• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

VG-svingen

Started by olga, October 29, 2004, 15:47:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

olga

Har fått billett gjennom frikortinnehavere i Idrettsforbundet, dessverre i VG-svingen. Er det flere som er havnet her? "Nøytral"/Lyn-sone frister ikke så voldsomt, men har da i det minste billett til kampen.

Jo_

Brann/Bergen

Eg har fikk billettene mine i dag, jippi :) E overlykkelig, har fått i cola singen. Noen som vet om en har bra utsikt herfra?? Har fått ganske langt oppe, nesten helt på topp, men egentlig så e d ikkje så viktig kor eg sitter, så lenge eg får se kampen!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Nixon

Quote from: "Brann/Bergen"E overlykkelig, har fått i cola singen. Noen som vet om en har bra utsikt herfra??

Cola-svingen? Da har du hatt skikkelig uflaks. Det er mye bedre utsikt fra den andre svingen. Jaja, sånn kan det gå...
Rød makt på Hansa!

Brann/Bergen

Sier du d?? E d ikkje likt i alle svingene då. Såg på en oversikt på billetten over ullevaal, synes no d ser ut som d e ganske bra utsikt eg.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Ole Brom

Quote from: "Brann/Bergen"Sier du d?? E d ikkje likt i alle svingene då. Såg på en oversikt på billetten over ullevaal, synes no d ser ut som d e ganske bra utsikt eg.

Skjønte du ikke ironien ?:)

Go Up