg ikke øl paf, så du kan få mine...:)

Nei, med så mye folk, drikker vi fire hver og søler vekk fire :-) Det burde vel holde...

Digg Jan

Kor mange er det plass te i spektrum? eg har hørt 5000.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

P-K

Kanskje en liten avsporing men, men...

De som ikke får billett til Spektrum kan kanskje ta turen innom Lyns show i Posthallen. Der er det trolig plenty billetter igjen. Hallen tar tross alt 800.

http://www.posthallen.no/web/index.php?id=25
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Bergen Sin Gutt

Imponerende skriveferdigheter på ticnets sider:

CUP FINALE SHOW 2004 Brann supportere ønskes velkommen til Cup finale show i Oslo Spektrum.

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Imponerende skriveferdigheter på ticnets sider:

CUP FINALE SHOW 2004 Brann supportere ønskes velkommen til Cup finale show i Oslo Spektrum.


De tror vel det er slik det skal være.
Arrangøren er jo tross alt Brann Bataljonen Bergen...
Rød makt på Hansa!

P-K

Tror ikke ticnet har noe med dette å gjøre. Her er det nok folk fra Bataljonen og Brann som har imponert med skriverferdighetene, unnskyld skrive ferdig hetene sine... :D

( Så ble visst Bataljonen og Brann ren vasket... ;) )
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Spennende å se om disse innleggene varer ut dagen:)
Sorry, inn leggene.
Nu går alt så meget bedre.

Thorleif

Sorry folkens..... Men den teksten har nok Spektrum stått for selv. Men, fint å se at de har skjønnt det ;-)

Go Up