• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinaleshowet i spektrum

Started by Nicky Tanner, October 31, 2004, 21:55:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nicky Tanner

Hva skjer egentlig her? Noen som vet?

KNUDSEN

Klart for cupfinalefest
HL
14.10.2004

Alle viktige detaljer rundt høstens store begivenhet på festfronten, cupfinaleshowet i Spektrum, er nå på plass. Billettsalget starter torsdag 14. oktober.

Cupfinaleshowet i Spektrum arrangeres dagen før dagen, lørdag 6. november. Underholdningen starter kl. 20, men allerede kl. 18 åpner dørene. Kjente og kjære Bergensartister som Fred-Ove Reksten, Ove Thue, Den 12. mann, Dagfinn Lyngbø, Spetakkel med flere vil stå for underholdningen, og vi regner med enkelte overraskelser.

Billetter koster kr. 250 + avgift og kan kjøpes følgende steder:

Ticnet på nett og på billett-telefon 815 11500

alle Narvesen-kiosker i Bergen og Hordaland

NB Aldersgrense 18 år

I tillegg vil Branns offisielle møteplass i Oslo, både lørdag og søndag, være Tostrupkjelleren, adresse Karl Johansgate 25.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3658
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Jo_

Det er ikke bare narvesen-kiosker i hordaland som selger. Jeg var å kjøpte min billett hos en narvesen-kiosk på Kongsvinger.

Det som overrasket meg var at han ikke spurte om legitimasjon. Jeg spurte om han ikke skulle se det, siden det er 18 års grense, da sa han at det ikke stod noe om det på skjermen hans. Da kan vi jo risikere at mindreårige kjøper seg billetter. Men det er vel kanskje kontroll i ingangen i Spektrum, slik at det ikke lønner seg å kjøpe billett! ??

KennethS

Du kommer nok ikkje inn hvis du e under 18, e tross alt alkoholservering.
tå på Brann

andreas27

blir det 18år på tostrupkjelleren og? vist følge?

Brann/Bergen

En må selvfølgelig vise legimitasjon i døren, regner eg med. Hvis ikkje kan jo kem som helst komme seg inn!! Tror ikkje d e de som selger billetten sin oppgave å sjekke dette.

Regner med d e vanlig regler som gjelder utestedene, at dersom en voksen er med over en viss alder, så slipper de under 18 inn også.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Kai-Olai

Quote from: "KNUDSEN"Klart for cupfinalefest
HL
14.10.2004

Alle viktige detaljer rundt høstens store begivenhet på festfronten, cupfinaleshowet i Spektrum, er nå på plass. Billettsalget starter torsdag 14. oktober.

Cupfinaleshowet i Spektrum arrangeres dagen før dagen, lørdag 6. november. Underholdningen starter kl. 20, men allerede kl. 18 åpner dørene. Kjente og kjære Bergensartister som Fred-Ove Reksten, Ove Thue, Den 12. mann, Dagfinn Lyngbø, Spetakkel med flere vil stå for underholdningen, og vi regner med enkelte overraskelser.

Billetter koster kr. 250 + avgift og kan kjøpes følgende steder:

Ticnet på nett og på billett-telefon 815 11500

alle Narvesen-kiosker i Bergen og Hordaland

NB Aldersgrense 18 år

I tillegg vil Branns offisielle møteplass i Oslo, både lørdag og søndag, være Tostrupkjelleren, adresse Karl Johansgate 25.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3658

Du kan sikkert ringe 815 11 501, 815 11 502, osv. også.. Eller kanskje via sverige!

Go Up