• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lut lei Ringnes !

Started by Ole Brom, October 31, 2004, 11:06:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://bt.no/lokalt/bergen/article304060

No er eg så drita lut lei hele bedritne Ringnes og hu derre kjerringa Anne Marit Schiong ! Hele dama og Ringnes må ryke og reise. Hvorfor iallverden skal de klovne seg nå ettersom Brann har spilt med disse draktene i over 3 år ?? Bare pga cupfinalen ? Har de en spesialavtale med Lyn og skal prøve å sabotere mest mulig for Brann ?

La oss finne mailadressen til disse inkompetente folka og pepre de med mail !

NOK E NOK !!

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

bjirn

veldig modent å pepre de med mail da.

men, en offentlig uttalelse fra bataljonens leder hadde vært på plass, om det er bataljonens standpunkt at dette er latterlig (noe jeg håper)

Vidarvalium

Om det skulle vise seg at Brann må fjerne logoen, er det ikke noe vi kan gjøre forat Hansa - som har fulgt Brann i lang lang tid...helt siden 1928 - får rikelig med oppmerksomhet anyway???

Kan bare ikke skjønne hvor dumt dette er. Dette er TYPISK Ola Dunk!!

HaterRævBK

hvis ikke Brann fjerner logoen vil de få 25 000kr i bot hver dag fra og med Torsdag!
boten er den samme tromsø og sogndal fikk for å ikke bygge ny sittetribune!!!!
Ka i h***** tenker folk med?
en liten logo hvor d står HANSA.no skal koste 25 000kr hver dag!
skulle tro hele Norge e helt på trynet for tiden, ka e så jævli gale med en liten logo som d?
og når boten e på mer enn ka tromsø og Sogndal fikk så kjønner eg ingenting!

Eg bor ikkje i Norge, men i BERGEN!
Til h**** med resten av landet....
S slaur.....

Xminator

Der kan de danske lagene få ett problem. Det er norsk lov som gjelder på norske baner. Liverpool måtte jo forandre draktene i kvartfinalen for noen år siden...

NÃ¥r det gjelder Ringnes i denne saken er de bare patetiske.

Løsningen ligger i å tape over logoen i cupfinalen og srøge for at ALLE vet hva som står under tapen.

Det må også nevnes at Hansa etter min mening bryter loven på websidene. Hadde hansa-delen av nettstedet vert mindre ølfokusert hadde argumentet med at "hansa er ikke bare øl" vært lettere å selge. Så får man mene det man vil om norske regler mot alhoholreklame. Fakta er likevel at Norge har ett lavt alkoholkonsum i motsetning til en del av våre naboland. Er egentlig glad for å leve i ett land som ikke bare består av alkoholiserte 50-åringer, og er selv meget bekymret over den utviklingen vi ser i forbruk blant ungdom. Det er tross alt mangedoblet siden 90-tallet, og siden jeg var i kategorien ung i skiftet 80-90, så er det egentlig ganske skremmende, for det var ikke lavt forbruk da heller ;)

HaterRævBK

kan noen ramse opp alle Ringnes produktene de har?
fra no av skal eg aldri bruke de mer!

Og informasjonen fant eg i dagen bt.
S slaur.....

frank1

NÃ¥ risikerer brann ogsÃ¥ bøter pÃ¥ 25000, pr dag. Alt pga ringnes. Se http://bt.no/lokalt/bergen/article304060  Dersom noen har lyst Ã¥ gjøre noe med dette stÃ¥r navnet pÃ¥ de ansvarlige i artikkelen. Dere kan ringe Anne Marit Schiong, kommunikasjonsrÃ¥dgiver i Ringnes. Hennes privat tlfnr er 930 89 990.

Eller man kan be han som er ansvalig for å framskynde fristen,Jens Guslund i helse og sosial departemantet om å reise et vist sted. Hans privat tlf nr er 22 46 14 13.

Finner numrene på gulesider.no forresten. http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do?mode=&linje=1&sort=2&spraak=1&drill=&etter=Guslund&for=Jens+&fylke=&x=51&y=10

HaterRævBK

håper de ikke tar trusler alvorlig;)
S slaur.....

AKK


Christian

Kanskje vi burde lære oss denne sangen til cupfinalen. Herlig :)

http://www.hansabeer.com/

HaterRævBK

hehe... kanon sang!
men tror d blir vanskelig å innføre den :wink:
S slaur.....

Christian

Redd for det, ja.

Får prøve å brenne den på en cd og spy den ut over Oslo by i stedet...

Bombefar

Hva med å bare synge "Dette skal være Hansa sin skål, hurra" ?

Straffe!!!

Kan synge første vers/refreng eller hva det er:
(melodi: ... programmet heter midt i trafikken)

Legar siar kroppen må
inneholde noen få
vitaminar som du får hos HANSA

Legar siar kroppen din
trengar ingen medisin
bare den får mange kalde HANSA (HANSA, HANSA, HANSA)

Evt. den gode gamle festsang "Dette skal være Hansa sin skål" etc.

Møllaren

De burde byttet hansalogen på drakten med 1928. Det ville skapt god reklame for trofaste HANSA!
øllaren

DonCorlione

el rett på smak siden 1928 el noe lignene noe må stå der...

Leste i Dagbladet om Liverpool kampen her i 97..; Da Liverpool spilte kvartfinale i cupvinnercupen mot Brann i 1997, ble storklubben tvunget til å fjerne Carlsberg-reklamen på brystet. Det danske bryggeriet svarte på forbudet med å erstatte logoen med teksten Probably ... - med klar henvisning til reklamekampanjen Probably the best beer in the world.

Noe ider? kanskje/eg mener brann/hansa burde gjørt d samme... bare for å vise at vi e trofast te være sponsorer/supportere å for å fucke oppunder hos NFF...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

eksilbergenser

Kongesang det der ;)  Ja til allsang!! MÃ¥ fÃ¥ Thue til Ã¥ spelle den der!
lt for Brann!

Nixon

Hansa burde gjøre et stunt på drakten på søndag. Noe som får mye mer pressedekning enn de ville fått med sin vanlige logo.
F.eks. ganske enkelt: "Hansabrus" eller bare "Brus" dersom det første er like ulovlig. Noen store oppslag i aviser og på TV og de har fått reklame for mange hundretusen kroner.

Eller de kan ta kryssordvarianten. Litt langt kanskje, men dog: "Supporterdrikk på to bokstaver". Hovedsaken er omtale i forkant.
Rød makt på Hansa!

Estranged

Snaddersang!

Er det noen som har klart å hente den ned, og kan sende den til meg på mail?

Hvis noen kan hjelpe en data-amatør, gi meg en lyd da!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.



jkippers

Quote from: "Nixon"Hansa burde gjøre et stunt på drakten på søndag. Noe som får mye mer pressedekning enn de ville fått med sin vanlige logo.


"Stuntet" med svart tape var vel det eneste som trakk ned den store opplevelsen på søndag. Skikkelig trist. Og det tar seg forferdelig stygt ut på alle bildene som nå blir varige minner fra den store dagen.
Gull 09

Christian

Smak litt på uttrykket "varige minner". Om dette ikkje hadde skjedd var det ingen som ville forbundet denne finalen med Hansa. No vil alle huske det. Tror Ringnes på én måte gjorde hansa en bjørnetjeneste her. Uten at eg syns det var noke kjekt av den grunn...

Go Up