• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

stem frem den beste 12.mann låten

Started by syma, October 25, 2004, 21:07:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

Nå må alle være med på å stemme frem den låten de synes er best. Slik at den sangen som flest mener er best vinner.
Hvis bare noen få stemmer kan det fort skje at "feil" sang vinner. Også med tanke på at tre av sangene har vert mulig å stemme på mye lengre enn de tre siste + de tre første står øverst på siden, og de andre er gjemt langt nede på siden...

http://bt.no/sport/article301373

viks

Mersterlag er jo bare helt konge...

Hvis ikke den vinner skjønnr eg ingenting..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

ekte kjuagutt

Refrenget til mesterlag e veldig bra men eg ekje super begeistret for resten.... bli jaget rundt i egen by av trøndere ikje faen:P men uansett har ikje rosenborg mye med cupfinalen og gjøre..

Personlig tror eg ikje et sekund på uttalelsene til d12.m om at alle sangene e skrevet etter semien

Nixon

Jeg liker mer og mer Popium sin "Så lenge hjertet står i Brann".
Fengende musikk og veldig bra tekst.

Kjøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

viks

Quote from: "ekte kjuagutt"Refrenget til mesterlag e veldig bra men eg ekje super begeistret for resten.... bli jaget rundt i egen by av trøndere ikje faen:P men uansett har ikje rosenborg mye med cupfinalen og gjøre..

Personlig tror eg ikje et sekund på uttalelsene til d12.m om at alle sangene e skrevet etter semien

Men e d ikke d som e viktig då?

Et refreng som er catchy, og som folk kan synge med på og lære seg lett? Desto viktigere, klare å nynne med på etter x antall halvlitere???

Mener jeg har et poeng her, så får det stå til med trønderhetsen..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

brannsupporteren:-D

så lenge hjertet står i brann er best syns jeg
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

KNUDSEN

Så lenge hjerte står i brann bør vinne ellers e d en skandale
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"Så lenge hjerte står i brann bør vinne ellers e d en skandale

Dette er en konspirasjon mellom BBB, Brann, BT og den12.mann. De lar aldri Popium vinne...:)
Rød makt på Hansa!

KNUDSEN

Eg trodde d var Den 12. Mann som laget alle sangene
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Vi ska opp å ta finalen

Arman

"Stolt og kry" er jo helt genial,bra tekst og et refreng som er bra for allsang.
rman Bjørnson scorer mål,scorer måål!

KennethS

Popium sin e ihvertfall den dårligste på cd'n, og de sier jo litt for sangen e jo ikkje dårlig. Mesterlag bør vinne! Stolt og kry e bra også.
tå på Brann

paf

Konklusjonen her er vel nokså klar: Feitameita CD med variert innhold. Løp og kjøp!

BrannMann

Stolt og kry er nok den som fenger mest... enklest å synge med på
jokomelk og brød og seriegull!!!

Pascal Simpson

Heia brann, slo en tann, ut av kjæften på en mann. Kor er den sangen blitt av, det var mitt første møte brann?
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

erlendy

Quote from: "Nixon"Dette er en konspirasjon mellom BBB, Brann, BT og den12.mann. De lar aldri Popium vinne...:)

Skulle ikke forundre meg. Men at Hammersland sin sang er den beste på CDen er det ingen tvil om. Høres ut som Oasis på lykkepiller. Kraftig britisk inspirasjon på den der. Minner meg litt om England sin EM-sang for noen år siden.

Men at Popium sin blir den offisielle lÃ¥ten er som du sier tvilsomt. Visse personer vil nok sørge for at Den 12. Mann vinner kÃ¥ringen. IsÃ¥fall bør sangen "Mesterlag" vinne. Høres ut som skikkelig glam-rock fra 80-tallet  8)

PS. Noen som vet om tekstene fra CDen er lagt ut noe sted? Hadde vært ok å kunne et par av disse utenat før Spectrum. Noen av de sitter allerede...etter ca. 50 gjennomspillinger av CDen.
Skyyyyyyyyt!!!!!!!!

Nixon

Vel, innsiden av coveret er jo et smart sted å begynne letingen...
Rød makt på Hansa!

eksilbergenser

hehe...eller har du kanskje lastet ned?  :evil:
lt for Brann!

erlendy

Quote from: "Nixon"Vel, innsiden av coveret er jo et smart sted å begynne letingen...

Hehe....busted!! Hadde ikke cash med meg på Stadion, så jeg fikk en kamerat til å maile meg mp3'ene. Har planer om å kjøpe min egen kopi. Hadde uansett rippet CD'en for daglig høring på MP3-spilleren min.
Skyyyyyyyyt!!!!!!!!

Nixon

Jeg har lagt sangene inn på iPoden og hører på den hver dag frem og tilbake til jobb. CD`en blir bare bedre og bedre for hver dag! Får nesten tårer i øynene når jeg hører på disse sangene mens jeg går over Fisketorget...
Rød makt på Hansa!

KNUDSEN

skal legge de inn på md'n min med resten av brannsangene
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Vi ska opp å ta finalen

P-K

Kunne noen tryllet refrenget fra Mesterlag inn i Så lenge hjertet står i Brann? Versene til Mesterlag er dessverre boss, og refrenget på Popiums bidrag er litt for svakt.

Ikke det nei?

Det burde i hvert fall stå mellom de to.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Quote from: "P-K", og refrenget på Popiums bidrag er litt for svakt.

Og de som hadde stjelt det fra Frank Zappa...:)
Men jeg er enig i at det er litt underlig å vie en hel sang med at man rømmer fra en gjeng trøndere. For refrenget sitter som et skudd.
Rød makt på Hansa!

Daniel

Popium sitt bidrag er uten tvil det beste. Fy fan for en fengende låt!!

P-K

Visste ikke at gode gamle Zappa skrev på norsk.... ;)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up