• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hørekant...

Started by SeTrE, October 27, 2004, 08:07:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta


eksilbergenser

Brann har ikkje rÃ¥d. Kanskje Vollvik vil bla opp nok en gang?  8)
lt for Brann!

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Svante!!

For alle Cm fans....Prøve Toledo fra brazil på høyre kant med strekk helt opp og run with Ball!! Da vinner dere eliteserien med Skeid';)[/quote]


MAN SPILLER IKKE CM MED SKEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rann er best

michael

ka med å hente moldskred fra ålesund?
fyren er rask. og har scort 15 mål for aafk i år.

inthahoodofbergen

Ikke du lille mann..
Moldskred er en skikkelig kruttbombe. Han er vell ikke så altfor dyr heller!?
rann!!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Quote from: "Alexåsane"


Da kan de får kjøpe Ystaas av oss for en billig penge..

SeTrE

Hehe....viss man er skikkelig cm fan, sååå prøver man og ta utfordringene...Og få Skeid til og vinne eliteserie er faktisk en stor bragd!:) Og da trenger man toledo ørsal braathen og Flugheim:)

Bare og prøve...

Og når jeg mente det jeg skrev om miller i stad...Sååå mente jeg at han i utganskpunktet skal starte som høyrekant..men at han han kan spille bak spissene i steden for, slik at vi unngår og skifte formasjon, som vi ikke har hat det helt heldig med før...

Men selvfølgelig, vil jo se miller i topp form sentralt, men mener han per dags dato er for dårig trent til og spille sentralt på et brann lag..han går på løp framover men orker jo ikke og ta det viktige løpet hjem( som helge gjør) som er vell sååå viktig!

Det beste når man spiller 4-4-2 er og ha en def og en offasiv spiller på midt banen...Skulle likte og sett olli og svante på midten:) Da tror jeg vi hadde vunnet serie gull!!!:)

B.B.

QuoteOg når jeg mente det jeg skrev om miller i stad...Sååå mente jeg at han i utganskpunktet skal starte som høyrekant..men at han han kan spille bak spissene i steden for, slik at vi unngår og skifte formasjon, som vi ikke har hat det helt heldig med før...


En høyrekant som spiller bak spissene?? En skjev 4-3-3, eller en 4-3-1Høyre-2?? uansett så blir vel det å skifte formasjon? Hvordan du skriver tallene forandrer ikkje kordan ting skjer på banen.

No har vi allerede Kvisvik i mer eller mindre enn sånn rolle. Ditt forslag med Miller vil då være en blanding av 4-2-4 og 4-2-2høyre/venstre-2?

Mye artig som dukker opp her inne :)
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

SeTrE

Hmm....Ingen ting som slår det og angripe i 4-2-4:) Se bare på Arsenal i england..er helt sykt og se åssen di angriper!!Og jeg er man U fan...

Blir kanskje litt drøyt og sammenligne brann med arsenal men tror fantisk det kunne vært bra..Særlig på hjemmebane!:)

La den offansive fotballen vinne over den defansive!!!



Brann tar Bronsje og Cupen i år!!!Lenge siden det har vært noe og juble for nå!!


Håper allle stiller opp i Brann`s siste kamp til lørdagen mot lillestrøm!!


Man kan jo bare bli i oslo område en uke:)

Go Up