• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dette blir spennende.

Started by KennethS, October 28, 2004, 08:35:07 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=69539

Blir spennende og se kor store bøter Brann får av Nff nå som de driter i og bygge ut med 160 nye seter. Tromsø og Sogndal fikk latterlige 20000 i bot.
tå på Brann

Nixon

Det blir nok mye mer da NFF vil statuere et eksempel på ulydige klubber. Og Brann er jo som alltid et takknemlig mål.
Rød makt på Hansa!

Henki

Ser for meg bøter i millionklassen her. Er liksom ikke noe tvil om hvem NFF liker best av Brann og Sogndal.
Ballen skal fremover!

HaterRævBK

???? enda et bevis på at NFF er et styre for idioter!

Her e det snakk om tre lag som må bygge ny tribune.
Brann gjør d og bruker 1,8 mill på noe de overhodet ikke tjener på, mens de to andre lagene driter i kravet til NFF og får hele 20 000 kr i bot!

Då spør eg: ka lønner seg her? å bruke 1,8 mill eller betale en bot på 20000?

Og hvorfor må lagene egentlig bygge nye sitteplasser, de klarer jo seg fint med ståplasser!!!!

Virker som folk i NFF har konkuranse med stortinget om å finne på mest mulig idiotiske ting.....
S slaur.....

Brann/Bergen

Eg tror at målet t nff e å gjøre d mest mulig surt for Brann! D e jo tragisk kor mye Brann har fått svi pga nff,se på sogndal episoden. Ingen tvil om at nff missliker Brann sterkt. Men kofor??
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Bombefar

Quote from: "Brann/Bergen"Eg tror at målet t nff e å gjøre d mest mulig surt for Brann! D e jo tragisk kor mye Brann har fått svi pga nff,se på sogndal episoden. Ingen tvil om at nff missliker Brann sterkt. Men kofor??

Fordi NFF bestÃ¥r av østlendingspakk og bartejævler  :evil:

Brann/Bergen

et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

paf

Quote from: "HaterRævBK"Her e det snakk om tre lag som må bygge ny tribune.
Brann gjør d og bruker 1,8 mill på noe de overhodet ikke tjener på, mens de to andre lagene driter i kravet til NFF og får hele 20 000 kr i bot!

HaterRævBK

Ganske enig med deg her ja, men.....

Problemet denne sitteplassen er at den er under åpen himmel, noe som gjør at den tiltrekker ikke flere mennesker enn hva ståplassene gjør så lenge d ikke e fint vær. og gjennom denne sesongen har d ikke vært mange dager med bra vær, noe som har ført til at tribunen har vært ganske tom...
og de gangene d har vært fint vær og mye mennesker tror eg brann hadde tjent mer om de hadde hatt 1000 plasser ekstra som de hadde i fjor.
Men d kan jo også hende at de tjemte bedre siden billettene e mye dyrere der enn for en stå plass... og no har jo borte supporterene brukt denne plassen i hele år.
Så eg vet ikke om de har tjent mer på d, men legger du alt til sammen så har de tapt på det, tror neppe de tjente tilbake de 1,8 mill de måtte legge ut på denne tribunen, og det vil sikkert ta noen år får de får fortjeneste på den, så eg mener fortsatt at boten på 20 000 hadde vært mye bedre for økonomien til Brann...
Men som sagt så e det ganske vanskelig å spekulere i om de tjente noe på denne tribunen eller ikke.
S slaur.....

jkippers

Quote from: "paf"Min påstand er at store deler av publikumsøkningen i år har sammenheng med antall sitteplasser.

Er svært enig i hele innlegget ditt. Her må man først og fremst satse utbygging, og da innenfor et opplegg som gir lansiktig mulighet for 25.000.

At øknikngen i sitteplasser gir økning i publikum er vel godt dokumentert gjennom f.eks. Viking. De har jo nesten doblet antallet publikum fra i fjor til år, og det i en sportslig uhyre svak sesong.
Gull 09

Go Up