• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann på 3-plass!

Started by HaterRævBK, October 30, 2004, 18:51:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

då må eg bare takke for en bra sesong av Brann og håpe at neste sesong blir enda bedre!

men no e dat bare gullet eg ser frem til....
S slaur.....

howieh57

Cupfinale og Royal League igjen så det er litt tidlig å takke for sesongen!!!
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

HaterRævBK

Quote from: "howieh57"Cupfinale og Royal League igjen så det er litt tidlig å takke for sesongen!!!

mente Tippeligaen :wink:
S slaur.....

sekto

Det er en kjempe sesong.. bronse, Royal League og en cupfinale.. Blir i hvert fall to medaljer i år. Og bronse og gull er en supersesong..

Ole Brom

Quote from: "sekto"Det er en kjempe sesong.. bronse, Royal League og en cupfinale.. Blir i hvert fall to medaljer i år. Og bronse og gull er en supersesong..

Kruxleiven

DonCorlione

D e ikkje bare 3.plass, RL å cupfinale denne sesongen...
No e d UEFA cupen neste år å..
Vi ska vise at vi e best i norge,norden å europa
rann + Hansa = Ekte Bergenser

enavgutta

Ja, så kort vei er det mellom himmel og helvete - suksess og fiasko. En stund lå vi faktisk på en total meningsløs 5.plass. Heldigvis var marginene på vår side denne gangen. Godt å se at vi reiste oss til en uavgjort borte mot Lillestrøm. Viktig for motivasjonen foran cupfinalen. God stemning at det ikke ble Enga gull. Og vi gleder oss til UEFA-cup og solid vinterkamptrening i Royal League.

jkippers

Ja, dette var en fest. Bronse og Royal league!!! Til og med vi utenbys supportere tar turen til Stadion 26.mai!!!!

(Burde vi lage felles front mot TV2s web-tv? Umulig å få inn i 1.omgang!
Gull 09

Ole Brom

Quote from: "DonCorlione"D e ikkje bare 3.plass, RL å cupfinale denne sesongen...
No e d UEFA cupen neste år å..
Vi ska vise at vi e best i norge,norden å europa

monzilla

Bra at brann tok bronsen, men nesten like bra at rbk tok gullet.

Heller rbk enn wannabe-bohemene fra oslo øst

Cogito

QuoteBra at brann tok bronsen, men nesten like bra at rbk tok gullet.

Heller rbk enn wannabe-bohemene fra oslo øst

La meg få benytte anledningen til å støtte ditt edle utsagn Monzilla. Tanken på seriegull til vemmelige vålerengen er for mye for mitt hode.
Takk Rosenborg! Dere fortjente gullet foran vif.
 have a dream!

eksilbergenser

Så enig så enig! Bronse er helt konge, og at rbk vinner serien er jo som det pleier! Hadde vif vunnet hadde det blitt for jævlig å lese aviser i en måned!!
lt for Brann!

brannsupporteren:-D

må bare takke for en fantastisk sesong! neste år blir det seriegull :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Alexåsane

Takk for RL! Glad eg slipper å vente til våren igjen for å gå på et fullt stadion:D gleder meg!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "brannsupporteren:-D"må bare takke for en fantastisk sesong! neste år blir det seriegull :wink:

Fantastisk sesong? Greit at en tredjeplass er bra, men vi vunnet UNDER halvparten av kampene. Vi har tapt hele 10 kamper. Ikke noe å rope hurra for.

Skriver ikke dette for å være så altfor negativ. Sesongen kan bli avsluttet meget bra med et cupgull. Og vi fortsetter jo rett inn i RL.
Men prestasjonen totalt sett i løpet av hele sesongen har vært for ujevn til å kalle sesongen fantastisk.
Rød makt på Hansa!

BrannMann

eg sier bare.... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... vinner vi cuPGULL så er sesongen meget bra
jokomelk og brød og seriegull!!!

eksilbergenser

Enig med Nixon, vi har tapt for mange kamper mot lag som vi bør slÃ¥, f.eks Stabæk hjemme og Sogndal borte. Hva er dette Fosshaugane-komplekset? Jaja, nÃ¥ har de jo rykket ned  :evil:
lt for Brann!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"
Quote from: "brannsupporteren:-D"må bare takke for en fantastisk sesong! neste år blir det seriegull :wink:

Fantastisk sesong? Greit at en tredjeplass er bra, men vi vunnet UNDER halvparten av kampene. Vi har tapt hele 10 kamper. Ikke noe å rope hurra for.

Skriver ikke dette for å være så altfor negativ. Sesongen kan bli avsluttet meget bra med et cupgull. Og vi fortsetter jo rett inn i RL.
Men prestasjonen totalt sett i løpet av hele sesongen har vært for ujevn til å kalle sesongen fantastisk.

HELE TL har vært dårlig iår. Vinne serien med 48 poeng er jo meget lite.

KennethS

Vært en utrolig rar sesong, fjorårets 2 og 3 plass endte på kvallikk og nedrykk, mens de 2 lag som var i bunnstriden ifjord endte på 2 og 4 plass. Men vi fikk bronsen og det var deilig :D. Var foressten bra med folk i lillestrøm igår.
tå på Brann

Nixon

Med tanke på denne stein-på-stein-filosofien til Mjelde så skal vi jo bli bedre neste år. Det paradoksale neste år er jo at vi kan bli nummer 4 eller 5 og allikevel prestere bedre enn i år; få flere poeng, skåre flere mål og slippe inn mindre baklengsmål. Så unormal har nemlig årets sesong vært.
Rød makt på Hansa!

olry

Det er vel ganske klart at hvis vi vil ha en like bra plassering til neste år så må vi spille mye jevnere, og vinne alle kampene vi skal vinne.

Nixon

Quote from: "olry"Det er vel ganske klart at hvis vi vil ha en like bra plassering til neste år så må vi spille mye jevnere, og vinne alle kampene vi skal vinne.

Da vinner vi serien min gode mann! For etter min oppfatning skal Brann vinne alle kamper...:)
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

Tror vi har gode muligheter til å vinne serien neste år...
Vålerenga vil miste Steffen og sikkert noen andre spillere, noe som gjør at de ikke vil spille like bra som denne høstsesongen de hadde med Steffen.
Tromsø begynte d å gå dårligere med no, og eg tror det vil fortsette neste sesong.
Lyn vil aldri bli noe storlag pga de ikke ha supportere og eg har ikke noe tro på de.
Lillestrøm trodde eg hadde et veldig godt lag denne sesongen, men de skuffet litt.
Ham Kam er og blir et middels lag.
Fredrikstad vil kanskje bli litt bedre, men ikke god nok til å kjempe om medalje.
RævBK blir spennende, her tror eg en trener vil ha mye å si, får bare håpe Teitur tar over jobben der :wink:
Noen av de andre lagene har eg ingen mening om pga de vil aldri kunne kjempe om medalje uansett.

Men dette kan jo alltid endre seg, kommer helt ann på spillerkjøp og salg.
Men hvis Brann bare klarer å holde på de de har, så tror eg dette laget har en stor sesong å se frem til neste år.
Kanskje de klarer å hente 2-3 forsterkninger...
S slaur.....

Snorri

Det var så mange bortekamper som gikk ikke som de skulle. Tre tap (Stabæk og Sogndal er to av de), som kunne faktisk gitt oss seriegull (!) i år. Så små marginer var det, og derfor tror jeg at om vi fortsetter på samme måte til neste år, minus tap av kamper vi ikke skal tape, så blir det vi, og ikke VIF som kjemper mot RBK.

Bare så det er sagt, så mistenker jeg (og håper) at VIFs andreplass i år er mer en liten "fling" en oppbygging av noe stort lag. Tror ikke de klarer det samme neste år, det blir ihvertfall vanskelig. De får riktignok mye penger fra Hafslund, men problemet blir å holde fast på godformen og selvfølgelig Steffen Iversen.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Go Up