• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?rets lag!!!

Started by Svante!!, October 25, 2004, 19:12:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Svante!!

PÃ¥ slutten av hver sesong er det naturlig med en slik kÃ¥ring!!  Her er mitt forslag:

Rønningen
Guntveit, Soma, Bjarnasson, Hanstveit
(ingen høyrekantspillere bør fÃ¥ plass pÃ¥ laget.  dermed gir jeg plassen til vÃ¥r trofaste sliter: Haugen), Miller, Olofinjana, Kvisvik
Winters-Sæternes

Dette er egentlig en fasit!!
rann er best

Pascal Simpson

Ja Miller og olofinjana bedre blir de jo ikke, tulling.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Svante!!

Quote from: "Pascal Simpson"Ja Miller og olofinjana bedre blir de jo ikke, tulling.


Ingen har gjort mer tekniske ting pÃ¥ stadda enn oloffen Miller er egentlig en klassespiller.  Har gjort det bra nÃ¥r han har spilt.  Husker du f.eks. Winters' første høstsesong i Brann.  En skandale.  Se nÃ¥!! Et Geni!  SÃ¥nn er det ogsÃ¥ med Miller, men han har begynt Ã¥ blomstre allerede nÃ¥!!!!!
rann er best

Pascal Simpson

For å komme på årets lag bør de vel ha SPILT i år?
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Ole Brom

Quote from: "Pascal Simpson"For å komme på årets lag bør de vel ha SPILT i år?


Hvem av disse spillerne har IKKE spilt inneværende sesong da ?????????????????

HaterRævBK

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Pascal Simpson"For å komme på årets lag bør de vel ha SPILT i år?


Hvem av disse spillerne har IKKE spilt inneværende sesong da ?????????????????


begge har spilt i år, men hvor mye?
Olof spilte sikkert 4-6 kamper og ingen av de var overaskende gode.
Miller har ikke spilt noen kamper, og de han har spilt var dårlig utenom den i går...

Så hvorfor disse to spillerene skal på årets lag vet eg ikke. men eg e enig at begge to e veldig god, men for å komme på årets lag bør du nesten ha spilt noen kamper for d laget!
S slaur.....

Pascal Simpson

Gidd faktisk ikkje forklare ka eg mente!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Ole Brom

Seyi har faktisk spilt 9 seriekamper og 2 cupkamper men er enig at han ikke har spilt noe godt så jeg ville nok foretrukket en annen spiller selv om Seyi i fjor spilte glimrende. Men det var da snakk om årets lag inneværende sesong.

Bombefar

Quote from: "Pascal Simpson"Gidd faktisk ikkje forklare ka eg mente!

ekte kjuagutt

Han tenker vel muligens mer på Miller!?!?!... syns d blir litt feil og plassere han der selv... kansje mannen blir beste brann spiller til neste år men denne sesongen har vel ikje vert veldig imponerende!! selv om han har vist segbra frem de siste kampene

Digg Jan

Koffor gidde og ha dette temaet???? Er ikke så vanskelig og ta ut årets Brann lag! Da er det gøyyere og lage årets lag i tippeligaen, da blir det kansje en del forkjellige meninger.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Superjack

Tidenes årets lag!

Rønningen
Ulfstein-Soma-Tore Pedersen-Morten Pedersen
Flo- Svante-Seyi-Kvisvik
Azar-Strandli
i taper ALDRI!

B.B.

Rønningen, Ulfstein og Strandli på tidenes lag?? Flo på vingen??

Hehe:)


Skal man kåre tidenes brannlag e det vel bare å ta hele 63 - laget. Vi har vel ikkje flust med meritter siden den gang (foruten en heldig cupseier i 82)!

Ellers e vel ikkje en mann som Jokke Bjørklund å forrakte...

Scharner, Miller og Olof har etter min mening ingenting på et årets lag å gjøre... Miller har nesten ikkje spilt og de andre har vært skuffende..
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Henki

Quote from: "B.B."

Skal man kåre tidenes brannlag e det vel bare å ta hele 63 - laget. Vi har vel ikkje flust med meritter siden den gang (foruten en heldig cupseier i 82)!


Heiheihei! Nå må du ikke glemme cupseirene i '72 og '76 her :)
Ballen skal fremover!

Xminator


Møllaren

Opdal, du e bra syk i hodet.
øllaren

Pascal Simpson

He he he heltig enig med deg Møllaren.

Falt nesten av stolen.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

BrannMann

Ingen av keeperne fortjener å være med på årets lag, men ville valgt Opdal foran Rømningen...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Pascal Simpson

Ville valgt Vidar Bahus.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Go Up