• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?degaard igjen...

Started by Ole Brom, October 30, 2004, 09:46:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jokke

- Vi får se hvilke tilbud som dukker opp, sier han.

Han velger nok Brann. Høyresida i Brann har et åpent hull, begge foreldrene hans kommer fra Bergen og der har han har flere kompiser.

Dette er hentet fra en artikkel i Dagbladet!
http://www.dagbladet.no/sport/2004/10/12/411064.html

Vi får håpe foreldrene hans har gjort jobben sin!!!!

Nixon

Vel, det er jo lett å sitte anonym på disse sidene og skrive at man kjenner noen som kjenner noen som har hørt at han er klar for Brann.
Men vi er vel utvilsomt med i racet. Når man samler Chess, Auto 23, Rema 1000 og den gruppen til han Bjarne Berg, så burde Brann være konkurransedyktige. Spørsmålet er vel bare om Brann bør bruke oppunder 10 mill. på en spiller? Kanskje man bør da heller satse på en spiller som Trond Fredrik Ludviksen. Kanskje ikke like god. Men han vil utvilsomt styrke stallen på høyrekanten. Og han er vel gratis etter det jeg husker.
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "Jokke"- Vi får se hvilke tilbud som dukker opp, sier han.

Han velger nok Brann. Høyresida i Brann har et åpent hull, begge foreldrene hans kommer fra Bergen og der har han har flere kompiser.

Dette er hentet fra en artikkel i Dagbladet!
http://www.dagbladet.no/sport/2004/10/12/411064.html

Vi får håpe foreldrene hans har gjort jobben sin!!!!

Men dette er vel bare ikke opp til han vil jeg tro. Han er under kontrakt, og kan jo ikke bare velge klubb etter eget ønske. Sogndal vil helt sikkert ha et ord med i laget.
Rød makt på Hansa!

Jokke

Jeg tror faktisk han har en klausul i kontrakten som gjør at han kan gå dersom de rykker ned. Ellers har jeg alltid hatt litt sansen for Stian Ohr. Dersom Stabæk rykker ned så kan jo det også være et alternativ!

Syng for Brann

Men dette er vel bare ikke opp til han vil jeg tro. Han er under kontrakt, og kan jo ikke bare velge klubb etter eget ønske. Sogndal vil helt sikkert ha et ord med i laget.

grei

Du sier noe. Det er ikke så fristende å bygge laget rundt transitt-spillere. På den annen side, dersom laget hadde blitt så sterkt at det kunne kjempe om gull tror jeg få hadde klaget.

enavgutta

monzilla

hehe, håper for guds skylt jeg tar feil hvis jeg påstår at trådstarter er overbevist om at ødegaard kommer til bergen etter å ha lest på et diskusjonsforum ;)

Andrews

Alexåsane

Quote from: "Andrews"

Eller du kan gi den til meg
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Quote from: "monzilla"hehe, håper for guds skylt jeg tar feil hvis jeg påstår at trådstarter er overbevist om at ødegaard kommer til bergen etter å ha lest på et diskusjonsforum ;)

Hehe jeg er ikke overbevist men tviler sterkt på om at han kommer :) Men som jeg sier det er ikke lenge til jul og en vet ikke hva en får under treet:)

KNUDSEN

kansje vist alle sender brev til julenissen der de ønsker ødegård som brann spiller kommer han kansje
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up