• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Medalje på åråsen, e dokkar me?

Started by viks, October 24, 2004, 20:58:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Har meldt oss på tur no, kommer sannsynligvis til å være økonomisk ruinert etter åråsen og cupfinalehelgen, men medalje på åråsen er viktig og få med seg!

E dokkar med eller???
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Syng for Brann

BL

må jobbe   :(
men eg stiller på puben
Hansa-
Felt Z

Snorri

Har tenkt meg ned, men usikker hvordan jeg skal dra. Skulle få flybilletter, men det ble det nok ikke noe av. Men jeg lurer på et par ting:
Har BBB tenkt å leie inn buss(er)?
Og om Brann vinner, og folk blir igjen i Oslo/Lillestrøm, har folk noen anelse om hvor de har tenkt å være?
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Ole Brom

Quote from: "Snorri"Har tenkt meg ned, men usikker hvordan jeg skal dra. Skulle få flybilletter, men det ble det nok ikke noe av. Men jeg lurer på et par ting:
Har BBB tenkt å leie inn buss(er)?
Og om Brann vinner, og folk blir igjen i Oslo/Lillestrøm, har folk noen anelse om hvor de har tenkt å være?

Ja blir tur, se forsiden.

viks

e jo lørdagskamp, så folk kan ikke skylde på jobb mandag i hvert fall...

Blir vel rett hjem t fotikken for å feire bronse???
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Jeg ble utrolig inspirert i dag og gikk rett hjem og sjekket fly. Men det er fullt på flyet hjem etter kampen, og inspirasjonen har helt sikkert gått såpass ned til fredag at det ikke frister med buss...:)
Rød makt på Hansa!

espen

Quote from: "Nixon"Jeg ble utrolig inspirert i dag og gikk rett hjem og sjekket fly. Men det er fullt på flyet hjem etter kampen, og inspirasjonen har helt sikkert gått såpass ned til fredag at det ikke frister med buss...:)

Hahahaha! Godt du er ærlig med deg selv hvertfall :P

Go Up