• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Frode Olsen til Brann?

Started by bjarnepedersen, October 25, 2004, 16:49:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bjarnepedersen

Ser at det i de fleste medier, i dag blir spekulert i at Frode Olsen kan vere pÃ¥ veg til Brann. Tidligere i dette forumet, har flesteparten uttrykt at de ikke vil ha siddisen til Bergen.  Men her mÃ¥ jeg si meg uenig.

Ikke det at jeg ikke har tro på Opdal. For all del. Men han trenger å modnes, i alle fall en liten stund til.
Frode Olsen er gammel, men god. Han kommer til å holde i minimum 2 år til. Vi skal i tillegg huske på at han inntil i fjor var førstekeeper på det norske landslaget, og har heller ikkje gjort seg bort på Viking i år.

Det er mulig at Opdal trenger tilliten. Kanskje må han bare fortsette helt til han blir en stabil førstekeeper- noe han ikke har vært i år. Det kan ta ett år, eller det kan ta tre. Spørsmålet er bare om Brann har råd til det? Jeg har sett Torbjørnsen i aksjon et par ganger for andrelaget i år. Han er utvilsomt et talent, men er vel ikke en som kan steppe inn for Opdal?

Mange vil sikkert være uenig, men det hadde uansett vært artig med noen flere synspunkter?

brann gal jente

eg sporte Olsen om han ve te Brann igår! han flirte og sa;" jka kansje det"...
eg så åsså at han ikkje får plassen te Opdal, og då sa han at det va greit, men han kunne vere en go reserve!!!
han tok pÃ¥ meg og :o  :D
ull til Bergen!

Ole Brom

Quote from: "brann gal jente"
han tok pÃ¥ meg og :o  :D


OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII du va heldig da !! Hjelpe meg da....drit i hele patetiske Olsen. Pakket bør ikke vise seg på stadion igjen.

Arman

Hold det gamle svinet unna stadion,patetisk fyr.
rman Bjørnson scorer mål,scorer måål!

Alexåsane

håper dåkkar skifter mening om han blir brann spiller.. Bra med en så erfaren keaper til å puffe opdal litt i ryggen
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

brann gal jente

ull til Bergen!

jkippers

Quote from: "Alexåsane"håper dåkkar skifter mening om han blir brann spiller.. Bra med en så erfaren keaper til å puffe opdal litt i ryggen


Jeg var dypt uenig i salget av Rønningen. Når man først gjorde det, så får man kjøre løpet ut og virkelig gi Opdal tillit. Hard konkurranse på keeperplassen gir sjelden suksess. Ref. Olsen/Haftorsen og mange andre lignende situasjoner.

Olsen er velkommen som reservekeeper, men det må gjøres på en måte som signaliserer til Opdal at han fortsatt er førstekeeper.
Gull 09

Nixon

Quote from: "jkippers"Hard konkurranse på keeperplassen gir sjelden suksess. Ref. Olsen/Haftorsen og mange andre lignende situasjoner.


To like gode keepere en en ting. To like dårlige en helt annen. Ref. Elvenes/Risnes.
Rød makt på Hansa!

Christer

Frode Olsen bør aldri være velkommen på stadion. En like stor klovn har vi ikke sett siden Frode Grodås var der sist. Han er en tragisk mann, og han er absolutt ikke god nok til å ta keeperplassen fra Håkon. Hvis en ny andrekeeper er veldig nødvendig nå, så er det kanskje lurt å snuse litt på noen keepere i første divisjon. Olsen ville nok ikke vært fornøyd med å være andrekeeper og ville skapt intern uro, og det er det siste Brann trenger nå når det endelig er ro i rekkene.

Brann/Bergen

et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Pascal Simpson

Kjøper Brann Olsen ja da kan jo kem som helst få kontrakt i denne klubben, kansje får halvparten på storestå kontrakt også, enkelte er sikkert bedre ne Olsen og resten tror nok de er god nok.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Svante!!

SÃ¥ i VG at han skulle til Bergen uansett.  Han kan stÃ¥ for Fyllingen eller Voss.
rann er best

Brann/Bergen

Quote from: "Svante!!"SÃ¥ i VG at han skulle til Bergen uansett.  Han kan stÃ¥ for Fyllingen eller Voss.


Tror eg snakker for de fleste her inne når eg sier at han kan spille for ka som helst lag, så lenge d ikkje e BRANN. Fyren e jo den største grinebøtten i eliteserien. Synes at han fikk et verdig farvel med viking eg. Men må virkelig si at han tok kaken når han skyller på oss for d gule kortet. D får no være grenser!!!!!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

byen e bergen

Han kan spille for bedriftslaget til Tv2.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

KNUDSEN

Kansje Godfoften e en klubb for Olsen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

HaterRævBK

Quote from: "KNUDSEN"Kansje Godfoften e en klubb for Olsen


nei, Godfoten trenger ikke synke så langt ned... de røk jo opp til 6 divisjon og d trenger de ikke ødelegge med at Frode J. kommer!
S slaur.....

Brann/Bergen

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "KNUDSEN"Kansje Godfoften e en klubb for Olsen


nei, Godfoten trenger ikke synke så langt ned... de røk jo opp til 6 divisjon og d trenger de ikke ødelegge med at Frode J. kommer!


Du mener vel frode olsen??
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

HaterRævBK

Quote from: "Brann/Bergen"
Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "KNUDSEN"Kansje Godfoften e en klubb for Olsen


nei, Godfoten trenger ikke synke så langt ned... de røk jo opp til 6 divisjon og d trenger de ikke ødelegge med at Frode J. kommer!


Du mener vel frode olsen??


selvfølgelig... var d ikke d eg sa dÃ¥?  :wink:
S slaur.....

Digg Jan

Frode Olsen hadde sikkert ikke vert en dom andre keeper han, tenk all den rutinen! Han har nok mye og lære Oppdal..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

DonCorlione

korfor vil "noen" at vi plutselig ska ha en keeper me erfaring å alt d tullet, forstår ikkje kofor SkBrann vil ha han..
Vi hadde jo en av den mest stabile keeperen i år, men han solgte vi te barte-pakket p.g.a at opdal skulle få spille tid å blomstre.
Så eg sier NEI te ny keeper.. håper flere e me meg
Opdal vil bli stabil han å, bare se på flere av kampene i høst der han har spilt nok så bra
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Digg Jan

Det er vist sann at Olsen vil til Brann, og i utgangspunktet ville ikke Brann ha han, men han sku te bergen uansett,  det va da det ble inntresangt.
Men og ha en andre keeper som kan gjøre 1 keeperen vår bedre er vel ikke noe gale i? eg er enig i at Oppdal bør spille, han er jo framtiden.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

olry

Hva med å hente Olsen som keepertrener?

Nixon

Vi har keepertrener. Og en riktig så bra en også.
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Eg vil ikke ha han til brann! men VIST han kommer så vil eg ikke hetse han!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kagain

Quote from: "DonCorlione"
Så eg sier NEI te ny keeper.. håper flere e me meg
Opdal vil bli stabil han å, bare se på flere av kampene i høst der han har spilt nok så bra


Som sagt, jeg anser han som velkommen om han kan innfinne seg med å være andre eller tredjekeeper, og ikke kreve for mange penger. For pr i dag har vi vel bare to keepere?

cyp

Altså det vil jo være helt på trynet om Brann skaffer seg Frode Olsen etter at de har solgt Rønningen for under 800 000. Om dette kommer til å være tilfelle, så viser det jo bare at Brann ledelsen tenker med alt annet enn hodet. Dessuten var salget av Rønningen begrunnet med at de ikke ville gi ham en 3-års kontrakt, for de ville satse på Opdal i fremtiden. Om det så viser seg at de henter Frode Olsen til å stå en eller to sesonger i buret fordi ikke Opdal er utlært ennå, ja da e det noe ruskende gale med ledelsen. Men hvis man ser det hele fra en annen synsvinkel, så e ingenting bedre enn at Opdal får konkurranse av en keeperkollega. Men skal to keepre konkurere om en plass på et lag SKAL begge kandidatene stå helt likt. Altså, Opdal e en mann for fremtiden, og eg e ganske sikker på at Frode Olsen, per dags dato riktig nok, hadde vunnet keeperkampen grunnet sin rutine og erfaring. Da kan umulig Opdal utvikle seg like fort som han burde, og det hele blir en vond sirkel kor Olsen ville "stjålet" fremtiden til Brann og Opdal. Det e selvfølgelig betryggende å ha 3 keepere i en stall, men Brann ledelsen bør virkelig vurdere om Olsen e den riktige mannen å hente inn. Mitt råd e å satse ungt og utvikle enda en ung keeper, for å ha unge talenter som 2. og 3. valg er langt ifra krise, tvert imot. Opdal SKAL få tillit i hver kamp fremover, ellers blir han ikkje en mann for fremtiden!
elt O e snobbete!!

eriksen_30


Nixon

Utviklingen har stoppet, men han har blitt bedre gjennom erfaring?
Bestem deg mann!
Rød makt på Hansa!

megleren

Alle vet at Oppdal hadde blitt førstekeeper før eller siden. Og de fleste som vet litt om Brann vet at Rønningen hadde et problem. Og det har han enda. Og det var bra å bli kvitt det problemet. Men vi trenger en keeper til som kan tvinge Oppdal til å yte sitt beste. Der tror jeg ikke at Olsen har noe å stille opp med. Han er gammel og mett. Finn en litt sulten mann som tvinger Oppdal til å prestere.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up