• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Knarvik ferdig i Bryne

Started by Jokke, October 30, 2004, 10:38:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jokke

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=252131

Kunne det ikke vært aktuellt å hente han hjem? Han er vel ett fullgodt alternativ til (uten å nevne navn) australienere og denslags.....

Ole Brom

brann gal jente

HENT HAN!
han e jo bra då... innse d...
få ræven igir Brann og hent han hem NO!
ull til Bergen!

BrannMann

Vil aldri se Knarvik i Brann drakt igjen
jokomelk og brød og seriegull!!!

Bombefar

Vi skal ikke ha slike grinunger på Stadion

sekto

Brann vil ikke ha Knarvik, og Knarvik vil absolutt ikke tilbakle til Brann. Får aldri sett han i Branndrakt før Mons har gått tipper jeg..

Ole Brom

Quote from: "sekto"Brann vil ikke ha Knarvik, og Knarvik vil absolutt ikke tilbakle til Brann. Får aldri sett han i Branndrakt før Mons har gått tipper jeg..

Da håper jeg Mjelde blir til Knarvik legger opp !

Nixon

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "sekto"Brann vil ikke ha Knarvik, og Knarvik vil absolutt ikke tilbakle til Brann. Får aldri sett han i Branndrakt før Mons har gått tipper jeg..

Da håper jeg Mjelde blir til Knarvik legger opp !

Har hørt rykter om at Mjelde har et ubegrenset lager av steiner. Så han kommer til å bygge lag i mange mange år!:)
Rød makt på Hansa!

Malarius

Tommy e ikkje god nok for et 1-divisjonlag engang.Ka skal vi med han??Vi har jo Charlie og Arve Walde.
Bergen til eg dør!!

Ole Brom

Idag har no Tommy 25 årsdag. Vi får no være snill å ønske han en god bursdagsfeiring.

KNUDSEN

Knarvik deltok i alle fall på brann treningen i dag samme gjorde også Per Ove Ludviksen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

andreas27

til brann gal jente!
går tydeligvis på staddaen fordi tommy og dylan e deilige, som kjent e det dårlige tidar for sånne fans om dagen! så då tar de en tommy og begynnar og syte, snart ska vel dylan spille høyrekant å! årets nykommar i nest-sotra 2005-tommy knarviK!

Go Up