• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vogts har rett

Started by Kruxleiven, October 24, 2004, 20:20:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Dette var dårlige saker. Amatørliga. Nettopp det det er ja. Viking sendte jo ball på ball utover sidelinjen uten plan. Brann låser seg fast i samme spillemønster. De fant overhodet ikke ut av Vikings forsvarsspill til tross for at Viking tydelig viste at de er et skamdårlig lag. Brann var minst dårlig, men dette holder ikke til neste år. Spillerne kan gjerne bedre, men i dag var det pasningsfeil på pasningsfeil. Mjelde kan heller ikke gå fri. Jeg forstå ikke opplegget med to defensive midtbanespillere på midten. En hengende spiss fremme. Det må jo bare bli baktungt. I lange tider ser vi Brann spille uten plan og Mjelde sitter der. Helt passiv. Ingen mann i oppvarming, ingenting. Han er tydeligvis fornøyd med det som skjer på banen. Jeg var ikke og underholdningen var rævva. Dette er den mest kjedelige kampen jeg har sett i år. Inkludert 1-2 for Stabæk hjemme og 1-5 for LSK. Ellers er det ofte sånn når folk fyller opp stadion. Bare bli hjemme dere. Vi klarer oss fint uten medgangsgjengen.

Vi har klart å bli bedre enn i fjor. Marginalt. Neste år vil jeg se ytterligere fremgang. Ellers... Til tross for alt dette. 3 poeng og 3. plass. Det er ikke Branns feil, men det faktum at denne ligaen er så dårlig at alle kan slå alle. Kun 12 poeng ned til nedrykk for oss. 2 poeng ned til 6. plass. Det er for lite. Vi har det i egne hender nå. Vi kan vinne mot Lillestrøm og ingen kan ta bronsen fra oss. Klarer vi det? Forferdelig lite som tyder på det.

Forresten en takk til Sogndal som gjør noe så sjelden som å hjelpe oss. Odd er virkelig et lag vi bør holde bak oss.

grei

Utrolig at det finnes folk som fremdeles ikke har fått med seg at Vogts ikke snakket om Tippeligalagene.

espen

Quote from: "grei"Utrolig at det finnes folk som fremdeles ikke har fått med seg at Vogts ikke snakket om Tippeligalagene.

Poenget er vell fortsatt det samme?

enavgutta

Poenget til Kleiven her  er presist og korrekt ! Slik Brann spilte i dag tar vi neppe noen Cupfinale og det spøker virkelig for en eventuell Royal League suksess. Dette var enkelt og greit en drittkamp - at vi vinner er helt tilfeldig. Forventet at vi skulle vise muskler i dag, men må si vi gikk skuffet hjem likevel - tross poengene.

Xminator

Slik Brann spiller i dag vinner vi fotballkamper. Og vinner vi fotballkamper fortjener vi plassen i RL. Vi kan ikke forvente kamper som mot Lyn hver gang!

Det er to spillere som skiller seg ut negativt. Guntveit og Haugen. De har begge innsatsen som sin styrke, når de ikke gir 110% så blir det forferdelig dårlig.

Go Up