• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kvisvik til Fredrikstad ;((((

Started by eksilbergenser, October 31, 2004, 10:04:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eksilbergenser

Har lest ondsinnede rykter om dette på chatten på ba.no. Håper for all del at dette er oppspinn! Vi trenger Kvisen i 2 år til!!! Please noen si at dette er kødd!!!! :cry:
lt for Brann!

Nixon

Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

han kommer ikke til å reise til Fredrikstad, han har en god stund igjen av kontrakten og trives ganske godt her.

Men om han skulle reisse noen sted vil vi få veldig mye peng for han, noen Fredrikstad ikke har.
Så ta det helt med ro, den gutten blir noen år til.
S slaur.....

Høyrebacken

Når det gjelder familien hans (og hennes) for den del, så er jo hele kostebinderiet fra Fredrikstad og omegn. Så ut i fra familiære årsaker kan det hende de flytter østover.
Men Peddi og Mjelde er ikke så lam i skolten at de selger en av sine absolutt beste spillere fordi han vil bo et annet sted.
Husk på at Kvisvik er en spiller i den absolutte toppklasse her i landet, så han blir nok ikke billig heller dersom han skal selges.
Og samme hvor mye planker FFK og deres sponsorer omsetter for, så har de ikke råd til Kvisvik.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

ole3000

Quote from: "HaterRævBK"

Men om han skulle reisse noen sted vil vi få veldig mye peng for han, noen Fredrikstad ikke har.

Fredrikstad har ikke så mye penger nei, men de har mange investorer.. bl.a terje høyli som e hovedsponsoren deres
i går for en til!

Ole Brom

Quote from: "ole3000"
Fredrikstad har ikke så mye penger nei, men de har mange investorer.. bl.a terje høyli som e hovedsponsoren deres

Og sist jeg hørte var han på krigsstien med styret i FFK.

Superjack

Tror det blir verre å holde på han om RBK ansetter Knut T Eggen som trener, da flytter nok kvisvik til barteland.
Eggen har alltid vært en kjempefan av Kvisvik, og i Rosenborg vil han få nok penger mellom hendene til å kjøpe...
i taper ALDRI!

KNUDSEN

eg tror d e støre sjanse for at han reiser til FFK enn RBK selv om RBK har Eggen jr som trener
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

sekto

Rykter om at Kvisvik skal reise, starter først og fremst med at folk skriver innlegg der det står: Kvisvik til Fredrikstad.

Om det er et ondsinnet rykte kan du hive på et spørsmålstegn eller formulere det annerledes. Ikke komme med det som ser ut som en bekreftelse. Herregud, er det rart rykter starter.

Go Up