• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinale tifo:

Started by espen, October 26, 2004, 14:39:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

espen

Hva skjer?
Er det noe organisert fra BBB sin side?

Her bør alle ta med seg flagg og krepp ruller, la oss sitte oslo i brann!

HaterRævBK

når d først er snakk om tifo lurer eg på en ting.

Hvorfor sluttet vi med krapp ruller, ble d ulovlig?
hadde vært kult med d som tifo på cupfinalen og eventuelt andre kamper...
S slaur.....

bergen

noen som har adressen til den tifo-shop internett siden? er det for sent å bestille noe derfra til å ha på cupfinalen? hadde vært fett hvis alle hadde kjøpt hauger med røde og hvite ruller

sekto

Det jeg hørte var at krepprullene i utgangspunktet ble stoppet av NFF pga at de plasttingene som det var rullet rundt var "farlig", så man fikk ikke lov til å kaste på dem. Så er det visst nesten umulig å finne ruller uten slik plastbit. I tillegg er det mye å rydde før en kamp, og NFF liker ikke om kamper blir utsatt pga slike ting.

Dette har Tifo-gruppen sagt tidligere på samme topic.
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=2648&postdays=0&postorder=asc&start=60

Link til den italienske siden er her:
http://www.tifo.it

Men om du bestiller fra utlandet må du huske at varer på over 200 kr blir belastet med toll (om de blir oppdaget) i tillegg til frakt. Så kan bli dyr opplevelse.

Av TIFO ting, så har jeg tidligere på en lignende tråd presentert dette som en mulig kilde til noen godsaker. Er norsk firma, så kanskje billigere og kortere leveringstid
http://www.eurotek.no/e_leie_side18b_konf.htm

HaterRævBK

for de av dere som skal blusse og ikke vil bli kastet ut og gå glipp av kampen:
Bluss rett før slutt, så gjør d ingenting om du blir kastet ut;)
S slaur.....

Nixon

Quote from: "HaterRævBK"for de av dere som skal blusse og ikke vil bli kastet ut og gå glipp av kampen:
Bluss rett før slutt, så gjør d ingenting om du blir kastet ut;)
Rød makt på Hansa!

sekto

Eller enda bedre.. Fyrer opp i 90 min, står 1-0, så i siste minutt av overtiden kommer utligningen og du blir kastet på hode ut før ekstra omganger og straffesparkkonkurransen..

Også går du glipp av at spillerne henter pokalen og kaster draktene opp på tribunen.. ;0)

Xminator

Flaggene på SS søndag var veldig flotte! Vil foreslå at flest mulig blir laget før cupfinalen. Og - denne gangen uten logo så NFF ikke låser de inne ;)

HaterRævBK

Til Nixon on Sekto:::

då e d bare å si at hvis noen skal få med seg alt sammen kan de blusse når nesten alle sammen har forlatt banen og hele kampen, premieutdeling og drakt kasting osv. e ferdig...
då gjør d jo ingenting om du blir kastet ut!
enig no?;)
S slaur.....

JhonnyBeGood

Hvis man står midt blandt mange juletrær, å blusser e.l, tviler eg på at politi/vakt tør gripe inn å kaste ut folk.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Brannfrelst

Hva med å spørre Brann om noen tusen til TIFO? Kanskje dette er gjort,ikke vet jeg.. Men jeg frykter det ikke blir noe TIFO.. Alle mann må ta med flagg,skjerf,klippe konfetti til du får digre blemmer på fingrene og kjøpe kasteruller så det svir i lommeboken!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Straffe!!!

Jeg hadde stor sans for aksjonen hvor BST leide inn et fly med banner "NFF ødelegger fotballmoroa", som sirklet rundt stadion under kamp.

Vet ikke hvor mye dette kostet i sin tid, men kanskje noe å vurdere igjen?

Førte riktignok til en slags reaksjon fra NFF, men pytt sann...

abe78

Forslag til banner:

HOVEDSTAD???

Enormt banner over hele colasvingen.
.og husk!

sekto

Hehe.. Likte den.. Men å lage en enorm banner over hele colasvingen, kan ta litt mer enn en uke. Selv om folk tar seg fri fra jobben.. :P

Kan bli litt dyrt også, men hadde vært kult med en skikkelig banner eller markering.

JhonnyBeGood

Hør på noen speidere-gutter vi har blitt... Kjernen er jo faen blitt mer spontane og fanatiske enn oss..
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

DonCorlione

Kor e de jævla bra forslagene dine da?
De som har skrevet inn her har iværtfall prøvd, istede for å sitte på siden å slenge så jævlig me leppen...

Kom me et forslag før du kan kritisere...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

HaterRævBK

Quote from: "JhonnyBeGood"Hør på noen speidere-gutter vi har blitt... Kjernen er jo faen blitt mer spontane og fanatiske enn oss..

Og ka er problemet ditt då mr negativ?
eg mener d e mange gode forslag her, spesielt den hvor vi kan spørre Brann om penger til tifo på cupfinalen...
Burde ikke være noe problem for de å gi opp til 10 000kr til tifo.

Håper noen tifo gruppen kan prøve på dette, hadde vært fett med en kanon stor tifo!
S slaur.....

BL

Quote from: "DonCorlione"Kor e de jævla bra forslagene dine da?
De som har skrevet inn her har iværtfall prøvd, istede for å sitte på siden å slenge så jævlig me leppen...

Kom me et forslag før du kan kritisere...

følg litt mer med på forumet før du slenger med leppen... han har faktisk vært ute med leppene flere ganger og prøvd å hinte frempå om bluss og røykbomber

og ta livet litt mer med ro
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

ka om tifo grupen hadde fått en avtale med Brann om at Brann kunne selge støre flagg. og at litt av overskuddet av flagg og sjerf salget kunne gått til tifo grupen.

Da hadde flere kjøpt flagg som hadde gitt flagg tifo på hver kamp og at tifo grupen hadde fått mer penger som hadde gjort at vi kunne hat støre tifo. men uanset hvor mye penger vi har så é det folk på dugnad som e d viktige.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Christian

Syns en banner med Hansa-logoen hadde vært på sin plass. En liten støtteerklæring og en i trynet til Ringnes.

"Vi sponser Brann og Hansa!"

Go Up