• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hansa!

Started by bernu, October 30, 2004, 09:34:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Ole Brom

Quote from: "2rB"

Det skal visst være en bod med Ringnesskvipet og en bod med Hansaøl på cupfinaleshowet lørdagen. Ingen bombe hvor det blir mest kø ! Eg betaler gladelig en tier mer pr halvliter for Hansa'en !

Digg Jan

Det er alltid noe.... Fatter ikke ka som feiler folk, her har Brann spilt med Hasa logoen heele sesongen uten at det har vert de største problemene, og nå i den siste kampen i år begynner de og stresser. Kan de ikke bare vente med disse tingene til etter cupfinalen..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Ole Brom

Quote from: "Digg Jan"Det er alltid noe.... Fatter ikke ka som feiler folk, her har Brann spilt med Hasa logoen heele sesongen uten at det har vert de største problemene, og nå i den siste kampen i år begynner de og stresser. Kan de ikke bare vente med disse tingene til etter cupfinalen..

De har spilt med Hansalogoen i mange år på drakten og det er helt latterlig å komme med slikt vrøvl no. Virker som fan hele Norge er ute etter Brann for tiden. Er man misunnelig for at vi har en slik fotballklubb med sjel og glød ?

Digg Jan

Sikkert. Kan  de ikke bare la ting ligge og la Brannn konse om Cupfinalen og lillestrøm kampen.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

bernu

helt enig :) en stor banner med Hansa.no eller no hadde vært kult å ha i svingen....
HANSA - Z

_owenz_

La oss klage inn Ringnes.no til denne nemnda, så de må stenge den! lol! Denne kommisjonen virker jo spesielt inteligent! Husker dere de i klassen som skulle begynne på "Helse og Sosial" ? De med NG i alle fag, osv. Det er disse folka som sitter i denne kommisjonen! Er det rart det er litt surr? Blir nok overkjørt av Markedsrådet når de får nyss om hva sine mindre begavede driver med.

owenz

Erik

Bør starte en allsang på kampen.... HANSA klapp klapp klapp HANSA osv... Skrike ut til alle de forvrengte klovnene som styrer ting!!!

BrannMann

Skal bli godt når Ringnes går konk...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Brann/Bergen

Dette må jo være en slags spøk, d e ingen som holder på på denne måten. Ka har ringnes å vinne på dette?? De e jo bare misunnelig, de prøver bare å ødelegge for oss. Forbanna oslo pakk. De vet at Hansa e mye mer populær enn d skøvpet dies, derfor prøver de å ødelegge for oss. Eg liker egentlig ikkje øl noe særlig, men eg skal for f... kjøpe hansa øl som d suser hvis de selger hansa øl utenfor, bare for å vise min avsky til rignes.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Snorri

Dette er bare konkurranse er jeg redd for. Bare forsøk på å tjene penger, uten å tenke på at fotball lag ikke handler om det. Greit nok at Hansa og Ringnes går i strupen på hverandre, men å klage over eksponering av produktet (Hansa.no på branndrakten) på den måten som Ringnes har gjort er rett og slett unødvendig og... teit. :þ

Dessuten er jo den Hansa.no saken at du må faktisk lete etter den på close-up bilder av spillerne.

Så til alle på BBB forumene:

Boikott Ringnes, og få dine venner og deres venner til å gjøre det samme.

Hadde vært kult å sende Ringnes en epost og fortelle dem at vi boikotter Ringnes som direkte resultat av hele denne saken.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Brann/Bergen

Ringnes e herved boikottet!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

P-K

Hvorfor boikotte noe ingen oppegående mennesker drikker uansett? Fortsett som før. Hyller med Ringnes er noe man bare går forbi.

Helse og Sosial som studieretning garanterer vel heller at du aldri får jobb i Helse- og sosialdirektoratet. Er nok økonomer der som i alle andre direktorater.

Hansareklame på tribunen lar seg ikke gjøre, bare husk på hva som skjedde med flaggene.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DonCorlione

E d noen som vet ka ringnes sponser?
Noe vi burde klage på ?, så kanskje de merker kor dumt d e..
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Ole Brom

La oss boikotte disse svina, det skal jeg ihvertfall ! Jævla bønder, kom dere te helsikens te østlandet hvor resten av scummet er !

DJ_ADG

Ringnes é eid av Carlsberg. Carlsberg var hovedsponsor for EM i fotball i Portulgal tidligere i år.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

GhostDog

Sjekk hvem som er produsenten av brusen du drikker og ikke minst - ikke kjøp ølproduktene til Ringnes! Mener at ca 70 % av Ringnes sin omsetning er brus så det er bare til å kjøpe noe annet enn Ringnes sin versjon av Cola, Solo osv.

Mailadr er ringnes@ringnes.no så si ifra!
 Beer a day keeps the doctor away!

grei

"Eg ska boikotte de der Ringnes", dette og lignende utsagn har man kunnet lese i alle år på Branns supporterforum. De lider nok ingen nød likevel, de kommer nok til å selge godt i Bergen i fremtiden også.

Snorri

Det du sier er sant, Grei, men jeg tror ikke vi tar skade av å gjøre dette, selv om ikke Ringnes taper 23493284739284 millioner kroner og går konk. Det er heller ikke snakk om å brenne Ringnes logoer eller sultestreik utenfor hovedkvarteret deres, men rett å slett å ikke kjøpe Ringnes når man ellers ville valgt det som f.eks. siste utvei. Går ikke noe voldsomt utover Ringnes, men det er bedre enn å sitte her å si: "Ringnes suger! Hansa er namm!"

Personlig drikker jeg kun importert øl, og det kommer ikke til å forandre seg - dvs jeg kommer ikke til å røre Ringnes.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Ole Brom

Hadde vært konge å fått en slik boikott Liverpool supporterne har av avisa The Sun i England. De har tapt millioner av £ pga boikotten etter at S** skrev og påstod at Liverpool supporterne var skyld i Hillsborough tragedien.

Greit, vi hadde ikke fått en slik stor boikott som dette men hadde vært stort om vi ila et par år hadde fått til så mye at Ringnes merket nedgangen i Bergen by.

Gud det hadde vært deilig !! Eg begynner boikotten idag !

eksilbergenser

Hater Ringnes, det smaker dritt! De får ikke en krone av meg ihvertfall!!
lt for Brann!

Go Up